Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim *****

9,1

• Activiteiten8,6
  • Ligging t.o.v. pistes9,3
  • Onderkomen9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim bij:

346 reviews over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim in het Nederlands

voor de vijfde keer

tc de rijke, 19-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

we zijn nu voor de vijfde keer naar dit park geweest.het blijft mooi.ik heb niet veel temelden die 5 keer zegt genoeg.mooi park dicht bij de spar en de billa.mooie uitstapjes met de karinthe card.....heel veel voordeel.....een aanrader in het restaurant adriana........we gaan naar 5 jaar eens naar wat anders maar ooit komen we hier terug
Gereisd met partner in september 2017

Mooi appartement in een prachtige omgeving.

Monique, 28-8-2017
  • Activiteiten9
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen9

Een mooi park in een prachtige omgeving. Er is veel te doen in de omgeving en de kärntencard is en aanrader! Wij hadden een 6 persoons appartement met een grote tuin en prachtig uitzicht op de omgeving. Er is maar voor 1 apparaat gratis wifi en als je wifi bijkoopt kost dat 20 euro per apparaat. Erg duur en de wifi is zeer slecht. Tegenwoordig verwacht je goed werkende gratis wifi, zeker omdat de prijs voor de appartementen vrij hoog is.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Ontzettend leuk!

Martine, 28-8-2017
  • Onderkomen8

Goed: zachte bedden, schoon appartement, leuke animatie, ligging, veel te doen in de buurt, het park is kleinschalig, zodat de meeste kinderen elkaar al snel kennen.

Jammer: maar wifi voor 1 apparaat tegelijk. Wilde je meer dan kostte het 15€/week per apparaat. Vind ik niet meer van deze tijd. Tegenwoordig zou er goede gratis wifi bij moeten horen, ook omdat het appartement niet goedkoop is.

Het zwembadwater zou wat warmer mogen.

In de bollo club stonden drie betaaldingen, voetbaltafel, flipperkast en biljart. Niet zo handig met kinderen en nam veel ruimte in.

Het appartement bestond maar uit twee slaapkamers voor 6 personen ( of twee jaar geleden 3 slaapkamers 8 personen) dat is aan de krappe kant. Liever 1 slaapkamer extra en de woonkamer dan maar iets kleiner.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk relaxt

Jasper, 23-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Ik was nog nooit in het park geweest in de zomer. Animatie is echt heel leuk en goed voor de kids georganiseerd. Heel veel verschillende activiteiten in de omgeving te doen (met karinthie kaart gratis). Overdag op het park redelijk stil, maar 's avonds genoeg activiteit. Heerlijk om met gezin naartoe te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super!

Familie van der Ven, 15-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen8

De accommodatie is gelegen op een prachtige plek. Je zit in het midden van Karinthië, dus je kunt alle kanten op om iets te ondernemen.

Wij zaten op de 1e verdieping met balkon. Dit was prima (je hebt dan iets meer privacy dan dat je beneden zit, vooraan op het park) We hadden een vier persoonsappartement, met 1 slaapkamer en 1 slaapbank in de kamer. Dat ging prima, de appartementen zijn ruim genoeg.

Vriendelijk, vooral Nederlands, personeel. Ze hebben alle tijd voor je. Het animatieteam was erg leuk en enthousiast met de kinderen. De meeste mensen zijn overdag op pad (er zoveel te doen) dat tegen het eind van de middag het park pas tot 'leven' komt en er buiten volop gespeeld en georganiseerd wordt.

Er is alleen een binnen zwembad. Wil je in een meer zwemmen dan is dat een half uurtje rijden. Er is geen restaurant op het park maar wel op 100 m afstand, prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Te hoge verwachting

J. Buikstra, 10-8-2017
  • Onderkomen5

Ik verbaas me over de hoge recensie op Zoover vwb de accomodatie! Of er zijn nieuwere én gedateerde acc. maar ik had dus een te hoge verwachting. Het park van buiten ziet er echt verzorgd uit in een prachtige omgeving. Als je op de site boekt zie je een huis met begane grond of een eerste verdieping. Je kan ook in een app.complex 3 of 4 hoog gestopt worden zonder lift! Welgeteld 45 -63 trd. Met een balkon naar bomen toe ipv het prachtige uitzicht vanuit het slaapkamerraam. Als je op beg. grond app boekt heb je een terras met houten meubilair. Vanaf 1e etage is het plastic. Balkon en plastic stoelen waren bij ons niet schoon.. Het meubilair binnen is echt oude meuk(zie foto)met gele muren. 2 fauteuils waar je echt niet lekker in kon zitten, waarvan 1 doorgezakt was. Een tafelrand gemaakt met pleisters!!(zie foto).

Er lag ook een laag stof op de lamp.

Nee, zo had ik me mijn vakantie-accommodatie niet voorgesteld.

Omgeving mooi! Genoeg uitstapjes te maken! Wandelen, fietsen...top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi park in schitterende omgeving

Jan, 30-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. 3 Graveltennisbanen gratis te gebruiken.

Wifi zeer slecht. Mooi binnenzwembad.

1x per week wordt een bbq georganiseerd. Niet duur en onbeperkt zeer goed vlees. Ook 1x per week karinthië-avond met heerlijk eten.

Goede mountainbikes te huur op het park voor (slechts) € 15 per dag.

Activiteiten die verder worden georganiseerd vooral voor kleine(re) kinderen. Zeer aardige meiden voor deze activiteiten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie omgeving. Goed wandelgebied.

Bert Kroon, 29-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Goede accommodatie. Prima informatie over activiteiten. Best een eind rijden naar attracties. Traag of helemaal geen internet.
Gereisd met partner in juni 2017

Een plek om tot rust te komen

Adrie, 28-6-2017
  • Onderkomen9

Dit Landalpark is 1 van de betere waar we ooit verbleven hebben. De ontvangst is bijzonder gastvrij en vriendelijk, en in juni 2017 toen wij aankwamen zelfs bezet met nederlands (sprekend) personeel. We hadden een 6-persoonsappartement wat zéér ruim is. Prachtig ruim balkon. In ons geval wel jammer dat het uitkeek op het bos aan de achterkant van het park, het uitzicht vanuit de slaapkamer aan de voorkant is gewoon idylllisch en daar zou een balkon beter passen. Maar je kan niet alles hebben.

Minpuntje (althans dat kan het zijn) is dat ons appartement op de derde verdieping lag van het gebouw. En omdat er geen lift is betekent dat dus elke keer 60 treden naar boven of beneden met de boodschappen of om de hond uit te laten etc. En ook je bagage sjouwen is dan natuurlijk geen pretje, maar dat hoeft maar 2 keer ;-)

Het park heeft zelf geen restaurant maar het naastgelegen Einkehr is van bijzondere kwaliteit en supergezellig. En ook in het dorp zelf zijn op loopafstand eetgelegenheden genoeg.

Komen we nog eens terug? We zijn geen mensen die vaak naar dezelfde plek gaan, we willen graag zoveel mogelijk verschillende plekken van ons wereldbolletje zien, maar mochten we dat toch een keer doen dan is dit park zeker een kanshebber.

Gereisd met partner in juni 2017

In een woord geweldig,heerlijk tot rust komen

Peter Hendriks, 21-4-2017
  • Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen9

Je kunt hier heerlijk van de rust genieten, maar wil je er op uit is het wenselijk dat je een auto bij de hand hebt.

Verder heb je alles bij de hand in de woning waar wij verbleven en hebben ter plekke veel gewandeld in de omgeving welke zeer mooi is.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim scoort een 9.05 uit 10 op basis van 361 reviews.