2 reviews over Hotel Gailtaler Hof in het Nederlands

een perfect hotel,zeer vriendelijk en behulpzaam

albert jaspers, 7-9-2016

we vonden alles 100 punten,de kamers, de bedden,het personeel en het eten was echt goed.

we konden de motor stallen in de garage of onder een carport.

er was ruimte om de kleding te drogen.

het verblijf was er perfect.

Gereisd met partner in augustus 2016

Aardig hotel, leuk voor motorrijders

PFJansen, 5-8-2016

De kamer die wij hadden (nr. 10) was mooi, modern en redelijk ruim met mooie moderne badkamer. Voor onze dochter was er een uitklapbed uit de kast. Dat was handig en stijlvol. De bar en eetzaal zijn ook modern en netjes. Groot nadeel, vonden wij, dat je in de bar mag roken! Ontbijt was goed, rijk voorzien van vanalles. Het hotel is gespecialiseerd in motorrijders en hebben daar ook goede voorzieningen voor zoals een grote garage. Verder organiseren ze ook toertochten. Nadelen van het hotel zijn dat het aan een drukke weg ligt, wat 's nacht geluidsoverlast geeft, en de prijs. Wij vonden 122,80 voor een 3 persoonskamer (onze dochter is 8) met ontbijt relatief duur. Zeker voor Oostenrijk.
Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gailtaler Hof in Kötschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gailtaler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gailtaler Hof scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.