8,7

Uitstekend

31 reviews over Camping Poglitsch in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!!!

Erik Nijzink, 14-8-2017

Wij hebben 2 weken doorgebracht op camping Poglitsch. Het is een rustige camping met een heerlijk meertje om te zwemmen. Het restaurant op de camping is goed en het tripje met de kano naar het grote meer os ook leuk om te doen. We sliepen in een mobile home van touroperator. Deze waren ruim en schoon. Kortom topvakantie!!!
Gereisd familie in juli 2017

Geweldige camping

John pauw, 7-7-2017

Zeer behulpzaam hadden lekke band gingen gelijk bellen hadden een krik super aardig mooie camping goed onderhouden
Gereisd met partner in juli 2017

Volle camping, maar toch plek

Sofia, 15-9-2016

In de drukste periode van het jaar (en volgens mij sinds jaren) kwamen we op deze camping aan nadat we al bij een aantal anderen waren geweest die vol zaten. Hier kregen we het allerlaatste plekje en ondanks dat de camping overvol was hebben we daar (als eigenlijke rustzoekers) nauwelijks last van gehad. De toiletten waren schoon en in voldoende mate aanwezig. En na anderhalve week werd het steeds wat rustiger waardoor we er uiteindelijk 3 volle weken zijn gebleven.

Er zijn geen plaatsaanduidingen en iedereen neemt de ruimte die er is en die hij nodig heeft. Dat geeft soms wel hele scheve verhoudingen tussen gezinnen met een tentje en een echtpaar met een hele grote caravan en voortent en alles wat ze daaromheen nog neer moesten zetten.

Gereisd familie in augustus 2016

Fantastische Camping!

Hendrik de Vries, 29-6-2016

Zeer gemoedelijke camping
Gereisd met partner in augustus 2014

Rustige camping, ideaal voor kleine kinderen

sara, 8-12-2015

Wij hebben voor de 2e keer een stacaravan gehuurd bij de touroperator. Deze was heel netjes en goed gelegen. De camping is rustig en biedt de mogelijkheid voor kinderen om rond te fietsen. Het meertje is ideaal voor afkoeling al vonden onze jongens het spijtig dat de schuifaf er niet meer was (hopelijk is deze volgend jaar terug). Er zijn veel activiteiten in de omgeving die zelfs met kleine kinderen (3 en 6) haalbaar zijn. Wij keren terug...

Prima camping

René, 6-9-2015

Prima camping in een mooi gebied. Komt wat rommelig over omdat er geen vaste plekken zijn. Goede sanitaire voorzieningen, zelfs in de drukke periode altijd schoon. Wel wat onpersoonlijk, de eigenaresse is heel druk en heeft niet veel tijd voor vragen. Het meertje bij de camping is erg leuk. De imbiss bij de camping is niet veel bijzonders, het ruikt er ook sterk naar frietvet. De pizzeria daarentegen is wel erg goed.

De camping heeft ook op ongeveer 1,5 km afstand een eigen strandje aan de Faaker See. Dit strandje is perfect voor een dagje aan het meer. Niet druk, auto kun je goed kwijt en er is een toilet.

Op de camping zijn veel Nederlanders en Duitsers en ook veel kinderen.

De omgeving is erg leuk. Met de Kärntencard kun je goed op uit. Faak am See is een dorp van niks, maar in Villach is van alles te doen. Voor veel uitjes moet je wel rekenen op een reisafstand van al snel een uur rijden.

Wij hebben hier drie weken een hele mooie vakantie gehad.

Blijft geweldig

d_achten, 5-9-2015

Voor de 16de keer en het het blijft een knusse, gezellige en super leuke kindvriendelijke familie camping. Het kleine meertje, de kano's, de over(oven) heerlijke pizza's uit het restaurant en natuurlijk het fantastisch uitzicht op de Mittagskogel (Karawanken). In de buurt kun je super leuke activiteiten ondernemen ondernemen, o.a. wandelingen met kinderen, ook de kleintjes van net 6 jaar.
Gereisd familie in augustus 2015

Niet de kindercamping waar wij op hoopten..

Gezin, 22-8-2015

Wij hadden meer van deze kindercamping, zoals camping zelf aangeeft , verwacht. Verouderde speeltuin, geen speelplekken elders op de camping waar kleintjes alleen heen kunnen om te spelen.

Voetbalveld niet centraal, werd daardoor naar ons idee niet zoveel gebruik van gemaakt. Leuk voetbaltoernooitje op vrijdagavond, jammer dat dit maar 1x per week is.

Speelzolder werd door een aantal vaste jongens toegeëigend. Kleintjes konden er niet fijn spelen .

Locatie van camping ideaal om uitstapjes te maken. Pizzeria op camping was erg goed!

Stacaravan van touroperator was voldoende. Ruime plek in vergelijking met de rest van de camping in het hoogseizoen.

Gereisd familie in augustus 2015

Gezelige en schone camping

Leuke camping, 20-8-2015

Nette camping met schone en nette sanitair.

Er wordt veel gedaan voor de kinderen maar voor de iets groteren was het wat minder.

Dit jaar heel veel last van wespen gehad maar ja daar kan de camping niets aan doen.

Plaatsen zijn niet vast let wel dat je niet tussen 13.00 en 15.00 uur aan komt want dan is alles dicht.

Met de kano naar de Faakersee is erg leuk maar heb je zelf een kano neem die dan mee.

Gereisd familie in juli 2015

Fantastisch zoals al jaren !!

Harrie van Rooij, 14-8-2015

Wij komen al jaren (27) op deze camping en het was weer zoals vanouds. Zeer vriendelijke en attente mensen, ze helpen met alles waar ze kunnen. Een mooie ruime plaats en goed sanitair.

Ook voor het eerst was onze kleindochter erbij en wij hopen dat zij net zoveel jaren van deze mooie camping mogen genieten als wij. Free Wifi was er wel maar af en toe een beetje traag. Ook hopen dat volgend jaar de glijbaan weer terug zal zijn.

Gereisd anders in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Poglitsch in Faak am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Poglitsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Poglitsch scoort een 8.7 uit 10 op basis van 53 reviews.