Hotel Berghof ****

Hotel Berghof
Berghof

• Ligging t.o.v. pistes9,7

45 reviews over Hotel Berghof in het Nederlands

Schitterend hotel en mooie omgeving

Albert, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

In de zomermaanden heb je wel eigen vervoer nodig om wat te zien van de omgeving omdat het wel buiten het dorp ligt. Maar het is wel een wandelparadijs rondom het hotel, er zijn meerdere wandel routes mogelijk. De medewerkers doel er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. met hulp bij het zoeken van een wandeltocht of bezienswaardigheid in de omgeving.

Toen wij er waren hadden we zeer slecht weer met hagel en dergelijke en maakte ze het mogelijk dat de parkeergarage open ging die normaal in de zomer gesloten is.

Het is uiteindelijk een schitterende locatie in de wintermaanden ten opzichte van de skiliften die pal naast en tegenover het hotel liggen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Willem Kos, 9-7-2017

Dit is echt een geweldig hotel,een goede basis om de omgeving te bekijken.
Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel , bediening vriendelijk en eten prima

Leo Dietvorst, 27-6-2017

Innerkrems is geen dorp , meer een lange straat . In het hotel kan men zich op meerdere plaatsen vermaken. Bar , terrras, restaurant. De omgeving is prachtig. Min puntje was de wegwijzigering . Plots geen aanduiding , paaltjes afgebroken . Levert ook wel avontuur op. De stoeltjesliften en hutten gaan 29 juni open, dus het lunchpakket was erg nuttig.

Naast het hotel is ook een buiten en binnen zwembad waar men gebruik van kan maken..Buiten op het terrras en in de bar werd dit jaar gerookt. De bediening is innemend.

Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Berghof bij:

Uitstekend hotel, heerlijk eten en aan de piste!

Angelique, 10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke voorjaarsvakantie gehad in hotel Berghof. Wij hadden een 2-persoonskamer met 2 bijzetbedden. Paste allemaal precies en maakte de vakantie goed betaalbaar. Super schone en mooie badkamer, heerlijke bedden en heel lekker eten. Wat een verwennerij! Voor de kinderen was er elke avond een gevarieerd kinderbuffetje. Gelegen aan de piste tegenover de lift. Vooral de rust op de piste vonden wij heerlijk en heel bijzonder in de voorjaarsvakantie. Leuke kleinschalige skischool, ook dicht bij het hotel. Leuk hotel voor gezinnen door de speelhoek en speelruimte in de kelder. De kinderen vermaakten zich prima met elkaar. Vriendelijk personeel. Omdat we de laatste dag al om 6 uur wilden vertrekken kregen we het ontbijt als lunchpakket mee. Volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Heerlijke vakantie gehad

Rudi en Hennie, 20-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel met mooie en nette kamers, gastvrij personeel, heerlijk eten, mooie omgeving waar enorm veel te doen is voor jong en oud. Tip koop een karnten card, daar kan je kosteloos vele dingen mee bezichtigen.
Gereisd met partner in augustus 2016

een goed hotel

ghis, 11-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

hotel berghof is een goed hotel, niet familiaal voor ons

de receptie was niet zo vriendelijk, meer een bedrijf precies

er waren heel veel gezinnen met kleine kindjes

het was proper

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super

D* ******, 28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel vriendelijk hotel voor iedereen , ook kinderen. Netjes , schoon, lekker eten. Nu twee keer op wintersport geweest. Sneeuwzeker. Kortom waanzinnige! Misschien volgend jaar weer! Direct naast de piste. De skischool super vriendelijk. Echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Leuk hotel in mooie omgeving

Petra Kapitein, 5-9-2015

Gastvrijheid, lekker eten en een mooie omgevin
Gereisd met partner in september 2015

Uitstekend

Jos, 24-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Onze kamer was eenvoudig doch keurig verzorgd met ruime, schone douchevoorziening en sanitair. Het hotel is op ongeveer 10 km van Krems gelegen en in de directe omgeving van de Nockalmstrasse. Prachtig natuurgebied met uitstekende wandelvoorzieningen. In de directe omgeving is voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt was prima verzorgd, lunch mag je zelf samenstellen en het diner van uitstekende kwaliteit. De gerechten waren allemaal te bestempelen als gezond, dus geen spek of worst als ontbijt maar verantwoorde voeding.Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Yoghurt 's-ochtends te koud?? dan doen we het voor u een paar seconden in de magnetron!!. Gezelligheid tot rond de klok van 10.00 uur op het ruime terras, in de lobby of in de bar.
Gereisd met partner in augustus 2015

Super hotel

familie schonkeren, 16-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel. Kamers werden prima verzorgd, eten was ook goed ook al was de keuze in hoofdgerecht iets minder, er waren voldoende salades en iedere dag een heerlijke soep zelfs nooit een dag dezelfde. Inderdaad geen gratis frisdrank maar de kinderen van ons vonden de sappen die er waren ook heel lekker.

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Voordeel is dat het hotel iets hoger ligt en daardoor kan je met 34 graden zwemmen aan de Milstättersee en als je terug komt is het heerlijk genieten met 25 graden aan het hotel.

Nadeel (wat voor ons geen probleem was) is dat je wel met de auto overal naartoe moet, maar er is genoeg te doen en te bezichtigen.

Kortom het is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Berghof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Innerkrems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghof scoort een 8.95 uit 10 op basis van 47 reviews.