9,6

Zoover award

111 reviews over Gasthof Arriach in het Nederlands

Heel goed bevallen

Dini en Toon, 19-8-2017

Heel gastvrij goed van eten,fijn bed schoon gasthof ligging te hoog om terug te fietsen.Perfect om te wandelen.

Heerlijke vakantie in prachtig Karinthië

Josien Barten, 13-8-2017

We hebben een heerlijke week gehad in Gasthof Arriach., bij Piet en Peter. Hartelijk ontvangst, prachtige omgeving voor wandelen, fietsen en zwemmen in Oasiachersee. Ruim en heel netjes gasthoff om tot rust te komen en heerlijk te eten. Gemoedelijke gezellige sfeer. We komen zeker een keer terug. Bedankt.

Fantastische vakantie.

Matty, 12-8-2017

Peter en Piet zijn perfecte gastheren in hun prachtige Gasthof. Alles is keurig schoon en bij half pension iedere dag een heerlijk 4 gangen diner. Het is een perfecte uitvalsbasis voor een doe-vakantie met of zonder kinderen of een rustvakantie. Wintersport schijnt hier ook zo te zijn......Kortom, een echte aanrader. En als alles goed is, is het een oprechte 10.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Heerlijke tussenstop van onze roadtrip

Renske, 12-8-2017

Tijdens onze roadtrip, op aanraden van mijn ouders, een tussenstop gemaakt bij Peter en Piet. Heel hartelijk ontvangst in deze mooie omgeving. We konden meteen aan tafel schuiven.

Mooie kamer met heerlijke bedden en prachtig uitzicht! Schone badkamer met bad, die wel wat hoog was om uit te stappen (als we dan toch een nadeel moeten opnoemen).

Wij raden gasthof Arriach zeker aan!

Gereisd met partner in augustus 2017

Gasthof Arriach..een plek om naar terug te komen!

Arthur, 6-8-2017

Gezellig Gasthof temidden van het prachtige berglandschap van Karinthië.

Wij hebben hier een hele fijne week beleefd met de kinderen.

Het gasthof ziet er zeer netjes en verzorgd uit. De kamers zijn schoon en gezellig ingedeeld. Wij hadden een familie kamer met fantastisch uitzicht op de bergen. In het eetgedeelte kun je kiezen tussen een dagelijks 3 gangen menu maar a la carte is ook mogelijk. Er is genoeg keuze en de keren dat wij hier gebruik van hebben gemaakt zijn erg goed bevallen. Elke dag hebben we uitstapjes gemaakt in de regio: Kabelbaan, rodelbaan, zwembad, boot of water fiets verhuur bij éen van de meren , etc. (tip: schaf een Kärnten Card aan) Er is dus veel te doen voor kinderen. Wij raden het gasthof van de sympathieke Piet en Peter van harte aan en komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd familie in juli 2017

Lekker rustig gelegen Gasthof in het mooie Arriach

Twan & Petra, 27-7-2017

eten was goed zowel het ontbijt als diner. Peter en Piet weten veel over de omgeving en hebben leuke tips. De kamers zijn ruim en erg schoon. Bedden slapen heerlijk.
Gereisd met partner in juli 2017

Ariach het middelpunt van Karinthie.

Ria van Dijk, 15-7-2017

Bij Peter en Piet van Gasthof Ariach is het echt thuis komen. Het is er gezellig ook met de andere gasten hebben wij vorig jaar ervaren. Peter en Piet tot augustus.
Gereisd met partner in januari 2017

Fantastische plek midden in de natuur

Monique en Henri, 25-6-2017

Gastvrij ontvangst, prachtige ligging op door reis naar Kroatië en heerlijk gegeten !!! Zeker een aanrader👍👍👍
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige ervaring

Van strien, 18-6-2017

Zeer vriendelijke mannen, lekker eten en geweldige bedden.

Kortom een echte aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar

Carina, 3-6-2017

Gastvrij, gezellig, netjes en goede service.geweldige gastheren, en zeer gemoedelijk. Mooie ligging van t pension,
Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Arriach in Arriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Arriach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Arriach scoort een 9.61 uit 10 op basis van 113 reviews.