9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Gästehaus Pernull*** bij :

30 reviews over Gasthof Gästehaus Pernull in het Nederlands

fantastisch

Fam. Snels, 4-6-2017

Hier staat gastvrijheid bovenaan, Pierre en Monique doen er alles aan om het naar je zin te maken.
Gereisd met partner in mei 2017

Leuke en gezellige week gehad

Fam. Van Hoek, 4-3-2017

We zijn hier een weekje geweest ivm wintersport in gebied Nassfeld.

Dit gebied is met skibus en/ of auto goed aan te rijden. We hadden 1 kamer met 2 volwassenen en 1 kind (extra bed). Dit is ons goed bevallen, voldoende ruimte. Na het skiën kun je gebruik maken van de gemeenschappelijke ruimte waar je evt. (Nederlandse) tv kunt kijken. Je kunt consumpties pakken wat je zelf even moet noteren in de computer. Ook kun je eigen consumpties nuttigen. Er is een koelkast waar je gebruik van kunt maken. Ook kun je zelf koken in de keuken. Voor ons zoontje van 6 werden dozen Lego en Knex tevoorschijn gehaald. Die heeft zich niet verveeld. Komen zeker nog eens terug als we nog een keertje gaan skien in dit gebied.

Gereisd familie in februari 2017

Een perfecte herfstvakantie bij Pernull.

Mark Cornelissen, 30-10-2016

Wat een lieve mensen zijn Monique en Pierre. Niets is te veel gevraagd en ze geven ook goede tips om uit te gaan eten en om dingen te bezichtigen. Het appartement is heel schoon en ontbreekt aan niets. Ook de keuken is compleet ingericht. Ze hebben hun eigen "touch" aan het gasthof gegeven zonder in te boeten aan het echte Oostenrijkse gevoel. Wij hebben een fantastische herfstvakantie beleefd en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in oktober 2016

Het was Fantstisch, Grandioos, Geweldig, Super

Steef van Rijswijk, 15-6-2016

Als u een heel erg goed en gezellig BB zoekt, dan moet u zeker deze boeken ook om de prachtige ligging en omgeving. Pierre en Monique zijn een heel gezellig en goede Gastheer en Gastvrouw. Staan in alle opzichten voor hun gasten klaar. Wij willen zeker weer eens terug komen.
Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk verblijf

Martijn Versloot, 21-12-2015

Eigenlijk moet ik niet te veel publiciteit geven, want dan is het voortaan vol en loop ik het risico dat ik niet meer kan boeken! Wat een heerlijk verblijf, niks is te veel. Pierre en Monique zijn zeer behulpzaam en alles is schoon. Fijne kamer en een goed ruim ontbijt! Verder mooie omgeving!!
Gereisd familie in december 2015

Geweldig!!

Henk en Diana Damkat, 17-8-2015

We hadden middels @mail vanuit Kroatië een 2 persoonskamer geboekt. We kregen direct antwoord...top! Prima service en wat een gastvrijheid! En Pernull is gewoon supergezellig! We hebben genoten! We kregen leuke tips om in de omgeving te wandelen. Pierre en Monique hadden 20 jaar eerder moeten emigreren want Karinthië heeft er een toplocatie bij als het om een gästehaus gaat!
Gereisd met partner in juli 2015

Het is hier fantastisch

L.megens, 29-7-2015

27.07.2015 aangekomen en vriendelijk door Pierre en Monique Kloosterman ontvangen.

Rustig en toch centraal gelegen (30 min van Villach).

Wat erg apart maar zeer handig is dat de gasten gebruik mogen maken van de ruime keuken met toebehoor,

je kan dus zelf iets lekkers klaar maken, erg top.

Gereisd met partner in juli 2015

Gasthof Pernull super locatie, zeer gastvrij !

A.Hummelink, 18-6-2015

We zijn bij Gasthof Pernull gastvrij ontvangen door de beheerders Pierre en Monique Kloosterman en hebben daar een geweldige vakantie gehad. Vanaf ons balkon een fantastisch uitzicht en een prachtige tuin om na een dag in de bergen heerlijk te relaxen.

Het ontbijt was elke morgen weer goed verzorgd. Ook werden we door Pierre en Monique ruim voorzien van informatie over de prachtige omgeving. Een aanrader dus als u een vakantie wilt in de omgeving van Hermagor.

Pierre en Monique bedankt en veel succes.

Anneke en Aloys Hummelink, Barchem

Gereisd met partner in juni 2015

Een toppertje, een echte aanrader

Jaap Schutt, 1-9-2014

Vorige week korte vakantie doorgebracht in Gastehaus Pernull, een geweldig Gastehaus op een schitterende locatie in het Gailtal met Pierre en Monique Kloosterman als uitstekend gastheer en gastvrouw, die gastvrijheid, klantvriendelijk- en klantgerichtheid heel hoog in het vaandel hebben staan.

Gastehaus Pernull ligt rustig gelegen in Hermagor in een zeer mooie omgeving. Qua ligging optimaal voor bergwandelingen en tripjes naar meren, steden en landen als Italie en Slovenie.

Kamers zijn netjes en worden zeer goed schoongehouden.

Het ontbijt is prima en zelfs voor een lunchpakket wordt gezorgd indien gewenst. Voor het diner weten Pierre en Monique veel goede restaurants in de buurt. Kortom een geweldige service en een zeer goede prijs / kwaliteitverhouding.

Pierre en Monique, jullie zien ons zeker weer terug. Jullie hebben bijgedragen aan een leuke en fijne vakantie. Bedankt voor alles.

Jaap en Astrid Schutt

Gereisd met partner in augustus 2014

aanrader

Danny Balk, 24-8-2014

Op dooreis naar italie 4 dagen in pernull geweest , en hebben het er erg leuk gehad. Mooie uitstapjes gemaakt. Pierre en monigue zijn ontzettend gastvrij en er heerst een ongedwongen sfeer . Mooi kamer met prachtig uitzicht . Ontbijt ook erg lekker . Kortom zeker een aanrader.
    Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gästehaus Pernull in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gästehaus Pernull zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Gästehaus Pernull scoort een 9.08 uit 10 op basis van 30 reviews.