Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Stotterhof*** bij :

1 review over Hotel Stotterhof in het Nederlands

Heerlijk hotel in prachtige omgeving!

Robin en Annemarie Legdeur, 29-3-2009

Wij zijn in augustus 2008 met onze 2 jongens van 6 en 8 jaar 3 nachten in Hotel Stotterhof geweest. We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer en de vriendelijke mensen. De kamers zijn schoon, het eten is lekker en de omgeving is prachtig. Voor de kinderen is er een tafeltenistafel en een tafelvoetbalspel in de kelder Ze kunnen ook in de tuin van het hotel spelen. Het hotel is gevestigd in een rustig dorpje. Je krijgt van het hotel gratis toegangskaarten voor de Pressegersee (gedurende je hele vakantie). Bovendien krijg je voor een dag een gratis liftenkaart voor de liften bij Nassfeld. Daar is ook een rodelbaan, dit vonden wij geweldig. Als je wilt kan je ook meedoen aan georganiseerde tochten. Bovendien kan je een massage boeken bij de masseuse die wekelijks komt. Wij kunnen het iedeen aanraden, we gaan dit jaar weer! Fam. Legdeur
    Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stotterhof in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stotterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stotterhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.