Camping Naturpark Schluga Seecamping ****

Camping Naturpark Schluga Seecamping
Naturpark Schluga Seecamping
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Naturpark Schluga Seecamping bij:

132 reviews over Camping Naturpark Schluga Seecamping in het Nederlands

Wat een top camping!!

Fam. IJpma, 6-9-2017

Prachtige ruime plekken. Mooi uitzicht op de bergen en veel zwemplezier in zwembad en in de Presseger See.

Eén nadeel is de communicatie. Lang niet al het personeel spreekt Engels. En rustig Duits spreken doen ze ook niet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne en mooie camping

Sandra, 19-8-2017

Hele fijne camping. Wij hadden een comfortplek en erg ruim! Toiletten en douches waren schoon. Animatie hebben wij geen gebruik van gemaakt. De lastige vaste gasten hebben wij niet gezien. Badjuffrouw was erg vriendelijk. En nee je mag niet duiken, dat mag in Nederland ook niet in een bad waar je kunt staan. Personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Bad is niet erg groot. Het meer is fantastisch! De omgeving is prachtig en voor ieder wat wils.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne camping en omgeving

Thomas, 17-8-2017

Goed: ruim opgezette camping, terrasvormig en met mooie plaatsen voor tent, camper en caravan.

Ruim voldoende aanwezig sanitair, met bij de vrouwen wel vaker een rij voor de douche dan bij de mannen, maar schoon en netjes onderhouden. Fijn nieuw zwembad, en een zwem meertje op loopafstand (weinig gebruikt). Direct wandelen achter de camping in de bossen kan. Supermarkten en winkels in Hermagor (nog geen 10 minuutjes met de auto), en zeer veel te doen in de omgeving. Restaurant op de camping is zeer okay; ja, personeel is druk, maar als je zelf niet zo'n haast hebt en je geeft dat meteen aan, hoef je je ook niet te irriteren. Geen hoogstaand menu, maar gewoon eerlijk eten voor een eerlijke prijs.

Minder: wij hadden een plek langs de weg; de een heeft daar meer last van dan de ander natuurlijk, maar het is wel een dingetje in de ochtend. Meest last hadden we van gillende hangjongeren in het speeltuintje na 22:00, dit schijnt tegenwoordig echter normaal te zijn; het is vakantie...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Diane, 12-8-2017

Net terug van camping Schluga. We verbleven in een stacaravan van touroperator. Deze was prima alleen lagen we te schudden in bed als iemand zich omdraaide in bed. Dit was een veel voorkomende klacht die niet te verhelpen was. Het went gelukkig. Het is een prachtige camping met mooi zwembad ( helaas geen glijbaan) wij vonden de pressangersee echt teleurstellend in vergelijking met millstatersee. Geen gezelligheid wat wij zoeken. Geen boulevard. En erg klein. Gelukkig maakt de omgeving veel goed. Maar wij zoeken de volgende keer toch wat meer de gezelligheid op die we hier gemist hebben.

Karinthie zeer mooi

Fam Janssen zuidlimburg, 8-8-2017

Informeer duidelijk welke plek je krijgt !!

ivm jeugd/geluid overlast (receptie/jeugdhonk) of ligging naast drukke rijksweg.

En een trent wat nieuw voor mij was het belachelijke idee van meestal hollanders om iedere morgen (07.30h)in alle vroegte bij de receptie/uitgang medevakantiegangers luidkeels en erger nog toeterend uit te zwaaien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat een fijne, schone, mooie camping!

Mayke, 5-8-2017

Wij vonden het een mooie en vooral schone camping! Het zwembad, meer, speeltuin, ruime plaatsen en de prachtige omgeving, het is er gewoon goed. Ruime douches, echt warm en je kleren worden eens een keer niet nat, want de hokjes zijn groot en er zijn voldoende haakjes. De toiletten zijn schoon, worden heel vaak schoongemaakt.

De mensen die er werken zijn erg vriendelijk.

Zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg. Fijne watertemperatuur, peuterbad is prima en er zijn ligbedden aanwezig.

Kortom, wij hebben er twee weken heel erg genoten!

Geweldig

Corrien, 29-7-2017

Mooie grote plekken. Aanwinst is het nieuwe zwembad.

Prachtige omgeving en genoeg te doen

Gereisd met partner in juni 2017

Ge-wel-dig!!!!

W. Hogen Esch, 23-7-2017

Wij houden niet van drukke grote campings maar wat was deze camping top zeg!!! Alles is tot in de puntjes verzorgt. Netjes echt schone toiletten douches en andere openbare ruimte. Het meer is fantastisch voor iedereen. Zwembad is misschien klein voor de verhouding van de grote van de camping maar doordat het meer zo dichtbij is (en bij de camping hoort) is dit prima.

2 jaar achtereen top

Ger, 20-2-2017

We zijn 2 jaar achtereen naar Schluga Seecamping geweest.

Beide jaren was het top.

Sinds 2016 is er een zwembad op de camping wat fijn is als je terug komt van een dagje weg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig plek

Roland, 10-12-2016

top vakantie gehad en perfect weer, volgend jaar weer.
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturpark Schluga Seecamping in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturpark Schluga Seecamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naturpark Schluga Seecamping scoort een 8.29 uit 10 op basis van 133 reviews.