Camping Plörz

8,5

8 reviews over Camping Plörz in het Nederlands

Camping Plorz super gemutlich

Sandra, 12-8-2017

Camping direct aan de Ossiachersee in Landkron. Zeer vriendelijke eigenaren. Sanitair zeer netjes. Broodjes service.geen flauwekul met nomale of xl plaatsen en prijzen, maar iedereen heeft gewoon een xxl plaats voor dezelfde redelijke prijs. Camping is erg ruim en gezellig metde appelbomen. Geen hutje mutje. Wij houden er niet van datje tussen heggen word weggestopt, hier is dat gelukkig niet. Supermarkt en eetgelegenheid op loopafstand. Een aanrader en wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Grappige en leuke camping

Frank en Noortje, 7-8-2017

De entree is wat vreemd, de camping heeft net alles wat je nodig hebt, maar wij hebben ons hier heel goed vermaakt. De kinderen kunnen zich vermaken met traktors, fietsjes, een klein speeltuintje, maar dit vonden ze geweldig. De eigenaresse heeft zelfs nog even met ons zoontje met de traktor gespeeld, alles kan hier.

Er is een steigertje om het meer in te gaan. alleen geen echt strandje, dat kan voor een langere vakantie wat minder fijn zijn, wij zijn maar een paar dagen geweest en dan was het prima.

Een nadeel voor ons, maar voor een ander misschien juist een voordeel, is dat er erg veel honden waren, die ook op het zonneveldje bij het meer waren en daar ook plaste enzo, dat is wat minder fris, en ga je zonder hond niet snel lekker even liggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Jvl gezin met 4 kinderen (🐶 erbij), 7-8-2017

Ontvangst prima vanuit het keukenraam, zoek maar een mooi plekje uit, plaatsnummer en inschrijven komt later wel.

Grote staanplaatsen als je de keuze nog hebt.

Sanitair heel goed verzorgd, warm water zonder muntengedoe! en keurig schoon.

Wifi goede ontvangst,maar tegen beter betaling €16,- voor 1 week.

Honden meer dan welkom met een eigen zwemgedeelte en een afgebakende uitlaatplaats.

Je kunt een drankje krijgen op het terrasje maar verder niet eten of geen ijsje.

Daarvoor wordt je door de eigenaresse netjes doorverwezen naar Gasthof Messner waar je heerlijk kan eten of drinken en een ijsje kunt eten.

De Spar van Camping Berghof is ook in de buurt voor de benodigde boodschappen.

Je kunt daar ook de Kärntenkaart krijgen.

Wel regelmatig passanten op doorreis voor 1 of een paar nachten maar niet hinderlijk verder.

Wij komen zeker nog eens terug hier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping

Flying Dutchman, 7-8-2016

Heeft vrijwel altijd plek deze camping, is een rustige camping zonder toeters en bellen (geen kermiscamping)

De omliggende campingen hebben veelal kleinere plaatsen en vragen fors meer geld.

Pluspunten:

- ruime plaatsen

- altijd plek, zelf in hoogseizoen

- schoon sanitair

- gemoedelijk

- rustig strandje (kleine ligweide)

- lekker rustig 's avonds

- geen douchemunten

- zeer praktisch voor hondenliefhebbers

Minpunten

- niet heel veel jonge nederlandse kinderen (was voor onze kids een nadeel)

- entree van de camping vinden we nogal armoedig (kan afschrikken)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gastvrij

Kees, 17-7-2016

Ingang doet opzich wat vreemd aan door alle poppen en snuisterijen , maar als je daar even doorheen kan kijken kom je op een zeer gastvrije camping uit. Zeer vriendelijk ontvangst door eigenaresse. Zelf plaats uitzoeken op een soms wat niet al te vlak terrein met hier en daar wat schaduwplekken. Douches zijn super met thermostaat kranen, wc goed schoon. Zwemmen in meer is heerlijk met een kleine ligweide en verschillende stoelen/ ligbedden. Honden zijn hier meer dan welkom ( ook in hoogseizoen) met een apart zwemgedeelte. Zelf aan de overkant van de rustige weg is een uitlaatveld met speel toestellen voor de hond
Gereisd met partner in juli 2016

Prima camping!

Boksebeld, 29-5-2016

Niet gereserveerd, wel per email geïnformeerd naar voldoende plaats.

Bij aankomst vriendelijk ontvangst en we mochten zelf uit diverse mogelijkheden een plaats uitzoeken.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Net sanitair welke voldoende schoon wordt gemaakt.

Veel campinggasten met honden, maar zonder hond hebben we hier geen overlast van ondervonden.

De toegang naar het meer is prima.

De omgeving heeft veel te bieden, supermarkten op redelijke (fiets)afstand.

Ook diverse restaurantjes in de omgeving en ook op naastgelegen campings een royale campingwinkel.

's Ochtend heerlijk verse broodjes op de camping bij de eigenaresse uit het keukenraam.

Gereisd met partner in juli 2014

Mooie rustige camping (zeer hondvriendelijk)

E G, 27-1-2016

Camping Plörz is een beetje als een boeren camping. De zeer vriendelijke eigenaresse beheert deze camping vanuit haar keuken die tevens als receptie fungeert. Hier zijn ook (op bestelling) broodjes te koop.

De camping wordt veel gebruikt als overnachtingscamping waardoor er regelmatig gasten komen en gaan (zeker als het weer tegen valt).

Het sanitair zit her en der verstopt in de gebouwen waardoor het in het begin even zoeken is, maar wel netjes schoon. Ook is er een soort van ontmoetings-gebouw waar je een drankje kunt krijgen, waar je de afwas kunt doen, waar een droger en wasmachine staat, en waar de kinderen kunnen spelen als het minder weer is.

Bezoekers kunnen zelf bepalen hoe en waar ze willen staan. Plaatsen zijn ook niet duidelijk afgebakend dus het is soms wat rommelig. Wij stonden aan de rand van de camping en hadden zeeën van ruimte.

De camping is uitermate geschikt voor honden-eigenaren. Tijdens ons verblijf is er aan de overkant van de weg een grote omheining gemaakt speciaal als los loopgebied voor honden. Ook liggen hier diverse speeltjes, en staan er pionnen om oefeningen mee te doen. Op de camping zelf moeten honden eigenlijk vast maar daar is weinig controle op.

Vanaf de camping kan je direct naar het heerlijke heldere water lopen, de kleine ligweide (ligt tegen een steile berg) heeft 2 toegangen tot het water. 1 voor honden, over kiezelstenen door het riet. En de ander via een trap/steiger en is verboden voor honden.

Kortom, als je (met hond) voor rust en ruimte gaat is Camping Plörz een heerlijke camping.

Gereisd met partner in augustus 2015

Gemoedelijke camping.

j.keizer, 14-8-2014

Het blijkt dat deze camping al sinds jaar en dag bestaat. De eigenaresse maakt geen reclame en moet het vooral hebben van terugkerende gasten en van de toevallige passant. Wij hebben daags van te voren gebeld en gevraagd of er een plekje beschikbaar was. In dit overvol deel van Oostenrijk is het vaak zo dat als je een mooi plekje wilt hebben dat je moet reserveren. Maar hier hadden ze plek zat. En wat een mooie plaatsen, zo voor het uitzoeken. Waar wij stonden was zeker 130 m2 groot. Mooi en schoon sanitair. Een kleine stube, waar je een heerlijk koud drankje kan kopen en voor de rest geen poespas. Gaan we ooit weer richting Ossiacher See is het zeer waarschijnlijk dat we hier onze caravan weer neer zetten.
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plörz in Heilgengestade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plörz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Plörz scoort een 8.46 uit 10 op basis van 8 reviews.