Appartement Haus Fransen ***

6 reviews over Appartement Haus Fransen in het Nederlands

top app

peter, 7-6-2009

mooi appartement

zeer vriendelijke mensen die fam fransen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Geweldige aanrader! Komen zeker terug

Marc, 22-3-2009

Na het verblijf in het appartement van Haus Fransen in Himmelberg waren wij weer helemaal opgeladen om er thuis tegenaan te gaan. Heerlijk appartement met voldoende ruimte in en om het huis. Mensen zijn zeer vriendelijk en ook zeker naar de kinderen toe. De ligging was ideaal omdat je dichtbij verschillende grotere steden zit, niet ver van een skigebied en in de zomer dichtbij verschillende wateren om te zwemmen. AANRADER!!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Leuk en gezellig app.

Stephan, 27-2-2009

Onze nederlandse gastheer en vrouw hebben voor een leuk verblijf gezorgd. Het app. is ruim en netjes verzorgd. Je kunt zelf koken, maar in de buurt zijn genoeg leuke restaurantjes waar je voor weinig geld lekker kunt eten. Op 12 km ligt een mooi gebied om te skieën en/ of snowboarden. Daarnaast liggen er in de omgeving nog meer gebieden die men kan bezoeken.

Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2009

Gezellige ski-vakantie

Bart, 9-2-2009

Haus Fransen is een vakantieplek met een huiselijke sfeer. Ligt wel zo een 20 km van de piste maar vervoer is met de eigenaar te regelen. Zeer gastvrij! Kamers zijn ruim en de badkamer is nieuw met super douche. Slaapkamer(s) zijn ruim genoeg! Kortom een mooie accommodatie in een schitterende omgeving!
Gereisd met vrienden in december 2008

Super plek voor je vakantie

jeroen, 4-2-2009

Haus Fransen is een gezellig en leuk huis om je vakantie te houden. Wij zijn in de winter geweest en alles was tot in de puntjes geregeld. Kamers zijn ruim genoeg en de badkamer is nieuw. Keuken met huiskamer(tje) is een lekkere rustplek.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Wij gaan zeker terug!

Stephan, 23-9-2008

We zijn in februari geweest. App ziet er netjes en verzorgd uit. Het beviel ons zo goed, dat we volgend jaar in februari weer terug gaan.
Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Fransen in Himmelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Fransen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Fransen scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.