9,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Das kleine Paradies**** bij :

95 reviews over Vakantiehuis Das kleine Paradies in het Nederlands

Heerlijk weekje

Fam. uit Heiloo, 20-4-2017

Het appartement boven is van alle gemakken voorzien. Fijne bedden en de woonkamer is ruim. Het enige minpuntje is eigenlijk de keuken, omdat deze wat summier is bedeeld wat potten/pannen betreft.

De tuin is geweldig! Ondanks dat we er iedere dag wel op uitgingen was het altijd fijn thuiskomen in deze oase van rust en natuur.

Kees, Kitty en ook Eva zijn reuze vriendelijk en behulpzaam. Wat hebben ze er een mooie stek van gemaakt:-)

Adembenemend mooi!

Peggy Janssen-Giesen, 29-11-2016

In 2015 zijn we in de zomer twee weken in dit prachtige paradijs geweest. Nu waren we er een weekje in de herfstvakantie. Veel minder druk op de weg dus in 10 uurtjes naar Kees, Kitty, Eva en de beesten gereden. Het appartement was zowaar nog mooier dan vorig jaar. Er waren verschillende vernieuwingen doorgevoerd die zorgden voor nog meer conform. De verwarming brandde volop toen we aankwamen. Een warm welkom op alle fronten. De natuur is er in deze tijd van het jaar adembenemend mooi. Prachtige herfstkleuren en besneeuwde bergtoppen. Iedere dag hebben we leuke uitstapjes gemaakt in de buurt. Heerlijk gewandeld, geshopt en naar de Malta Hochalmstrasse geweest waar we een sneeuwpop met de kids hebben gebouwd. In de tuin genoten van het heerlijke temperatuurtje (18 graden). Met een boekje op de bank bij het kabbelende beekje. Kortom ook in de herfst een grote aanrader om tot rust te komen en te genieten van de natuur, de rust, de ruimte, lieve mensen en al het andere moois wat het kleine paradies je te bieden heeft. Ik zeg: DOEN!
    Gereisd familie in oktober 2016

Werkelijk een paradijs!

Eva Schoon, 4-9-2016

Ik was er een weekje met vriendinnen. We hebben echt iedere dag iets leuks kunnen doen, lekker naar de Presseggersee en 's avonds naar de Kirchtage in de verschillende dorpjes. In Villach is er een groot Winkelcentrum en er is een leuke binnenstad, met gezellige terrasjes en heerlijke specialiteiten. Wij komen zeker weten weer eens terug! Kees, Kitty en de dochter des Huises zijn erg gastvrij en houden alles erg netjes en houden te tuin prachtig mooi.
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch, hier komen we zeker terug

Xavier, 31-8-2016

Alles was super. Erg gastvrij ontvangen. Lieve mensen met veel informatie over de omgeving. Het huis en de tuin.... Echt een klein paradijs.
      Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk vakantiehuis in een geweldige omgeving

Marie-Claire, 31-8-2016

Alles was super. Kitty, Kees en Eva zijn heel gastvrij. Hebben goede tips en informatie. Hun appartement is heel mooi met een geweldige veranda. Mooie tuin in een geweldige omgeving, midden in de natuur.

Prima huis, mooie omgeving

Irene Ligtenberg, 30-8-2016

Het huis is ruim, verzorgd en schoon, alles is aanwezig. Ook rondom het huis is veel ruimte. Het terras en huis zijn donker. De tuin en zwembad zijn "ver" vanaf het huis. Paar honderd meter vanaf het huis begint een mooie wandelroute en er stroomt een beek waar kinderen heerlijk in kunnen spelen.De bakker komt elke ochtend rond kwart over acht met heerlijke broodjes.(200 meter verderop, op het kruispunt)Veel te doen in de omgeving, eigenaars hebben leuke tips. Wasmachine is inderdaad aanwezig, 5 euro per keer inclusief wasmiddel.
      Gereisd familie in augustus 2016

Super! Een echte aanrader.

Frank Duivenvoorde, 29-8-2016

Uitstekend: gastvrijheid, locatie, broodjesservice, rust, omgeving etc.

Geschikt voor actieve gezinnen

suzanne, 28-8-2016

Wel goed:

- broodjesservice

- zeer ruim huis

- grote tuin met trampoline, schommels, zitjes, koud zwembad

- rust !!!!

Niet goed:

- donker huis, donker terras waar we nauwelijks hebben gezeten, geen uitzicht.

- internet kostte extra per dag en deed het vaak niet of maar tijdelijk

- masterbedroom heeft scheve matrassen, plank uit kast onder matras gelegd om recht te liggen.

Gereisd familie in augustus 2016

Prachtige omgeving, veel te doen!

Nancy van Heusden, 24-8-2016

Eigenaars ontzettend gastvrij, niets is te gek. Een prachtige omgeving, Uitstekende accomodatie waarin alles aanwezig is. Perfect skigebied.
      Gereisd met partner in maart 2015

fantastisch

iris, 22-8-2016

De omgeving is prachtig. ..je geniet van de natuur en de gast vrijheid van dit gezin.
      Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Das kleine Paradies in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Das kleine Paradies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Das kleine Paradies scoort een 9.63 uit 10 op basis van 97 reviews.