Vakantiehuis Haus Anna

Vakantiehuis Haus Anna
Haus Anna

1 review over Vakantiehuis Haus Anna in het Nederlands

Leuk huis en uitvalsbasis voor Wenen

miriam de graaf, 13-8-2012

Een prima vakantiewoning voor de prijs. Het ligt dicht bij het meer en ook de winkels zijn niet ver weg. De eigenaar begroet je met veel enthousiasme en om 14.30 uur 's middags werd er een lekker fles wijn open getrokken om onze aankomst te vieren (let wel: wij waren er nog nooit geweest). Ook zijn er fietsen beschikbaar zodat je makkelijk even naar de supermarkt kunt fietsen om wat broodjes te halen. De tuin deel je met het andere vakantiehuisje in dit gebouw. De tuin is niet supergroot maar onze kinderen hadden dat ook niet echt nodig. We waren vaak genoeg op pad om leuke dingen te bekijken.Het strand is van kiezels maar er zijn houten ligbedden en er is gras waar je op kunt liggen. Er is een leuk piertje met vuurtoren en er zijn voldoende restaurants in het dorpje. Met de Neusiedl Card (die je bij je apartement/huis er bij krijgt) heb je gratis toegang tot de strandbaden en sommige zwembaden in de omgeving.

Wij gaan nog een keer terug naar dit huisje.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Anna in Podersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Anna scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.