Vraag en Antwoord (Cruise)schip Norwegian Jade *****

Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor (Cruise)schip Norwegian Jade***** bij:

Internet (0 reacties)
Ben 28 januari 2015

Ik ga 18 april 2015 voor een week de cruise van Rome-Napels-Sicilie-Montenegro - Kroatie - Venetie maken. Is er wi-fi aan boord? Heeft iemand vorig jaar deze cruise gemaakt? Gaarne info.

Roken (2 reacties)
Freddy 04 augustus 2014

Zijn er aparte plaatsen voorzien voor rokers ?, zo ja op welk dek ?

Dirkje 05 augustus 2014

Bij bar bali hari (boven zwembad) aan bakboord zijde, en op alle buiten gang paden, bij de asbakken.

Dirkje 05 augustus 2014

Oh, en een rookruimte binnen bij de bar Magnums

Drankenpakketten (3 reacties)
Henny 26 juli 2014

Wie kan mij wat meer duidelijkheid geven over de drankenpakketten op de norwegian jade. Is het duurdere pakket alleen voor alcoholische dranken? Kun je 2 verschillende pakketten nemen per hut? Zit koffie bij de prijs inbegrepen?

rene 29 juli 2014

Wij hadden 2 keer een soda Ckage. Verschillende pakketten binnen een hut is m.i. niet mogelijk. Koffie is niet inbegrepen, maar prijzen van losse dranken zijn schappelijk te noemen. Alcohol package bedraagt 60 dollar per dag en je moet dus een stevige drinker zijn om dit 'eruit te halen'. De pakketten zijn enkel voorhet volledig aantal reisdagen af te nemen. Afhankelijk van de drankbehoefte (alcohol) is het een overweging om een soda package te nemen en alcoholische dranken los af te nemen. Nuttig je overdag ook al alcohol dan is het alcohol package te overwegen.

Dirk 01 augustus 2014

Verschillende drank pakketten binnen één hut zijn wel degelijk mogelijk! Als je een drankpakket aanschaft krijg je een sticker op je persoons gebonden keycard. Wij hadden corks and caps onze dochter het soda package. Overigens vind ik het corks & caps pakket wel aan te bevelen, 1 glas wijn kost namelijk ongeveer $ 8,= excl. de verplichte 15 % toeslag.

Ingrid 20 september 2014

Koffie en thee zelfbediening inbegrepen bij de bar bij de receptie op bepaalde tijden staat daar o een tafel kannen waar je uit kunt schenken. Tevens is de koffie en thee gratis in het buffetrestaurant.

bagage achterlaten in cruise terminal (0 reacties)
Aerens Yannick 17 juli 2014

Wij vertrekken volgende week op cruise en vertrekken vanuit Venetie. We hebben voor vertrek met ons cruiseschip in Venetie nog een overnachting bijgeboekt. Weet iemand of we onze bagage kunnen achterlaten in de luchthaven of al naar de cruise terminal kunnen brengen? Heb geen zin om al onze bagage mee te zeulen en zou alleen een kleine handbagage mee naar ons hotel in Venetiê willen nemen. Alvast bedankt Yannick

auto huren (0 reacties)
erica 15 juli 2014

Dit word onze eerste cruise..26 juli .Kunnen wij gemakkelijk een auto huren vanaf de havens ? Alvast bedankt

Parkeren (1 reactie)
Jos Hoezen 04 juni 2014

Wij gaan met de auto naar Venetië om in juli met de Norwegian Jade te gaan cruisen. Moet je van te voren een parkeerplaats reserveren en is dat op loopafstand van het schip? of gaan er busjes ?

Fookje_1 06 juli 2014

Ja de parkeerplaats is op loopafstand. En er rijden busjes.

Visum turkije (1 reactie)
Caroline 12 mei 2014

Wij doen deze zomer Kusadasi aan. Is het verstandig vooraf een visum te kopen of kan dit ook ter plekke? Ik heb begrepen als je in Kusadasi blijft dat er geen visum nodig is, maar als je ergens anders heen wil (bijvoorbeeld Efeze) dat het dan wel noodzakelijk is.

Patricia 01 juli 2014

Beste, Ik heb begrepen van het reisbureau dat een visum niet hoeft omdat je niet in Kusadasi verblijft, je vertrekt namelijk dezelfde dag weer.

kosten van een drankje (1 reactie)
Ita Linssen 25 maart 2014

We hebben voor deze zomer ook een cruises geboekt bij Norwegian Jade. Als je geen drankpakket koopt en je wil gewoon een glaasje wijn of pilsje drinken of een fles wijn kopen. Wat kost dit dan?

Loes Beukelman 03 mei 2014

als je een coctail neemt,dan ben je wel wat meer kwijt,maar een cola is normale prijs

transfer (2 reacties)
Viola 17 maart 2014

Hallo. Eind mei ga ik voor het eerst een cruisereis maken met de Norwegian Jade samen met mijn familie. We vliegen op het vliegveld in Venetie (Marco Polo). Wie kan mij vertellen hoe je vervolgens het gemakkelijkst (en goedkoopst) bij de haven kan komen. Vast bedankt!!

jan van der voort 28 april 2014

Vanaf het vliegveld gaat er een bus naar het centrum van venetie ( laatste halte ) Vervolgens is het dan nog ongeveer 300 meter lopen. Wil je nog meer weten over de jade mail me dan. Groetjes jan van der voort

jan van der voort 28 april 2014

Mijn mail elske.en.jan@online.nl

Aanwezig (2 reacties)
Anoniempje 11 februari 2014

Chickie en hunk van 22 12-7-2014 aanweziggggg!

ES 11 februari 2014

Wat gezellig !! Wij als 21 jarige zijn ook aanwezig !

Jacqy 14 april 2014

Wij zijn aanwezig (12-7) met drie meiden (14,16 & 18) en een jongen van 13.... De kids verheugen zich enorm op deze vakantie. Zij waren eerst huiverig wat betreft de combi kinderen en cruisen maar zijn sinds onze cruise van oktober jl. verkocht! Sterker nog.... ze willen niets anders meer :)

Softdrink pakket (6 reacties)
Denise 16 januari 2014

Wij gaan 12 juli 2014 met onze zoons van 17 jaar 15 dagen met de Jade. Kan iemand meer vertellen over het frisdrank pakket ! Krijg je een polsbandje om ofzoiets en kan je ook daarmee in alle restaurants en bars frisdrank bestellen? Verder zijn tips om de drank rekening laag te houden welkom!

ES 11 februari 2014

Wat leuk dat er nog meer Nederlanders en jeugd zijn op de cruise van 12-07-2014 ! Gaan jullie toevallig ook een dag eerder al naar venetië reizen of hebben jullie de tickets niet apart geboekt ? Groetjes, ES

Denise 04 maart 2014

Ja wij hebben inderdaad apart geboekt en gaan ook een dag eerder naar Venetië . Dat kwam beter uit! Hebben jullie al eens eerder een cruise met Norwegian gemaakt? Ik hoop dat er voor jongere mensen /tieners ook genoeg te doen is? Ben ook benieuwd of er nog meer Nederlanders aan boord zijn.

Caroline 08 maart 2014

Leuk inderdaad dat er meer NL jeugd is! Wij gaan ook 12 juli vanaf Venetie samen met onze dochter van 16.

Jacqy 14 april 2014

Op de site van Cruise Travel staat de volgenden info, heel schappelijk wat betreft het softdrink pakket: Norwegian Cruise Line Frisdrank v.a. $ 3,00 Bier v.a. $ 4,95 - $ 6,95 Wijn glas v.a. $ 5,75 Wijn fles v.a. $ 28,00 Whisky etc. v.a. $ 6,25 Cocktail v.a. $ 7,95 Drankpakketten: Unlimited Soft Drinks: onbeperkt vruchtensappen, frisdrank (Pepsi, Diet Pepsi, Sierra Mist, Mt. Dew, Ginger Ale, Tonic Water, Club Soda) $ 6,25 p.p. per dag (kinderen tot 12 jaar $ 4 per dag). Ultimate Beverage Package: Onbeperkt vruchtensappen, frisdrank (via frisdrank automaat), water, koffie en thee. Vaste selectie van bieren (binnenlands bier per fles), mixdranken, cocktails en wijnen per glas van $10 of minder $ 49 p.p.p.d. Alle prijzen zijn exclusief de service toeslag van 15% (zie ook bij fooien) en zijn aan wijziging onderhevig.

Denise 06 juni 2014

Ja en nu moeten ze elkaar nog tegen komen, kan nog best lastig worden op zo'n grote boot!

jolanda_vossen 08 juni 2014

Ultimate Beverage Package kost inmiddels $ 54 en hier komt nog de 15% bovenop.

Hoe zit het nu met het drankenpakket (1 reactie)
R.B. 11 januari 2014

Op het reisbureau werd aangegeven dat het drankpakket 50 euro pp per dag kost. Op meerdere plekken op internet las ik dat het om 50 euro per week ging. Wie is recent op de jade geweest en weet hoe het zit en wat je er voor krijgt. Komt er dan ook nog toeslag/tip bovenop?

1 2 3 4 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?

Bent u de eigenaar?