Hotel Morskoj

Morskoj
8,5

4 reviews over Hotel Morskoj in het Nederlands

Robin Dolstra, 25-3-2008

Wij hebben hotel Morskoy geboekt via hun "partner" touroperator. Zij verzorgen alle nederlandstalige boekingen ivm het taalprobleem bij het hotel. Het hotel is niet ver van het strand gelegen en de kamer had een geweldig uitzicht. verder is er net een nieuw winkelcentrum geopend 100 meter er vandaan, en kan 3 bushaltes verder in een enorm winkelcentrum worden gebowled en geschaatst met een binnenbaan.
Gereisd familie in maart 2008

otmar zewald, 24-8-2007

Knus hotel met goede en ruime kamers. Wij hadden een suite met extra zitje. Dit was erg handig omdat wij baby bij ons hebben. Toen wij er waren was er geen nederlands sprekend personeel, enkele personeels leden spraken engels (basaal). Ontbijt was niet inclusief, maar er zit in lunchroom in hetzelfde pand buitenom die een ontbijt rond de 5 euro pp kon serveren. De service was daar wel wat langzaam. De hotelkamers werden netjes schoongemaakt en handoeken ed waren geen probleem, en dat is wel handig dicht bij een strand. Wij hebben een huurauto genomen om onafhankelijk te zijn maar neem dan wel een tomtom mee anders is het onmogelijk de weg te vinden. Het hotel licht 8km van het leuke centrum - maar dat is geen probleem als je eigen vervoor hebt. Sevastopol is erg leuk, veel leuker dan Jalta! Goede visrestaurants in het centrum aan de kade!!!
Gereisd familie in augustus 2007

Bart, 15-11-2006

Ik heb Hotel Morskoj geboekt via Touroperator. Zowel de reisorganisatie als het hotel beschikken over een geweldige kwaliteit en service, spreken tevens Nederlands wat soms wel gemakkelijk kan zijn. wij gaan zeker meer gebruik van hen maken in de toekomst.
Gereisd anders in november 2006

Marietje, 21-8-2006

Het is een klein en gezellig hotel. De kamers, wij hadden een 3-kam. app., worden elke dag schoongemaakt, bedden opgemaakt en schone handdoeken. De meiden van de receptie waren ontzettend aardig en probeerden je te begrijpen. Je kon er ontbijten, lunchen en dineren. Er zijn marktjes, winkels, banken en strand in de buurt. De bussen stopten voor het hotel dus je kon gaan en staan waar je wilde. In de Oekraine, waar wij zaten, wordt nog niet zoveel engels gesproken. Het land is een aanrader en in dit hotel zit je verzorgd en erg centraal. Het klimaat is uitstekend en het leven is goedkoop. Wij zijn drie weken geweest maar gaan echt nog een keertje terug want we hebben nog niet alles gezien. Onze kids van 10 en 14 jaar hebben zich ook uitstekend vermaakt.
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morskoj in Sevastopol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morskoj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Morskoj scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.