Pension Almhof

Almhof
8,2

8 reviews over Pension Almhof in het Nederlands

Fam. G.Schenk, 29-8-2017

als was goed. kamer erg netjes.

geen min punten

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie plek, absoluut een aanrader

Fam Nolten, 25-8-2017

Wij hebben met ons gezin ( 4 pers. 2 volw en 2 dochters van 6 en 10jr) 12 dagen gelogeerd in Almhof.

We werden zeer vriendelijk ontvangen,Alfred en Esther staan op elk moment van de dag voor je klaar voor vragen en adviezen voor de omgeving.

We verbleven deze 12 dagen in het appartement, deze is ons uitstekend bevallen. Als je bekijkt hoe kort Alfred en Esther eigenlijk nog maar de eigenaren zijn van Almhof an dit voor de toekomst zeker alleen nog maar mee goede beloven.

De ligging was voor ons perfect heerlijk rustig op een zeer centrale plek. Ook met jonge kinderen een goede uitvalsbasis naar de verschillende activiteiten in de omgeving.

Ontbijt was goed! Hygiëne zeer netjes.

Wij hebben dan ook.een zeer fijn verblijf bij hem gehad en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet snel meer naar deze accomodatie.

Patricia, 12-8-2017

Wij hadden een familiekamer die zwaar gedateerd was en er zat een toilet in die van ouderdom niet meer schoon te krijgen was. Een wirlpool die maar voor de helft werkte en het was niet de bedoeling dat je er savonds gebruik van maakte. De onderburen hadden dan last van de motor van de wirlpool. Elektrische draden die uit de muur kwamen en een stekkerdoos wat aangesloten gewoon buiten op het balkon lag! Je zal er maar met kleine kinderen zitten! De nieuwe eigenaren zitten eigenlijk nog in een opstartfase en de vorige eigenaar heeft ze achter gelaten met veel achterstallig onderhoud en daar gaat het wat mij betreft fout. Zorg eerst dat je de appartementen allemaal op orde hebt voordat je ze verhuurt en daar een hoge prijs voor vraagt. Als alles werkt en alles is netjes en heel, dan is het de prijs best waard maar niet in deze staat. De eigenaren waren ook een beetje in hun wiek geschoten door ons commentaar, jammer een gemiste kans. Vorige week slecht weer en de stroom viel uit voor 23 uur en ook nu deden de eigenaren niets voor hun gasten. Overmacht was het enige wat ze steeds riepen. Dus echt gastvrij??? Nee jammer wij komen hier niet meer terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Esther Kamp (eigenaar pension Almhof), eigenaar, 15-8-2017
Hartelijk dank voor uw review.Jammer om te lezen dat u het niet naar uw zin heeft gehad in het appartement. (u had niet een familiekamer geboekt) Ik heb u direct in het begin de kans gegeven om uw verblijf bij ons te annuleren (zonder kosten) zodat u op zoek kon gaan naar een verblijf waar u zich wel prettig voelde. Dit aanbod heeft u niet aangenomen. Sterker nog, u verbleef veel in het appartement en ging slechts in de middag een paar uurtjes weg. U schrijft over een whirlpool die niet naar uw wens functioneerde. Blijft toch raar dat u en uw kinderen daar 2 tot 3 keer per dag in gingen. Het klopt helemaal dat ik u een keer om 22.30 gevraagd heb om de whirlpool niet te gebruiken in verband met de nachtrust van de andere gasten. Ook uit u uw ongenoegen over de stroomuitval. Dit was inderdaad heel vervelend. De stroomuitval werd veroorzaakt doordat er door erg slecht weer bomen op meerdere stroompalen waren gevallen. Ik kan dit niet anders noemen dan overmacht. In plaats van erop uit te gaan, heeft u er vervolgens voor gekozen om die uren tijdens de stroomuitval zoveel mogelijk binnen in het appartement door te brengen. Wij hebben met meerdere gasten beneden met veel kaarsen aan een aantal gezellige uren gehad.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Almhof bij:

Geweldig pension met uitstekende ontvangst

Jose en Aad, 6-8-2017

Fijne kamers, heel schoon, prima bedden. Mooi uitzicht vanuit onze kamer. Zeer behulpzame gastvrouw en -heer bij adviseren over wandelingen die zij deels zelf hebben gemaakt.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk genoten.

Movi, 22-5-2017

Prettig en gastvrij ontvangst. We hadden een heerlijke kamer en hebben genoten van het weer en de omgeving.

Gastvrouw en gastheer staan voor je klaar.

Wij waren hier voor een kort verblijf maar het is ook zeer geschikt voor een of twee weken. Er is namelijk meer dan genoeg te doen en te zien hier in de omgeving. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Geweldig!

Kaylee mast, 8-1-2017

Zeker aan te raden, het pension is prachtig, en het uitzicht is ook echt geweldig. Ook het eten was super lekker, ik heb echt genoten van mijn vakantie, in de buurt kun je overal lekker wandelen en als je een klein stukje rijd kun je heerlijk skiën. Ik kom hier zeker terug!
Gereisd met partner in december 2016

Prima en sfeervol pension.Zeer gastvrij.

van t oever, 4-12-2016

Een hele fijne plek om te verblijven, op een rustige lokatie nabij het dorpje.

De kamers zijn schoon en netjes.De bedden liggen heerlijk.

Ontbijt en avondeten is heerlijk en ruim voldoende.

De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en weten veel van de omgeving.

De welness is zeer goed bevallen zeker na een fikse wandeling.

We komen zeker terug!

Gereisd met partner in december 2016

We komen zeker een keer terug

Mennema, 25-11-2016

Bij aankomst gastvrij ontvangen in dit gemoedelijke pension. Lekker ontbijt, goed avondeten en mooie schone kamer. Na een dag genieten van deze prachtige omgeving konden we eind van de middag heerlijk relaxen in de sauna. Wij komen hier zeker snel weer terug!
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Almhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Almhof in Afritz am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Almhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Almhof scoort een 8.2 uit 10 op basis van 9 reviews.