9,1

Uitstekend

• Onderkomen9,1
  • Activiteiten8,6
  • Ligging t.o.v. pistes9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim***** bij :

338 reviews over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim in het Nederlands

Een plek om tot rust te komen

Adrie, 28-6-2017
  • Onderkomen9

Dit Landalpark is 1 van de betere waar we ooit verbleven hebben. De ontvangst is bijzonder gastvrij en vriendelijk, en in juni 2017 toen wij aankwamen zelfs bezet met nederlands (sprekend) personeel. We hadden een 6-persoonsappartement wat zéér ruim is. Prachtig ruim balkon. In ons geval wel jammer dat het uitkeek op het bos aan de achterkant van het park, het uitzicht vanuit de slaapkamer aan de voorkant is gewoon idylllisch en daar zou een balkon beter passen. Maar je kan niet alles hebben.

Minpuntje (althans dat kan het zijn) is dat ons appartement op de derde verdieping lag van het gebouw. En omdat er geen lift is betekent dat dus elke keer 60 treden naar boven of beneden met de boodschappen of om de hond uit te laten etc. En ook je bagage sjouwen is dan natuurlijk geen pretje, maar dat hoeft maar 2 keer ;-)

Het park heeft zelf geen restaurant maar het naastgelegen Einkehr is van bijzondere kwaliteit en supergezellig. En ook in het dorp zelf zijn op loopafstand eetgelegenheden genoeg.

Komen we nog eens terug? We zijn geen mensen die vaak naar dezelfde plek gaan, we willen graag zoveel mogelijk verschillende plekken van ons wereldbolletje zien, maar mochten we dat toch een keer doen dan is dit park zeker een kanshebber.

Gereisd met partner in juni 2017

In een woord geweldig,heerlijk tot rust komen

Peter Hendriks, 21-4-2017
  • Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen9

Je kunt hier heerlijk van de rust genieten, maar wil je er op uit is het wenselijk dat je een auto bij de hand hebt.

Verder heb je alles bij de hand in de woning waar wij verbleven en hebben ter plekke veel gewandeld in de omgeving welke zeer mooi is.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Zeer verzorgd domein in prachtige omgeving!

Ariane Van de Veken, 17-4-2017
  • Activiteiten6
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen10

Zeer mooie,ruime chalet voor 10 personen! Alles voldoende aanwezig! Sauna top! Direct aan skipiste. Zeer verzorgd domein, goed georganiseerd!

Bakker en supermarkt nabij! Goede en duidelijk aangegeven wandeltochten in de omgeving!

Door de te warme maand maart geen ski mogelijkheid gehad in bad kleinkirchheim, met de auto op 20 minuten was er wel een skigebied (Turacher hoche)!

Bad kleinkirchheim is een heel gezellig dorp met twee Wellnesscenters!

Een aanrader!!

Gereisd familie in april 2017

Geweldige skievakantie gehad!

Rian Lambregts, 20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen9

Mooi dorp met piste gelegen aan je woning! Super relaxed!! Geen auto nodig.

Heerlijke tijd in mooi Karinthië

Maaike, 14-2-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Ruime accomodatie aan de piste en ski lift, klein zwembadje om te ontspannen na dag buiten, heel goed en gezellig restaurant om de hoek, wandelroutes naar bos en plaats Bad Kleinkirchheim, goede bus verbinding naar Villach!
Gereisd familie in december 2016

Heel mooi weekend gehad

Kroese, 13-1-2017
  • Onderkomen9

Mooi park met ruime appartementen en vriendelijk personeel. En niet te vergeten direct aan de piste en dat maakt het wel heel erg makkelijk.
Gereisd familie in januari 2017

Heerlijke skivakantie met ons gezin gehad

Van der Wier, 9-1-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Rustige pistes en daardoor veilig voor kinderen

Leuk dorp met supermarkten en goede restaurants

Heel leuk park naast de piste en kinderpiste

Mooie ruime appartementen met Nederlandse zenders

Gereisd familie in januari 2017

Mooi, maar rustig park met mooie appartementen

esthermarc, 16-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Normaal zijn wij zon/strand-gangers, maar op deze locatie hebben wij ons ook prima vermaakt. Een prachtig, royaal appartement op een mooie locatie. Vriendelijk/attent personeel. Halverwege de vakantie een kleine attentie en ook bij de verjaardag van mijn dochter; erg leuk. Helaas was de parkeergarage erg krap. Inparkeren was soms een hele toer.

Het park oogt niet als een vakantiepark, maar meer als een dorp. Echt leuk.

Gereisd familie in augustus 2015

Prachtige natuur en vriendelijk personeel

Elvira, 22-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een prachtig gelegen park alles mooi onderhouden en verzorgd.

In de omgeving is veel te doen

Het animatieteam is top wat een leuke enthousiaste meiden!

Kinderen vinden het heerlijk om naar de Bollo club te gaan.

Activiteiten zijn erg leuk

Gereisd familie in augustus 2016

Vakantie gevoel

Gaby Schmidt, 12-8-2016
  • Onderkomen9

Landal bad Kleinkirchheim is een park waar gezelligheid voor groot en klein hoog in het vaandel staat. Prachtige ligging en heel veel te doen , zwemmen , tennis, mtb etc. De kinderen hebben een enorm animatie programma tot hun beschikking, zodat je zelf ook kan relaxen.

Drie weken prachtig weer gehad,, s'avonds wat koeler.

Manager Georg en zijn team staan garant voor een onvergetelijke vakantie in positieve sfeer, en doen er alles aan om het jou naar de zin te maken .

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim scoort een 9.09 uit 10 op basis van 353 reviews.