Camping Schluga Hermagor *****

8,2

95 reviews over Camping Schluga Hermagor in het Nederlands

Luxe!

willemijn, 11-9-2017

Deze camping is echt heel luxe. Prachtig sanitair, fijne ruime plekken (wel weinig beschutting, de boompjes waren nog heel klein), toffe speeltuin, heerlijk natuurbad, kinderboerderij, bioscoop (!) en zelfs een hete-luchtruimte waar je al je natte spul kunt ophangen om te drogen.

Ze organiseren ook nog eens leuke activiteiten. Het eten in het restaurant vonden we niet zo best; vrij duur, vet en zout. Campingwinkel is ook erg aan de prijs.

Ligging is mooi, de bergen zijn echt schitterend (met de kabelbaan omhoog bij de Tressendorfer Alm en dan naar beneden rodelen of een stuk wandelen is een must!) drie-landen-punt vonden wij ook heel mooi en is vlakbij. Het meer is heel fijn, al ligt de camping er niet aan. Wij zijn één dag met de auto naar het meer gegaan (paar minuutjes rijden), je kunt je auto dan kwijt op de andere camping.

Qua cultuur viel het wat tegen. We zijn in Villach geweest maar dat vonden we oninteressant. Andere steden zijn (te) ver weg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne camping, voor herhaling vatbaar

Eric en Annette, 2-9-2017

De camping wordt goed onderhouden, het sanitair is erg schoon, ruime kampeerplaatsen en 's avonds rond 22 uur is het stil op de camping.

Heerlijk om aan het einde van de dag gebruik te mogen maken van de sauna.

Mooie omgeving en op kleine afstand een supermarkt.

Op 4 km afstand van de camping een prachtig meer met grote ligweide met dichtbij parkeergelegenheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

een kwaliteits camping. komen graag terug

zwaagstra, 31-8-2017

Een camping voorzien van alle luxe. Mooi zwembad, ruime plaatsen, goed restaurant enz. Schone en ruime sanitair gebouwen. echt goed.

Tijdens ons verblijf hebben we hagel gehad. Veel schade bij diverse caravans en tenten. Helaas geen enkele aandacht van de eigenaar. Reed snel met zijn wagen over het terrein en ging daarna snel weer naar het restaurant. Misten de behulpzaamheid. p.s. de jonge eigenaar was met vakantie, de oude eigenaar was er . Wij denken dat dit niet gebeurd was bij de jonge eigenaar

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schluga Hermagor bij:

mooie opgeruimde en verzorgde camping

Frank, 27-8-2017

Van alle campings die we tot nu toe hebben bezocht was dit de camping met het mooiste en schoonste sanitair. Werkelijk prachtig. De staplekken zijn ruim genoeg met een combinatie van grind en gras. De camping maakt een zeer verzorgde indruk, nergens ligt rommel en 's morgens komt er een meneer met een grasmaaier die alle leeggekomen plekken maait. Kinderen vermaken zich hier de hele dag, het zwembad is groot genoeg en ook de speeltuin voldoet aan alle eisen. Iedere avond om 9 uur schalt Nini Rosso met zijn "Il Silenzio" over de camping met de mededeling dat kinderen naar bed moeten en dat er om 22.00 uur stilte wordt verlangd van de gasten. 'S morgens om 10.00 uur wordt er omgeroepen wat er die dag aan activiteiten wordt gedaan en worden de jarige gasten gefeliciteerd. Wat ons betreft een beetje uit de tijd maar echt storend is het niet, eerder grappig. Het verplichte armbandje dat op de camping moest worden gedragen vonden wij minder, het biedt echter toegang tot zwembad en sanitair
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Bij Schluga is het voor jong en oud leuk.

Pierre, 12-8-2017

De camping wordt keurig onderhouden. Op de meeste plaatsen is een kiezel verharding aanwezig. Er is een binnen en buiten verwarmd zwembad aanwezig tevens een zwemvijver.

Er komen veel gasten met honden, wat niet door iedereen gewaardeerd wordt.

Gereisd met partner in juni 2017

Super camping

Ellen, 11-8-2017

Fantastische camping. Super schoon en luxe sanitair, ruime plaatsen, hele mooie omgeving waar veel te doen is. Fijne schone zwemgelegenheden (binnenbad, buitenbad, natuurbad). Absolute aanrader.
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige camping in een heerlijke omgeving

Andre Kooijman, 1-8-2017

Camping is goed georganiseerd, schoon en voorzien van alle comfort. De omgeving biedt voldoende mogelijkheden voor dagtrips. Nassfeld is echt een hoogtepunt. Een andere aanrader is een Quad Tour vanuit Nassfeld . Dit is echt een belevenis!!

Het eten op de camping is prima tegen een aantrekkelijke prijs. Kortom: een aanrader! Wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping!

Annemiek, 26-7-2017

Schluga camping is de mooiste en schoonste camping waar wij ooit hebben gestaan. Het personeel is enorm vriendelijk, en sanitair super schoon! Mooie omgeving waar veel te doen is. Kortom voor iedereen aan te raden die naar Oostenrijk wil!
Gereisd met partner in januari 2017

Mooiste camping ooit!!

Inge, 26-5-2017

Zeer kindvriendelijk, net sanitair ondanks drukke periode, voor herhaling vatbaar!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig!

D van Rijswijk, 14-5-2017

Heerlijk grote plaatsen, met een mooi uitzicht op de bergen. Gratis toegang tot een meer, 2 buitenswembaden en 1 binnenzwembad. Wij zijn hier 2x geweest en zouden iedereen aanraden er heen te gaan. De eigenaar komt s avonds wel eens langs om een gezellig praatjes te maken. De camping ligt dicht bij het dorpje Hermagor waar je alle faciliteiten die je nodig hebt hebt. Iedere dag zijn er meerdere dingen georginaseerd door de camping waar je je voor kunt opgeven, samen in een groep kan je dan bijvoorbeeld; een lange/korte fietstocht, suppen, boogschieten, voetbaltoernooi echt van alles, voor alle leeftijden. Het weer was altijd een mooie temperatuur, één keer hebben we een flinke bui gehad. Het sanitair was altijd schoon, niets op aan te merken. Echt een aanrader voor iedereen die naar oostenrijk wilt!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schluga Hermagor bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schluga Hermagor in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schluga Hermagor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schluga Hermagor scoort een 8.23 uit 10 op basis van 104 reviews.