9,6

Uitstekend

27 reviews over Gasthof Pension Hogt in het Nederlands

Ongeloofelijk leuke ervaring halverwege de Gerlitz

Johnny, 30-7-2017

Geweldig uitzicht, super bediening, meedenkend over de te volgen motor)toertochten en prima kamers.Kan niet iets niet goed bedenken.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Waanzinnig goed

Robert T, 29-5-2017

Na een flinke motorrit aangekomen bij dit geweldige pension waarbij je vanaf meet af aan wordt ontvangen met veel aandacht en service. Het uitzicht is adembenemend en geeft rust waar je naar verlangt. Het is niet alleen voor de motorrijder een warm bad, ook de fietser, wandelaar of anderszins kan hier zijn welverdiende rust vinden en behouden. Op alle gebieden is de service uitstekend en verdient geen wensen.

Klopt.., thuis voelen is hier op zijn plek ..in Oostenrijk.

Gereisd familie in mei 2017

Top vakantie op een top locatie

Mariska, Patrick en jayden, 27-5-2017

Wauw wat hebben we een geweldige en gezellige vakantie gehad. Daarbij was het echt heel erg mooi weer.

Eddy en Charlotte zijn een super gastheer en vrouw. Het is netjes in het hotel. Elke dag schone handdoeken en de bedden netjes. Niets is te gek, onze zoon heeft speciaal brood en dit mocht gewoon bij hun in de koeling. Het ontbijt is zeer uitgebreid met onder andere heerlijke verder afgebakken broodjes, fruit, joghurt, verschillende sapjes, altijd twee/koffie en de mogelijkheid tot het koken van een eitje. De kamers zijn prima. Goede bedden, mooi balkon met prachtig uitzicht en een prima badkamer. De menukaart voor het avondeten is uitgebreid. Bijna alles wel uitgeprobeerd en alles is even lekker. Zeer kindvriendelijk, ons kinderen noemde de eigenaren zelfs papa en mama en er is een speelkamer waar hij de hele dag wel wilde spelen.

Kortom een top vakantie!

Gereisd familie in mei 2017

Zorgzame gastvrouw en -heer. Uitstekende keuken

Ruud en Letty, 14-5-2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad. De lokatie is schitterend. Niets was Charlotte en Eddy teveel. Bij alles wat wij vroegen was het antwoord "kein Problem, alles ist möglich". We hebben heerlijk gegeten, de maaltijden waren smakelijk en met zorg bereid, evenals het ontbijt. Charlotte en Eddy weten veel over de omgeving te vertellen en kunnen leuke tips geven voor het maken van diverse uitstapjes.

Ruud en Letty

Gereisd met partner in mei 2017

Wat een fantastische plek!

Vermeulen, 5-3-2017

Een super vakantie gehad op een heel bijzondere plek.

Super ontvangst, klantvriendelijkheid staat echt bovenaan. Een heerlijke plek voor zowel winter als zomer vakantie.

Fantastisch uitzicht op de Ossiachersee vanuit de kamer.

Het skiën op de Gerlitzen is ook top. Mooi gebied voor het hele gezin. Zeer brede pistes. En elke dag mooi geprepareerd.

En elke avond na een dag skien, een heerlijk diner geserveerd door de gastvrouw en heer.

Eddy en Charlotte, super bedankt voor de fijne Week!

Gereisd familie in februari 2017

Skivakantie skigebied Gerlitzen

Irma Bleekman, 20-2-2017

We hebben genoten van jullie hartelijke welkom, het super gasthof met het heerlijke eten en de prachtige brede pistes op de Gerlitzen.

In één woord, jullie hebben het magnifique voor elkaar 👍🏼😎🎿

We zien er naar uit om weer terug te gaan.

Bedankt voor alles Eddy en Charlotte 😘

Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig! We hebben ons er erg thuis gevoelt.

Eddy, 28-1-2017

De prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Ontbijt super, warme keuken top! Uitzicht is meer dan geweldig en het was er ontzettend schoon.

Geen negatieve dingen!

Gereisd met partner in januari 2017

Uitstekende, onovertroffen gastvrijheid en keuken

Jacques van der Pols, 16-9-2016

De ontvangst, het verblijf, het eten was voortreffelijk.

Echt niets op aan te merken!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastisch verblijf gehad

Henk Braakman, 31-8-2016

Super service gericht, wij hebben echt "vakantie" gehad.

Schoon, netjes, prachtig uitzicht, gastvriendelijk en heerlijk/betaalbaar eten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Top locatie wauw

Mirjam de Vries, 28-8-2016

Top locatie.....wauwwwwwww wat een uitzicht echt super. Eten erg goed, personeel super vriendelijk, kamers erg schoon. Echte aanrader om een keer heen te gaan, wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd familie in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Pension Hogt in Bodensdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Pension Hogt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Pension Hogt scoort een 9.63 uit 10 op basis van 31 reviews.