• Activiteiten6,8

Kom er al jaren

Erik, 9-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Ik kom er al mijn hele leven. Mensen zijn vriendelijk. Het water is perfect. Kleinschalig. Niet heel veel te doen op de camping zelf kwa actieviteiten maar wel in de omgeving.
Gereisd familie in juli 2016

Een heerlijk rustige camping

groenewoud28, 29-7-2012
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het is een kleine camping met een paar vaste staanplaatsen waar iedereen elkaar kent heb ik de indruk,maar nieuwe gasten worden ook vriendelijk tewoord gestaan en niet buiten gesloten de camping ligt direct aan het meer met heerlijk schoon water,en in de tijd dat wij er waren ook heerlijk van temp 26 gr maar ligt ook gelijk aan de doorgaande weg waar je weinig last van hebt voor ons een heerlijke camping zeker een aanrader als je van rustig en lekker zwemmen houd
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Valentinitsch in Keutschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Valentinitsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Valentinitsch scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.