Hotel Zanker ****

7,9

44 reviews over Hotel Zanker in het Nederlands

Voor ons niet meer!

William, 16-8-2017

Voor kinderen weinig tot niets te beleven.

Gedateerd interieur ,oude muffe kamers en lekkage in de douches

Erg warm in het restaurant en slaapkamers,Geen airco

Saai ,sfeerloos hotel,meer voor oudere mensen.

Zeker geen 4 sterren waard

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Slechte prijs-kwaliteit,, niet boeken!

Martijn, 31-7-2017

Hotel is sterk verouderd.

Heel oude en zeer kleine badkamer zonder goed douchescherm; na 1 douche beurt is de hele badkamer nat.

Familie kamers zijn veel te klein, mag geen familiekamer genoemd worden.Wij betalen ruim 300 euro per nacht en dat is het bij lange na niet waard; voor dit geld kun je in Oostenrijk veel betere accomodatie krijgen.Wij zijn eerder weg gegaan...

Niet niet boeken!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch! Vvolgend jaar weer! En...glutenvrij!

S. van Pijlen, 24-4-2016

Hotel Zanker is een prachtig hotel in Dobriach slechts 15 min. van skigebied Bad kleinkirchheim. Het hotel is van alle gemakken voorzien, restaurant is gezellig, zwembad is netjes, sauna heerlijk, alles keurig schoon en het personeel is servicegericht en heel klantvriendelijk, echt fantastisch. Alles wat je vraagt wordt geregeld.

De familiekamer was netjes, niet heel groot, maar groot genoeg met een extra soort zolderkamer (met schuindak) met een tweepersoonsbed en bijzetbed. Het bijzetbed was niet echt wat, maar bij navraag werd er een ander matras opgelegd. Ook hier de klant is koning.

Het eten was geniaal. Onze jongste heeft coeliakie (glutenallergie) en dankzij de kok waren de maaltijden ook voor hem een groot feest. Het eten was super. De wijn (all-inclusive uit een of ander apparaat) was helaas niet lekker, maar daarvoor hebben we (met bijbetaling) gewoon zelf een lekkere wijn uitgezocht. Ook het jausenbuffet 's middags was heerlijk. Kortom een echte aanrader als u luxe wilt,, all-inclusive een zwembad en sauna tegen een betaalbare prijs en het niet erg vindt om een kwartiertje te rijden naar het skigebied. Daar parkeert u overigens vlak bij de liften, nauwelijks lopen!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zanker bij:

Mooi hotel met super service en heerlijk eten!

Vedder, 5-8-2014

Al het personeel in dit hotel is zeer vriendelijk ook als het druk is. Niets is hun teveel om het je naar de zin te maken. Je hoeft hier geen gewone schnitzel als avondeten te verwachten en al helemaal geen fast food. Avondeten is van hoger niveau. Heerlijk! Bij het ontbijtbuffet ontbreekt het je ook aan niets. Het drankaanbod is erg ruim (cocktails, fris, bier, wijn, sterke drank). Het aantal parkeerplaatsen is wel ietwat aan de karige kant.

Maar zeker een hotel om nog eens terug te komen!!

Gereisd met partner in juli 2014

fijn hotel

Elly, 11-9-2013

we waren met een busreis een weekje bij Zanker.Maar het was buitengewoon goed.De kamers, de bediening ,de ligging ,het eten en al de voorzieningen.En bovenal de allinclusive optie was erg goed.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

fijn hotel

rob zijlemaker, 23-8-2013

hotel zanker aan de mittelstaettersee is een leuk hotel met aardig personeel en goede keuken. we waren wel allebei ziek geworden 1 dag maar lag meer aan warmte. virus opgelopen.

algemen indruk an dit hotel is positief maar zeker geen 4 sterren waard Ls je op details gaat letten. drinken moest je soms halen en werd niet bediend.

verder vonden wij het eten soms matig. niet slecht maar van 4 sterren verwacht je toch soms iets anders qua kwaliteit. erder niks dan lof over dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2013

Fijne plek voor het hele gezin!

cor, 25-8-2011

prima hotel eten zeer goed maar de badkamer is echt aan renovatie toe!!

Zeer vriendelijk personeel! dit was de vierde keer dat wij hier zijn geweest maar komen weer terug als er gerenoveerd is!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Tijd voor renovatie

Mieke van Hees, 30-7-2011

We komen hier nu voor het derde jaar, maar wat ons betreft mogen ze de kamer en badkamer wel eens upgraden, badkamer ziet er niet meer uit.

Voor de rest hebben we het hier altijd enorm naar de zin, erg goed eten, en 's avonds kan je lekker even wat gaan drinken in de lounge. Volgend jaar gaan we er weer heen alleen dit keer voor maar een week ipv twee weken, een week gaan we naar Bad Eisenkappel.

Gereisd met partner in juni 2011

goede plateau ligging

marleen, 28-6-2011

terug van een weekje hotel zanker, heel goed ontvangen geweest, eerste indruk verouderd hotel, maar de goede bediening heeft alles goed gemaakt. jammer de sauna is niet iedere dag beschikbaar, en toch zijn er honden toegelaten. en een veel te kleine badkamer.
Gereisd met partner in juni 2011

Goed tot zeer goed rustig gelegen hotel

J.A. Barendse, 17-6-2011

Hotel Zanker is buiten Döbriach gelegen. Beschikt over een grote tuin. De service en eten is perfect. De kamers zijn proper en bieden voldoende ruimte. Dit is niet te zeggen van de badkamer, waarin alles bij elkaar is gepropt. Er kan in een 2-persoonskamer slechts één persoon gebruik maken van badkamer, al waar ook het toilet zit. Jammer !

Ook ontbreekt er een airco, zodat de temperatuur behoorlijk kan oplopen. Ook jammer.

Personneel en eigenaren zijn erg vriendelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zanker bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zanker in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zanker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zanker scoort een 7.86 uit 10 op basis van 46 reviews.