Oman
Oman
3,6

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Al Nahda Resort & Spa**** bij :

3 reviews over Hotel Al Nahda Resort & Spa in het Nederlands

bedroevend

Louise Kroot, 1-2-2013

een mooi hotel maar totaal sfeerloos midden in niemandsland. Voorzieningen zijn al vroeg gesloten en het eten in het restaurant is verschrikkelijk slecht
Gereisd met partner in december 2012

Spijt als haren op ons hoofd!

Astrid Scholtes, 29-3-2010

Als laatste hotel op een lange reis door het Verre en Midden-Oosten wilden we onszelf goed verwennen met een luxe resort. De prijs was hoog, dus we verwachtten er veel van. Maar de service is zeer slecht, personeel onvriendelijk en het geheel is zeer slecht onderhouden. Het resort is pas 3 jaar oud, maar als het onderhoud zo slecht blijft is het over 7 jaar een ruine. In 1 dag tijd moesten we 3x van kamer veranderen i.v.m. alle mankementen. We hebben een klachtenbrief geschreven aan de general manager, die daar nooit op gereageerd heeft. Wat hier ontbreekt is een goed management. De tuin is slecht onderhouden, veel dingen in de kamers werken niet, de fietsen zijn grotendeels kapot en roestig en een fiets heb je echt nodig, want de afstanden op het resort zijn groot en lopen in een hitte van over de 40 graden is geen pretje. Je moet dan ook je fiets goed bewaken, anders pikt iemand anders hem in. Hoewel de kamers mooi en ruim zijn, raad ik dit resort ten zeerste af!
Gereisd met vrienden in maart 2010

Willy, 1-2-2008

In de winterperiode is het zwembad te koud om in te zwemmen, voor kinderen een grote afknapper. Verder prachtige tuin, grote kamers, eten goed.
Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Nahda Resort & Spa in Barka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Nahda Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Nahda Resort & Spa scoort een 3.57 uit 10 op basis van 5 reviews.