Hotel Alpenhotel Marcius ***

7,7

23 reviews over Hotel Alpenhotel Marcius in het Nederlands

Veel value voor money

Schut, 31-8-2017

Hotel ligt hoog in de bergen, vanuit het dal moet steeds je 20 min. een pas op. Bij aankomst schrokken we in eerste instantie van de geboekte 'comfortzimmer', dat bleek een tweepersoonskamer met een uitgeklapte bedbank voor de kinderen. Hierdoor kun je vrijwel geen poot trekken en blijft er geen ruimte meer over voor een zitje. Geen balkon, slechts een enkel draaikiepraam. Alternatief was er niet.

Het personeel doet wel z'n uiterste best om het je na de zin te maken. Er is een zwembadje dat lekker op temperatuur is. Ontbijt en diner waren eigenlijk lang niet slecht, buffet met warmhoudbakken, maar best afwisselend. Drankjes zaten bij ons bij de prijs in. Je krijgt kaartjes voor gratis toegang tot de bergbaantjes in de directe omgeving en gratis toegang tot het strandbad in het dal. Uiteindelijk hebben we dus voor een heel zacht prijsje toch een hele mooie week vakantie gehad. Een dagtocht naar Slovenië bij de Soca-rivier is een aanrader bij mooi weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellig hotel op een mooie plek

Anouk, 26-8-2017

Hotel en appartementen bevinden zich hoog op de berg, met mooi uitzicht. Heerlijk gegeten en de mooie omgeving verkend. Nassfeld plus kaart die je krijgt is erg handig, veel gratis activiteieten/ liften. Personeel is vriendelijk en de sfeer is goed. Echt een aanrader voor gezinnen!

nooit meer

hansje, 23-8-2017

wanneer je een vakantie boekt die kindvriendelijk hoort te zijn, verwacht je dit ook.

dit was helaas niet het geval, mocht je een vakantie boeken en kleine kinderen bij je hebben is dit niet de juiste vakantie bestemming voor je.

eten was erg slecht, we zijn er zelfs ziek van geworden.

zeker geen aanrader!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenhotel Marcius bij:

Goed hotel op een prachtige omgeving

Dick, 19-7-2017

Hotel licht op 1400 meter met prachtig uitzicht rustige omgeving schone moderne kamers die lekker koel waren . Bediening was vlot en vriendelijk, het eten vonden wij zeer goed. Hotel is kindvriendelijk er is in de omgeving ook veel te doen voor kinderen.Met Nasfelss Card veel dingen gratis of met korting in de omgeving.

Vanuit het Hotel met een treintje naar boven en dan met de gondel naar de top van de berg kan je een prachtige wandeling maken weer naar het hotel.

Vanuit het hotel kan je ook mooie wandelingen maken.

Gereisd met partner in juli 2017

mooi gelegen, goede kwaliteit - prijs verhouding.

Willem, 17-7-2017

Wij waren er in juni 2017. Zeer prettig hotel. Wel zo'n 18 km van Hermagor af, in Sonnleitn op zo'n 1450 meter gelegen. Mooie uitzichten. Vriendelijke bediening, goed eten, keuze bij warme maaltijd buffet wat beperkt, maar er mankeert niets aan de kwaliteit en dagelijke afwisseling. Vanuit hotel kun je wandelingen ondernemen, of je pakt de auto en rijdt (in de zomermaanden) 2 km naar beneden naar de berglift ( tussenstation). In zomer gratis en je gaat ermee naar boven (Rosskofel) of naar het dal beneden (Tröpolacht).

Ook de wandeling door de Garnitzenklamm is zeer aan te bevelen. Je kunt dit ook doen met de plaatselijke gids van de VVV. Krijg je altijd leuke verhalen te horen. Hij leidde ons zelf op de terugweg naar een kapelletje, ergens in de middel of noware, waar je op handen en voeten naar tot moest klimmen. Kunnen maar zo'n 15 mensen naar binnen, maar er waren wel processies daar naartoe gehouden.

Gereisd met partner in juni 2017

mooie plek boven op de berg.

fam Jetten, 14-7-2017

Het duurt even voordat je er bent, maar boven heb je een mooi uitzicht op de omgeving. Je kunt ook vanuit het hotel mooie wandelingen maken.. wel vooral bergop..
    Gereisd met partner in juli 2017

Goed verzorgd, goede keuken, netjes

Harrie Willems, 4-10-2016

Wij hadden een giga grote kamer met een compleet bankstel erop. Was schoon en netjes en werd schoon en netjes gehouden door personeel. Zwembad is klein maar erg fijn. Eten en drinken is eenvoudig maar voldoende en goed van kwaliteit. Ontbijt uitgebreid genoeg en als je vroeg genoeg bent zijn de broodjes en het brood nog warm.
    Gereisd met partner in september 2016

Een mooi hotel in de bergen

Fam. Daniëls en Timmermans, 16-9-2016

Met elke dag gevarieerde maaltijden en vriendelijk personeel
    Gereisd met vrienden in september 2016

Super!

Romy, 26-7-2016

We hadden een familiekamer in het hoofdgebouw. Mooie kamer met genoeg ruimte. Het eten en drinken was tot 22.00 uur all inclusive. Het eten was altijd genoeg (werd constant bijgevuld) en elke dag andere keuze.

Het hotel ligt hoog, en je hebt dus wel je auto nodig om ergens te komen maar dat vinden wij totaal geen probleem. Met de nassfeld card die we erbij hebben gekregen konden we gratis naar de presseger see en naar een zwembad in de buurt.

Onze zoon was jarig, en die avond kreeg hij een taart van het hotel! Heel leuk!

kamer wordt elke dag schoongemaakt, alleen de handdoeken moet je zelf ruilen bij de receptie.

Prijs-kwaliteit is voor wat ons betreft super.

Wij gaan zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne vakantie geweest!

Elly Verhoeven, 26-8-2015

Het ontbijt is keurig verzorgt en je komt niets te kort. Je krijgt een eigen tafel toe gewezen. De hele dag door kun je drinken zoveel je wilt. Je kunt 's middags lunchen of een lunchpakket samen stellen, alleen moet je daar wel voor betalen. Het avondeten is goed en altijd voldoende, je hoeft niet bang te zijn dat je ergens op mis pakt. De kamers zijn groot en netjes en goed schoon. Ze worden elke dag bij gehouden. Het personeel is vriendelijk. Een prima vakantie dus voor een redelijke prijs ! Ook kinderen zijn er van harte welkom!
    Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenhotel Marcius bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhotel Marcius in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhotel Marcius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhotel Marcius scoort een 7.66 uit 10 op basis van 24 reviews.