Appartement Landhaus Danita *****

9,5

50 reviews over Appartement Landhaus Danita in het Nederlands

Geweldig voor herhaling vatbaar

Fam van Aert, 18-9-2016

Fantastische ligging van de Appartementen . mooi uitzicht . veel bezienswaardigheden in de omgeving.

Geweldige Gastvrouw en Gastheer, altijd staan ze klaar voor je als je vragen of uitleg nodig hebt plus de goede tips waar wat te doen is .

Wij zijn hier nu al 5 jaar op een rij geweest en komen volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch, we komen graag weer!

Sjoerd Vitters, 28-8-2016

Leuke accommodatie, erg gastvrije eigenaren, mooie locatie en omgeving, geweldig genoten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijne ontvangst en prima appartement.

Marijke, 11-8-2016

De beheerders zijn zeer behulpzaam en gastvrij.
Gereisd met partner in juli 2016

fantastisch genoten

rian en hans, 24-7-2016

Alles was super het hele landhaus met alles erop en aan en zelfs nog meer dan dat.

De ontvangst meer dan hartelijk altijd tijd voor een praatje en tips en zelf een gezellige borrelavondje met mede gasten. Een super tijd gehad mede namens de gastvrijheid van Anita en Dick super bedankt. Jammer dat het cijfer niet hoger kan voor ons meer dan een 10+....... Heel veel liefs van Hans en Rian xxxxx

Gereisd met partner in juli 2016

Christel, 19-7-2016

Fijne centrale ligging t.o.v de Ossiachersee en Gerlitzen bergbaan. Wandelen, fietsen en relaxen allemaal op korte afstand. Landhaus Danita is een fijn onderkomen en heel gastvrij. Appartement 'die Berge' is ruim en heeft een heerlijk dakterras. Kortom, een aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Voldeed aan alle wensen !

Dave & Renate, 8-7-2016

Prachtige, rustgevende omgeving met zeer vriendelijke mensen. In de omgeving voldoende te ondernemen, ook voor kleine kinderen. Onze accommodatie voldeed aan alle wensen. Prachtig appartement met adembenemend uitzicht. Het appartement lag zeer centraal. Zeer gastvrije gastheer en -vrouw, ontzettend lieve en warme mensen. Ook onze hondjes waren meer dan welkom. Deze accommodatie is zeer zeker aan te bevelen.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geweldig verzorgd appartement & een welkom gevoel!

E, C & A, 7-5-2016

Een prachtig appartementenhuis, van hoge kwaliteit!

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw, geven een absoluut welkom thuis gevoel.

Alle luxe in de woning aanwezig.

Ruime slaapkamers met hele goede bedden.

Een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Gastvrij, geweldige omgeving en super app.

Jarno Reijnders, 8-1-2016

Wij zijn hier samen met vrienden en onze jonge kinderen, tussen kerst en oud-en nieuw geweest. We hadden 2 mooi ingerichte appartementen met een geweldig uitzicht, super geslapen door de goede bedden! De Brabantse gastvrijheid was duidelijk merkbaar, welkomst bordje, broodjes tijdens ontbijt, oliebollen tijdens oudejaarsnacht (met snaps) en een gezellige afsluiter voor vertrek! Het skigebied is niet heel groot maar prima om je een week te vermaken. Het warmbad in villach is zeker een aanrader. Anita, Dick en Joyce super bedankt voor alle zorgen en jullie gastvrijheid!! Wellicht tot ziens. Groeten, jarno-Lenny-jordy en Niels-Francis-Rick-Anne
    Gereisd met jonge kinderen in december 2015

geweldig In Landhaus Danita

Kees en Corrie van Aert, 7-10-2015

Alweer een geweldige vakantie gehad in het mooie Bodensdorf . Je wordt erg hartelijk ontvangen door Dick en Anita van der Stelt.

Je vakantie begint met een lekker kopje koffie of thee, aangeboden door de gastheer en gastvrouw

ruim appartement met mooi uitzicht op de Ossiachersee en de bergen

Gereisd met partner in september 2015

Aanrader! Fantastisch genoten

Carin, 16-9-2015

Wij zijn in augustus heerlijk op vakantie geweest bij landhuis Danita , na de geweldige recensies waren de verwachtingen hoog. Die hebben Anita en Dick zelfs nog weten te overtreffen ! We hebben genoten van hun Brabantse gezelligheid en hartelijkheid.

We mochten de gehele tuin gebruiken om heerlijk te ontspannen , spelen, barbecuen.

Elke ochtend heerlijk broodjes bij het ontbijt en we hebben erg veel gehad aan alle tips en suggesties die Dick en Anita hadden.

Wij zaten op de eerste etage met de kinderen en we hadden een ruim appartement met een studio. Het uitzicht over de ossiachersee maakte het af. De kinderen voelden zich meteen thuis en hebben zich drie weken prima vermaakt. Er is genoeg te ondernemen voor jong en oud in de omgeving. Een echte aanrader dus.

Wij wensen Anita en Dick het allerbeste toe en we hopen jullie weer terug te zien!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhaus Danita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Danita in Bodensdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Danita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Danita scoort een 9.51 uit 10 op basis van 56 reviews.