Hotel Sonnalm ****

Sonnalm
8,7

• Ligging t.o.v. pistes10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sonnalm bij:

2 reviews over Hotel Sonnalm in het Nederlands

Mooi hotel maar niet van harte klantvriendelijk

h.otten, 14-8-2013

Kamers en ligging van hotel is prima ook de mogelijkheden.

Maar wil je na 21.00 uur nog wat drinken etc. dan ben je verkeerd want "iedereen is naar bed" of je wordt naar bed gekeken want om 22.00 moet alles dicht en opgeruimd zijn.

Het ontbijt is perfect, maar het diner is op zich uitstekend, maar bijna vegetarisch want niet onze smaak is. Vlees moet je zoeken.

Storend vonden wij ook dat het aardige mensen naast ons toegestaan werd tijdens het diner in "ongeveer"badkleding incl. zwemboxer te verschijnen.

Gereisd met partner in juli 2013

Culinaire verrassing!

Natasja , 7-8-2012

Het hotel ligt prachtig op een locatie net buiten het centrum van Bad Kleinkirchheim. De kamer die wij hadden nr. 324 lag op de derde verdieping met een ruim balkon en prachtig vrij uitzicht. De kamer was ruim met badkamer met douche & bad en een apart gelegen toilet. Een lekker buitenzwembad met ligweide en wellness zijn een fijne bijkomstigheid. Iedere avond was er een zeer smakelijk 5-gangen avondmenu, met keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Dit menu was van uitzonderlijk hoog niveau! Het is een vrij kleinschalig hotel, +/- 22 kamers en hierdoor is de benadering van personeel e.d. heel persoonlijk en gemoedelijk. Wij reisden zonder kinderen, maar er waren veel faciliteiten voor kinderen; groot speelgazon met klimwandje, glijbaan, schommels, voetbalveldje. Binnen een speelhoek en kamer voor kinderen. Voor kinderen is er een speciaal aangepast kindermenu tijdens het diner.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnalm in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnalm scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: