Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Plattner in het Nederlands

Jeroen van Beusekom, 12-1-2007

FANTASTISCH !!!!!!!!

In 2006 zijn we met 2 kinderen geweest. Lange rit maar wat een welkomst. KLASSE.

Schitterend huisje, mooi schoon en alles aanwezig. Geen oude rommel maar in 1 woord klasse. Ondanks het slechte weer hebben we ons uitstekend vermaakt. Alles voor kinderen is aanwezig. Fietsen, ballen noem maar op.

Ook de eigenaresse is ten alle tijde bereidt om te helpen.Een camping waar er, gezien onze ervaringen, maar heel weinig van zijn.Een klein maar prachtig, schoon zwembad voor de mensen op de camping. Alles rondom het terrein is rustig, dus kinderen kunnen overal hun gang gaan.

Wij hebben er gezeten met alleen nederlanders maar in 1 woord GEWELDIG.

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Plattner in Glödnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Plattner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Plattner scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.