8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Schwimmbadcamping Mössler*** bij :

136 reviews over Camping Schwimmbadcamping Mössler in het Nederlands

Heerlijke camping

Eugene, 28-6-2017

Camping in Dobriach aan Millstatter see. Veel attracties van daaruit te bereiken. De karinthie kaart is daarbij een aanrader.

Vriendelijke ontvangst en erg behulpzame uitbaters. Plaatsen in zon en schaduw. Niet te grote plaatsen maar voldoende.

Super sanitair en erg rustig.

Gereisd met partner in juni 2017

Fraaie camping

Rinus Bogers, 20-5-2017

Mooi sanitair. Verwarmd zwembad. Kleine plaatsen
    Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige Camping voor elke leeftijd super leuk

Pilar, 24-4-2017

ik vind het een geweldige Camping de Familie Mössler en werk nemers zijn zo aardig de ligging is geweldig de prijs/kwaliteit is aan de dure kant maar dan heb je ook wel wat de staat v/h sanitair is erg fijn de eetgelegenheden super. de Kindvriendelijk is fantastisch ze hebben een speeltuin ieder ochtend is er voor kinderen iemand waar ze mee knutselen en er is een zwembad. Zwembad is niet zo groot maar het is gewoon fijn om er even in te zitten er is ook een klein zwemplekje voor kleine kinderen er zit ook een gebouw waar je spullen kunt neerleggen je kunt er douchen je kunt er naar de wc je kunt vanaf binnen kan je naar buiten zwemmen en boven is er een sauna plek voor volwassenen er zijn ook nog andere speelplekken waar je kunt spelen en waar je kunt pingpongen ook voor volwassenen leuk je krijgt als je op de camping krijg je Twee sleutels een voor je Caravan/Mobilehome en een om naar het meer te gaan er zit naast het informatie/Sleutel huisje zit er een winkeltje waar je eten kan kopen en spulletjes daar kan je ook 's Ochtend kan je er lekkere broodjes halen en naast het winkeltje is er een restaurant waar ook een saladebar staat wat heel lekker is wij zijn er al acht jaar heen geweest en het was super we gaan dit jaar ook weer in de zomer vakantie en wat het leuke is van en een Camping je kan makkelijk vrienden maken voor kinderen en voor Volwassen als je er heel vaak komt de familie je bij de voornaam en je kunt ook een kärnten karte en een see kaart met de kärnten karte kan je leuke dingen doen dat het iets goedkoper word je krijgt er een kärnten boekje bij en bij de kaart kan je ook goedkoper naar het meer. mijn kinderen maken altijd een kalender zo zin hebben ze altijd om te gaan ik en mijn man en mijn kinderen hebben er nu al zin in om in de zomervakantie te gaan tot snel Familie Mössler
    Gereisd familie in juli 2016

Mooie rustige en gemoedelijke camping.

L.Hoeksema, 6-2-2017

Ik heb eigenlijk niets negatief te melden, maar wat ik wel kwijt wil is dat ik hoop dat die vreselijk Oostenrijker niet meer op de camping staat, want die verprutst voor veel mensen de vakantie en ook voor de familie Moesler. Verder vind ik het vreemd als je reserveert voor het volgende jaar niets hoort en dan belt er wordt gezegd dat men er nog mee bezig is, ik heb hier zo mijn bedenkingen bij. Ik heb het idee dat er bij onze naam een sterretje is geplaatst na wat er vorig jaar is gebeurt.
      Gereisd met vrienden in juli 2016

super vakantie gehad!

Familie Berkhout, 4-1-2017

Een heerlijke vakantie gehad op een gezellige camping. De familie is gastvrij en zeer behulpzaam!!!!

Zeer veel te doen in de prachtige omgeving. De kinderen hebben genoten van het voetballen, spelen met andere kinderen en de aangeboden activiteiten. Het zwembad was heerlijk warm en schoon. Het sanitair is wat kleur betreft ouderwets, maar wel heel schoon. Het wordt goed onderhouden! Het eten op de camping en in de restaurants in de omgeving is prima. En een supermarkt in de buurt. Wij hebben gebruik gemaakt van een gehuurde caravan met alles erop en eraan, echt een aanrader.

Kortom onze vakantie was super en wij gaan deze zomer weer! Hebben er nu al zin in.

Fantastische plek

Meike, 3-1-2017

Het is een heel leuke gezellige camping dit jaar gaan we er voor de 5 keer op rij keer met heel veel plezier naar toe
      Gereisd familie in januari 2017

Nette, schone camping in een prachtige natuur.

Berkhout en co., 1-1-2017

De camping was erg schoon en van veel gemakken voorzien. Een eigen verwarmd zwembad zodat je 's avonds ook kunt zwemmen. Ook vlakbij het meer waar van alles te doen is.

Prachtige omgeving met mooie wandelroutes.

Personeel erg aardig en behulpzaam, eten was goed en niet duur.

Supermarkt in de buurt.

Tip: Voor 5 euro koop je een kaart zodat je gratis bij het meer kunt gaan zwemmen.

Geweldige camping!!

Jan Hartman, 25-12-2016

Dit jaar(2016) zijn we niet geweest in verband met ziekte, maar in 2017 hopen we voor de 20ste keer weer te gaan genieten op deze super camping. We kwamen er voor de eerste keer in 1980 met onze kinderen, nu komen onze kinderen er met onze kleinkinderen en die vermaken zich prima op deze camping, vooral het fantastische zwembad is erg in trek.
      Gereisd met partner in juli 2015

Leuke camping, schoon sanitair

Jennifer, 30-9-2016

Wij komen hier al 12 jaar en mevrouw Mössler kent menig camping gast bij naam. Schoon en goed onderhouden sanitair. Mooi zwembad en sauna gedeelte. Grote camping met mooie plaatsen met veel of weinig schaduw. Je kunt vanaf de camping 500 meter lopen naar de Millstattersee of naar het dorpje waar elke dinsdagavond markt is. Op de camping kun je lekker eten, vooral Mösslers Geheimnis is een aanrader voor 2 personen.
      Gereisd familie in augustus 2016

Rust, natuur, en super klant en kind vriendelijk!

Johan hidding, 20-9-2016

Zwembad camping Mössler is een camping voor jong en oud en een echte aanrader voor mensen die van rust en natuur houden.
      Gereisd familie in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwimmbadcamping Mössler in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwimmbadcamping Mössler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schwimmbadcamping Mössler scoort een 8.89 uit 10 op basis van 153 reviews.