De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Plattenwirt**** bij :

1 review over Hotel Plattenwirt in het Nederlands

mooi hotel

anoniem, 4-8-2011

Wij hadden dit hotel geboekt als tussenstop voor onze reis naar Kroatiê. Het is een zeer proper en mooi hotel. Wij hadden een businessroom genomen voor 4 personen. Dit is een hele ruime kamer met stoomcabine, zeer grote badkamer.Wel spijtig dat er geen airco was. Het ontbijt was ook uitgebreid en lekker.

Een nadeel vond ik wel dat er in het hotel geen avondeten kan verkregen worden. Indien dit zo zou zijn, zouden zij denk ik meer klanten krijgen die voor meer dan 1 dag een verblijf boeken.

Is direct aan het meer gelegen. Zeer prachtig. Is op 5 min lopen van het hotel. Hier kan men ook dineren.

Als tussenstophotel zeker een aanrader, voor een meerdaagse vakantie vind ik het dan niet zo geschikt gezien geen avondeten.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plattenwirt in Klagenfurt / Ferlach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plattenwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plattenwirt scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.