7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpenhotel Marcius*** bij :

20 reviews over Hotel Alpenhotel Marcius in het Nederlands

Goed hotel op een prachtige omgeving

Dick, 19-7-2017

Hotel licht op 1400 meter met prachtig uitzicht rustige omgeving schone moderne kamers die lekker koel waren . Bediening was vlot en vriendelijk, het eten vonden wij zeer goed. Hotel is kindvriendelijk er is in de omgeving ook veel te doen voor kinderen.Met Nasfelss Card veel dingen gratis of met korting in de omgeving.

Vanuit het Hotel met een treintje naar boven en dan met de gondel naar de top van de berg kan je een prachtige wandeling maken weer naar het hotel.

Vanuit het hotel kan je ook mooie wandelingen maken.

Gereisd met partner in juli 2017

mooi gelegen, goede kwaliteit - prijs verhouding.

Willem, 17-7-2017

Wij waren er in juni 2017. Zeer prettig hotel. Wel zo'n 18 km van Hermagor af, in Sonnleitn op zo'n 1450 meter gelegen. Mooie uitzichten. Vriendelijke bediening, goed eten, keuze bij warme maaltijd buffet wat beperkt, maar er mankeert niets aan de kwaliteit en dagelijke afwisseling. Vanuit hotel kun je wandelingen ondernemen, of je pakt de auto en rijdt (in de zomermaanden) 2 km naar beneden naar de berglift ( tussenstation). In zomer gratis en je gaat ermee naar boven (Rosskofel) of naar het dal beneden (Tröpolacht).

Ook de wandeling door de Garnitzenklamm is zeer aan te bevelen. Je kunt dit ook doen met de plaatselijke gids van de VVV. Krijg je altijd leuke verhalen te horen. Hij leidde ons zelf op de terugweg naar een kapelletje, ergens in de middel of noware, waar je op handen en voeten naar tot moest klimmen. Kunnen maar zo'n 15 mensen naar binnen, maar er waren wel processies daar naartoe gehouden.

Gereisd met partner in juni 2017

mooie plek boven op de berg.

fam Jetten, 14-7-2017

Het duurt even voordat je er bent, maar boven heb je een mooi uitzicht op de omgeving. Je kunt ook vanuit het hotel mooie wandelingen maken.. wel vooral bergop..
Gereisd met partner in juli 2017

Goed verzorgd, goede keuken, netjes

Harrie Willems, 4-10-2016

Wij hadden een giga grote kamer met een compleet bankstel erop. Was schoon en netjes en werd schoon en netjes gehouden door personeel. Zwembad is klein maar erg fijn. Eten en drinken is eenvoudig maar voldoende en goed van kwaliteit. Ontbijt uitgebreid genoeg en als je vroeg genoeg bent zijn de broodjes en het brood nog warm.
Gereisd met partner in september 2016

Een mooi hotel in de bergen

Fam. Daniëls en Timmermans, 16-9-2016

Met elke dag gevarieerde maaltijden en vriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in september 2016

Super!

Romy, 26-7-2016

We hadden een familiekamer in het hoofdgebouw. Mooie kamer met genoeg ruimte. Het eten en drinken was tot 22.00 uur all inclusive. Het eten was altijd genoeg (werd constant bijgevuld) en elke dag andere keuze.

Het hotel ligt hoog, en je hebt dus wel je auto nodig om ergens te komen maar dat vinden wij totaal geen probleem. Met de nassfeld card die we erbij hebben gekregen konden we gratis naar de presseger see en naar een zwembad in de buurt.

Onze zoon was jarig, en die avond kreeg hij een taart van het hotel! Heel leuk!

kamer wordt elke dag schoongemaakt, alleen de handdoeken moet je zelf ruilen bij de receptie.

Prijs-kwaliteit is voor wat ons betreft super.

Wij gaan zeker weer terug!

Gereisd familie in juli 2016

Fijne vakantie geweest!

Elly Verhoeven, 26-8-2015

Het ontbijt is keurig verzorgt en je komt niets te kort. Je krijgt een eigen tafel toe gewezen. De hele dag door kun je drinken zoveel je wilt. Je kunt 's middags lunchen of een lunchpakket samen stellen, alleen moet je daar wel voor betalen. Het avondeten is goed en altijd voldoende, je hoeft niet bang te zijn dat je ergens op mis pakt. De kamers zijn groot en netjes en goed schoon. Ze worden elke dag bij gehouden. Het personeel is vriendelijk. Een prima vakantie dus voor een redelijke prijs ! Ook kinderen zijn er van harte welkom!
Gereisd met partner in augustus 2015

Niet echt bevallen ... na 1 nacht weer weggegaan

Dick, 26-8-2015

De familiekamers liggen heel hoog op een berg (leuk als je gewrichtsklachten hebt) en hebben weinig daglicht binnen. Allergeenvrij eten was op voorhand gegarandeerd per email, helaas eenmaal ter plaatse dus niet in orde (gluten, melk, ei) hierdoor voor mijn dochter riskant om hier te blijven. Stront zat aan de buitenkant van de wc-pot. WC lekte water aan de achterkant als je doortrok. Douche afvoer zat verstopt. Koeien lopen tussen geparkeerde auto's op het P-terrein. Cola en sinaasappelsap is rijkelijk voorzien van water. Koffie smerig. Resumerend: Met gierende banden weggereden na 1 nacht en weer snel naar Tirol waar wij vandaan kwamen. Wat een aanfluiting! Tip: Doe eens een kwaliteitscheck voordat je de sleutel afgeeft aan je klant. Correct behandeld door de receptie! Zwembad leuk voor smurfen.
Gereisd familie in augustus 2015

Gezellig familie hotel!

Leeuwen, 17-8-2015

Drie weken geboekt, en heerlijk vakantie gehad!! Iedere ochtend een vers ontbijt met warme broodjes. Genoeg fruit! Lunch pakketje mag je zelf samen stellen voor 2 e voor volwassen en 1 voor een kind. Jammer dat sommige mensen hun zakken werkelijk vol stoppen met zoveel eten, wat ze eigenlijk niet op kunnen... Avond eten was niet iedere avond super lekker, maar smaken verschillen! Het was zo druk in het restaurant dat de bakken snel leeg waren. Voordeel daarvan is, als het bijgevuld word, dat je eten lekker warm is. Personeel was vriendelijk en werkt hard! Mijn dochter was jarig en werd getrakteerd op taart met vuurwerk erop!. Super leuk!! Huisje is Indd op een stijle heuvel gebouwd met prachtig uitzicht. Huisje was ruim werd alleen niet schoon gemaakt! Wel op zondag werden de bedden verschoond. Helaas geen goede WiFi verbinding is in restaurant! Zwembad erg klein! Nasfeld kaart super handig! Kortom voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in augustus 2015

Zou dit hotel niet weer boeken!!!

Dionne, 5-8-2015

de all inclusive formule is niet wat je zou verwachten.

Weinig keus/variatie in eten,vaak is het eten op en moet je weer wachten op nieuwe bakken. Het drinken wordt allemaal aangevuld met water en achter de bar hebben ze een automaat welke frisdrank levert maar niet te pruimen is. Daarnaast moet je voor de lunch tussen de middag betalen wil je broodjes meenemen voor onderweg(het was toch all inclusive) 2 euro voor volwassenen en 1 euro voor kinderen.

Het familieappartement welke wij hadden was een afgetrapte oude keet, niets geen gezelligs aan en ook niet echt schoon. Veel stof op de kasten en op de gordijnrails en onder het bed moet je helemaal niet kijken. En ook nog eens elke keer 3x een steile weg omhoog/omlaag om bij je appartement te komen welke van het hotel af ligt. Oh ja en pas op met je eindafrekening, voor je het weet staat er een lijst aan sterke drank bij op welke je nooit genuttigd hebt.

Het personeel was wel vriendelijk en voor de terugreis krijg je een lunchpakketje mee

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhotel Marcius in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhotel Marcius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhotel Marcius scoort een 7.89 uit 10 op basis van 21 reviews.