8,9

Uitstekend

7 reviews over Vakantiehuis Haus Fingerhut in het Nederlands

Geweldig mooi huis in een fantastisch dorp.

Roger en Angela, 18-8-2016

Erg mooi en compleet huis. Omgeving is ook erg mooi. Aquarena is zeer kort bij. Weinig tot geen overlast van gehad.

Huis en omgeving is een aanrader!

Communicatie met verhuurder verliep vlot en soepel.

Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk

Carla, 17-10-2015

Prachtige luxueus ingerichte moderne ruime woning. Vlak bij het gemeentelijk zwembad en de tennisbanen (ca 175 meter). Verder hebben vanuit Kötschach veel mooie dagtrips gemaakt en bleek het verrassend centraal te liggen. Ook het uitzicht is adembenemend.
Gereisd familie in augustus 2015

Moderne woning op mooie plek.

Gert-Jan , 17-8-2015

Moderne woning dat voldoet aan de eisen van de tijd. Van alle gemakken voorzien met een mooie ligging. Voor 6 personen iets aan de krappe kant.

Aanbevolen!

Gereisd familie in augustus 2015

Geweldige luxe vakantiewoning

Familie Van Laren, 10-8-2015

Een prachtig huis met een luxe inrichting. Van alle gemakken voorzien. Wij waren er in de zomer maar voor wintersporters is het ook een ideale plek, onder aan de piste bij de stoeltjesliften. Ook het zwembad Aquarena (150 meter open) is een aanrader. Schitterende ligging en omgeving.

Drie supermarkten liggen op loopafstand van het huis. Bezienswaardigheden en grotere steden liggen niet echt in de buurt maar dat wisten we van te voren, dus voor ons geen probleem.

Gereisd familie in juli 2015

Geweldige vakantie gehad met de kinderen!

Dirk-Jan, 30-7-2015

Mooie en luxe bungalow met prachtig uitzicht. Stijlvol ingericht, binnen en buiten met veel privacy en super schoon. De kinderen hebben het ook ontzettend naar hun zin gehad. Er is zo veel te doen in de omgeving voor ze. Het zwembad is vlakbij op loopafstand en is geweldig voor kinderen. We komen ook zeker een keer terug in de winter, want de ski-piste loopt vlak langs het huis!

Uitstekende vakantieplek

E. Schipper, 30-7-2015

Haus Fingerhut is een prima vakantiehuis voor zowel de zomer als de winter. Wij hebben het zeer naar onze zin gehad. De inrichting van het huis is comfortabel en van alle gemakken voorzien.

Hele fijne plek!

Anneloes, 8-7-2015

Het is een hele fijne plek in een gezellig dorpje in Oostenrijk.
Gereisd familie in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Fingerhut in Kötschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Fingerhut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Fingerhut scoort een 8.86 uit 10 op basis van 7 reviews.