Uitstekend

1 review over Appartement Diana in het Nederlands

Ruim en gastvrij

Alex, 16-2-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier met carnaval 2013 met 5 personen (3 kinderen) geweest. Het was een heel fijn appartement. Ruime kamers (konden makkelijk 3 extra mensen in verblijven). Zeer vriendelijke gastheer en vrouw. Wij waren de enige goed Duits sprekende gasten en dus kregen wij elke dag de lokale krant, waar ze een dubbel abonnement op hadden. Ook konden we verse broodjes bestellen die elke ochtend vroeg aan de deur van onze kamer hingen. Het huis is op loopafstand van de piste, waar je vanaf het balkon ook prima uitzicht op hebt. Parkeren was ook geen probleem in de overdekte plaatsen. Aanrader!
    Gereisd familie in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diana in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Diana scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.