Gasthof Fernsicht ****

9,7

17 reviews over Gasthof Fernsicht in het Nederlands

Geweldige vakantie

Kurt & Ilse, 10-8-2017

We hebben er 14 dagen in de zomer verbleven. Enorm genoten van de gastvrijheid van Greet & Ruben.

Het gasthof heeft idd een prachtig uitzicht en ligt op een plaats waar het nog echt stil kan zijn.

We waren echt verrast van de vele mogelijkheden die Karinthië biedt. Van wandelen tot zwemmen tot dierenparken tot klimmen. De “Karnten Card” en bijhorende App hebben we veel gebruikt.

Ruben staat ook altijd klaar om een mooie wandeling of goede zwemplek aan te wijzen. Via ferrata introductie was ook plezant.

Tevens hebben we een paar uitstappen in het nabije Sloveense natuurpark gedaan.

Iedere avond een lekkere maaltijd voorgeschoteld gekregen van Greet.

Onze twee kindjes hebben een fantastische tijd beleefd. Mede dankzij de immer vrolijke kindjes van het gastgezin!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zomer in November

Roderik Bombeke, 20-7-2017

Zeer hartelijke ontvangst door Ruben en Greet, je voelt zo de rust en huiselijke sfeer, echt ontspannen. Ook de sauna in de tuin... na een zalige klettersteig in korte mouwen en dat voor november! Onder de kundige begeleiding van gastheer Ruben, hij wist onmiddellijk te vertellen waar welke routes te vinden waren, topservice.
Gereisd alleenreizend in november 2016

Onbeschrijfelijk

Maes DeKort, 3-4-2017

Op zoek naar rust , sport ( winter en zomer ) en ontspanning . Is dit een aanrader .
Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Fernsicht bij:

supermooi plekje met supergastvrije mensen

Tinne, 5-1-2016

Idylisch uitzicht, gezellig huisje, warme ontvangst, lekker eten, klein rustig skigebied vlakbij, zalige sauna, fijne tuin. Heerlijk ontspannen.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Heerlijke relax vakantie met dochter Violette...

Roderik, 4-1-2016

Super kunnen ontspannen daar boven op de berg, overdag ski of een wandeling in de prachtig mooie natuur rond het hotel. Wat een uitzicht en die stilte... ook vanuit de sauna.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Hohoho... Kerstmis op een berg, en wat voor één !

Vincent, 4-1-2016

Magisch mooi, schitterende sauna, warme ontvangst, lekker sfeertje. Ideaal voor gezinnen met jonge, beginnende skiërtjes. Heerlijk joggen ook, daar op die bult. Doen !

Fantastische plek

Quinten, 24-9-2013

Zeer tevreden over ons verblijf in het Gasthof. Zeer lekker eten voor een schappelijke prijs en een leuke sfeer. Ideale omgeving om te mountainbiken en zeker onder de begeleiding van de gastheer.
    Gereisd met vrienden in september 2013

zeer aangename plaats om te vertoeven!

Henk Vandekerckhove, 28-7-2013

mooie, authentieke accommodatie met een prachtig uitzicht!

Het is er zeer rustgevend en aangenaam.

We voelden ons zeer snel thuis dankzij de hartelijke ontvangst van Ruben en Greet, die ons in een gemoedelijke sfeer ontvingen.

Het ontbijt met prachtig uitzicht, de gezellige avonden rond de vuurschaal, de vele tips en info over wat er allemaal te beleven viel,... we hebben er zeer van genoten! Dankzij de tips van Ruben hebben we leuke uitstappen gemaakt op maat van onze wensen, om dan 's avonds terug te keren naar de gezelligheid en de rust het gasthof.

Een echte aanrader voor wie houdt van rust, een prachtige omgeving en veel plezier tijdens gezellige avonden in aangenaam gezelschap.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Bijzondere ervaring

Kristof, 17-2-2013

We hebben genoten van het enthousiasme van Greet en Ruben alsook van de hartelijke ontvangst! De locatie is enorm rustgevend en het skigebied met skischool is geweldig. Ook onze kinderen voelden zich hier meteen thuis.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Een geweldige ervaring om nooit meer te vergeten!

Kim Lenaerts, 17-2-2013

Greet en Ruben zijn een fantastisch stel die ons een onvergetelijke vakantie bezorgden! Greet zorgde elke ochtend vanaf 7u30 voor een rijkelijk gevulde ontbijttafel. 's Avonds werden we verwend met lekkere maaltijden, waarbij rekening gehouden werd met wat de kids lekker vonden. Ruben is een zeer sociale, aangename kerel die van elke avond een feest maakte. Hij had de nodige feeling voor humor waardoor we heel wat gelachen hebben. Hun gastvrijheid ging echt zeer ver. Voor eender welk probleem zochten ze mee naar een oplossing. De ideale plek om te ontstressen! De kamers zijn verzorgd en je kan er genieten van een schitterend uitzicht. Fernsicht is zeer rustig gelegen maar toch vlakbij skigebied Gerlitzen. En dit alles voor een zeer democratische prijs = toplocatie om een zeer aangename vakantie door te brengen.
    Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Fernsicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Fernsicht in Himmelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Fernsicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Fernsicht scoort een 9.68 uit 10 op basis van 17 reviews.