9,2

Uitstekend

77 reviews over Vakantiehuis Rot am See in het Nederlands

Idyllisch berghutje!

Carolien de Kievit, 23-7-2017

Met onze 2 pubers (15jaar) en hond een geweldige week gehad! Murmultiere is een knus berghuisje, echt Oostenrijks ingericht. Veel priveruimte. Direct naast een mooie wandelroute door het bos wat erg fijn was voor onze hond. We hadden super mooi weer, dus elke dag gebruik gemaakt van het privestrandje. Wat een prachtig plekje om te zwemmen en vissen! Sauna en welness was heerlijk om helemaal tot rust te komen. Fantastisch gegeten bij de burgemeester in het dorp. Uitstapjes gemaakt naar Villach, Velden am Worthersee en Klagenfurt. Waanzinnig natuur direct in de buurt. Gastheer Pim en zoon Chris zijn lieve gastvrije mensen. De kleine dingen zoals: broodservice, boot en koelkast bij strandje, genoeg wc-papier en zeep en afwasmiddel bij aankomst, voldoende handdoeken en linnengoed, zoiets simpels maar maakt het compleet. We komen zeker een keer terug bij deze lieve mensen en het idyllisch plekje. Fam. De Kievit
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke vakantie!

Claire, 9-7-2017

Als jongste gasten tot nu toe (31 en 27) van Rot am See kijken wij terug op een heerlijke vakantie! Wij hebben ons verblijf in appartement Rothirsch als sfeervol en aangenaam ervaren. Pim en zijn zoon Chris zijn heel vriendelijk en gastvrij. De service is uitstekend. Het nabijgelegen privé-strandje met bijbehorende faciliteiten is een luxe. De groene omgeving is prachtig om te voet of per auto te verkennen. Er zijn diverse lekkere eetgelegenheden. Een uitstapje naar de Grossglockner is absoluut een aanrader. Op de weg er naartoe kun je goed eten bij Gasthaus Gradenwirt (Grosskirchheim). Voor wie graag gaat shoppen: het winkelcentrum in Villach prikkelt je zintuigen.

Kortom, een mooi verblijf! Complimenten aan gastheer Pim voor de goede verzorging! Hij heeft overigens nog allerlei plannen voor de toekomst, om zijn gasten nog meer te verwennen. Wij zijn erg benieuwd.

Groetjes Dennis en Claire

Gereisd met partner in juni 2017

Gezellig onderkomen,,

Tineke en Henk Seinen, 5-1-2017

Pim is een geweldige gastheer. Geen moeite te veel als er iets gevraagd wordt.

De woning is sober ingericht, maar gemakkelijk in te richten voor een persoonlijk tintje.

Neem wel eigen messen mee, keukenmessen zijn van inferieure kwaliteit.

Niet scherp te krijgen !!

Maar dat is dan ook het enige commentaar op het verblijf.

Gereisd met partner in december 2016

Geweldig

Jan Folkers, 8-9-2016

Pim is een enorme goede gastheer. Doet alles om het je naar de zin te maken.

Als er al een minpuntje benoemd moet worden dan is dit de drukke - en daarmee nogal wat herrie- weg tussen het complex en het meer.

Gereisd met partner in augustus 2016

Verblijf was in één woord voortreffelijk !

Jeroen van Vugt, 2-8-2016

Wij, gezin met twee kinderen (13 en 16) hebben een heerlijke week gehad.

Op een goede afstand van diverse bezienswaardigheden hebben wij elke dag wel wat ondernomen. Onder andere zijn wij geweest naar; Raggaschluss, Mölltaler Gletscherbahnen (3150 meter hoog in de sneeuw), Turracher Höhe met leuke rodelbaan(Nockyflitzer), paraglyden bij Millstatter See en de Pyramidekogel (toren met mooi uitzicht over regio). In de omgeving kan je ook goed wandelen. Pim, de gastheer, heeft ons goed in de watten gelegd. Elke dag zorgde hij voor verse broodjes en stond altijd voor ons klaar. Het prive tuintje aan het water is zeker nog het benoemen waard. Je kunt er gebruik maken van het terras met parasol en stoelen. Aan het meer hebben wij (elektrisch) gebarbecued en met het bootje (van Pim) zijn wij diverse keren het meer op geweest.

Gereisd familie in juli 2016

Zeker een aanrader

B. Gerritzen, 26-8-2015

Een super lief huisje, voor ons helemaal goed.

Ook al hadden we wat minder goed weer we hebben ons prima vermaakt met mooie uitstapjes naar mooie bergpassen en de Karinthië card is zeer handig.

In het huisjes hadden we alles wat nodig was.

Pim een vriendelijke gastheer die klaar staat voor zijn gasten.

Gereisd met partner in augustus 2015

Bjusterbaarlik plakje.

Hessel en Feikje, 21-8-2015

Een heerlijk rustig en vrij plekje in een toeristische omgeving van Karinthië.

Pim onze gastheer is Goud waard.

Het privé strandje is prachtig en de nieuwe luxe sauna is een aanwinst!

Een plek om je thuis te voelen en om er zéker te terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Schattig huisje aan heerlijk Afritzersee!

Sonja, 11-8-2015

In juli een weekje met onze twee kids in huisje Murmeltier door gebracht. Het was heerlijk, huisje is niet groot, met twee kinderen was het fijn dat we heel mooi weer hadden en dus veel buiten konden zijn. Huisje is wel compleet en erg schattig. Het meer met prive strandje was heerlijk en de omgeving super mooi en veel te doen. Heerlijke broodjes 's-ochtends aan de deur en een allerhartelijkste gastheer! Kortom, was top!
        Gereisd familie in juli 2015

Genieten!

Dennis, 9-8-2015

Een prachtige vakantie hebben wij hier gehad, winkels en plekjes om lekker te eten zijn er op steenworp afstand tot 15 minuten met de auto genoeg te vinden. Zo ook de vele mooie uitstapjes die er te beleven zijn hoef je geen uren voor in de auto te zitten!. En daarnaast een geweldige natuur, hier kom je echt tot rust!.

En voor wie van vissen houdt, een aanrader je kan hier echt prima in alle rust vissen, en ook vangen, heb zelf op karper gevist en hier tientallen van weten te vangen.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi vakantiehuisje aan de Afritzersee

Karin, 3-8-2015

Afgelopen juli hebben we een week in huis Rotbarsch doorgebracht. Dit is ons erg goed bevallen. Er is een mooie plek om buiten bij het huisje te zitten, en via het priveterras kun je heerlijk in het meer zwemmen, of een stukje varen met de roeiboot. De broodjesservice is heel fijn. Een aanrader!
        Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rot am See in Feld am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rot am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rot am See scoort een 9.18 uit 10 op basis van 109 reviews.