Hotel Ebner ****

Ebner

2 reviews over Hotel Ebner in het Nederlands

prima hotel

L. Brooijmans, 22-8-2008

Wij waren hier een nachtje op doorreis naar Kroatie en we hadden een vierpersoonskamer. Die was schoon, netjes en had aardige bedden. Geen poespas en confort maar gewoon goed. Eten 's avonds was heerlijk (buiten op terras) en mensen zeer vriendelijk.
Gereisd familie in juli 2008

ter Haar, 30-8-2007

Wij hebben in dit hotel 1 nachtje geslapen op doorreis naar ons vakantieadres in Italie. Het is een echt Oostenrijks familiehotel. Onze kamer was netjes, ruim en schoon. De receptie, trappen en openbare ruimtes kunnen wel een fris verfje en een stukje nieuwe vloerbedekking gebruiken. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en het onbijtbuffet was ook uitgebreid en goed. De omgeving rondom het hotel is prachtig.
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ebner in Heiligengeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ebner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ebner scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.