Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Weinhaus Eva Maria Wagner bij :

1 review over Pension Weinhaus Eva Maria Wagner in het Nederlands

T.Blenderman, 30-8-2007

Wij waren hier een week in juli 2007 midden in een hittegolf. Zeer hartelijke ontvangst in amicale sfeer. Mooie grote en propere kamer. Gezien de hitte was een ventilator welkom geweest, maar zolang je de luiken dicht hield overdag was het goed uit te houden. Er worden slechts 5 kamers verhuurd en alleen ontbijt verstrekt. Niets op aan te merken. Eva helpt desgevraagd informatie te verstrekken en in ons geval 2x een taxi te regelen. We kregen een sleutel en voelden ons als in ons eigen huis. 's Avonds op de (kleine) binnenplaats schonk Eva een heerlijke zelf verbouwde wijn (gratis). Je kon zelf ook een fles wijn pakken en bij vertrek afrekenen. Door het schitterende weer was kon deze week niet stuk. Twijfel niet, gewoon doen!
    Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Weinhaus Eva Maria Wagner in Eisenstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Weinhaus Eva Maria Wagner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Weinhaus Eva Maria Wagner scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.