Gasthof Weinbau Silvia Kugler

Gasthof Weinbau Silvia Kugler
Weinbau Silvia Kugler

1 review over Gasthof Weinbau Silvia Kugler in het Nederlands

E.I.M. de Waart, 26-7-2007

We zijn in juni bij een Wijnboer in Winden aan de Neusiedelersee in Oostenrijk geweest

kamer/ontbijt .

Ruim ,koelkastje, raamhor , douche/ toilet. Voor de deur een balkon op de binnenhof. Een uitgangspunt om veel te bekijken als de plaatsen Eisenstadt met het Slot Esterházy waar Haydn gewoond en gewerkt heeft, Bruck am Leitha, Mörbisch,Rust plaatsen met historie. Tevens kan je naar het meer om te baden, surfen, zwemmen en natuurlijk daarna wijn proeven en drinken. We kregen van de eigenaar een wijnproef avond aangeboden met worst, salade brood enz en we hebben zelf gerookte aal in gebracht. De wijn stroomde rijkelijk en niet uit spugen dat was echt zonde waren met ze zessen de eigenaar en vrouw meegerekend .Een zeer gezellige avond een ervaring om in zo’n wijnkelder met vaten te zijn .

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Weinbau Silvia Kugler in Winden am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Weinbau Silvia Kugler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Weinbau Silvia Kugler scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.