Vraag en Antwoord (Cruise)schip Norwegian Jade*****

Sochi, cruise
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 3 volgende

kosten van een drankje (0 reacties)
Ita Linssen
25-3-2014
We hebben voor deze zomer ook een cruises geboekt bij Norwegian Jade. Als je geen drankpakket koopt en je wil gewoon een glaasje wijn of pilsje drinken of een fles wijn kopen. Wat kost dit dan?

transfer (0 reacties)
Viola
17-3-2014
Hallo. Eind mei ga ik voor het eerst een cruisereis maken met de Norwegian Jade samen met mijn familie. We vliegen op het vliegveld in Venetie (Marco Polo). Wie kan mij vertellen hoe je vervolgens het gemakkelijkst (en goedkoopst) bij de haven kan komen. Vast bedankt!!

Aanwezig (2 reacties)
Anoniempje
11-2-2014
Chickie en hunk van 22 12-7-2014 aanweziggggg!

ES
11-2-2014
Wat gezellig !! Wij als 21 jarige zijn ook aanwezig !

Jacqy
14-4-2014
Wij zijn aanwezig (12-7) met drie meiden (14,16 & 18) en een jongen van 13.... De kids verheugen zich enorm op deze vakantie. Zij waren eerst huiverig wat betreft de combi kinderen en cruisen maar zijn sinds onze cruise van oktober jl. verkocht! Sterker nog.... ze willen niets anders meer :)

Softdrink pakket (4 reacties)
Denise
16-1-2014
Wij gaan 12 juli 2014 met onze zoons van 17 jaar 15 dagen met de Jade. Kan iemand meer vertellen over het frisdrank pakket ! Krijg je een polsbandje om ofzoiets en kan je ook daarmee in alle restaurants en bars frisdrank bestellen? Verder zijn tips om de drank rekening laag te houden welkom!

ES
11-2-2014
Wat leuk dat er nog meer Nederlanders en jeugd zijn op de cruise van 12-07-2014 ! Gaan jullie toevallig ook een dag eerder al naar venetië reizen of hebben jullie de tickets niet apart geboekt ? Groetjes, ES

Denise
4-3-2014
Ja wij hebben inderdaad apart geboekt en gaan ook een dag eerder naar Venetië . Dat kwam beter uit! Hebben jullie al eens eerder een cruise met Norwegian gemaakt? Ik hoop dat er voor jongere mensen /tieners ook genoeg te doen is? Ben ook benieuwd of er nog meer Nederlanders aan boord zijn.

Caroline
8-3-2014
Leuk inderdaad dat er meer NL jeugd is! Wij gaan ook 12 juli vanaf Venetie samen met onze dochter van 16.

Jacqy
14-4-2014
Op de site van Cruise Travel staat de volgenden info, heel schappelijk wat betreft het softdrink pakket: Norwegian Cruise Line Frisdrank v.a. $ 3,00 Bier v.a. $ 4,95 - $ 6,95 Wijn glas v.a. $ 5,75 Wijn fles v.a. $ 28,00 Whisky etc. v.a. $ 6,25 Cocktail v.a. $ 7,95 Drankpakketten: Unlimited Soft Drinks: onbeperkt vruchtensappen, frisdrank (Pepsi, Diet Pepsi, Sierra Mist, Mt. Dew, Ginger Ale, Tonic Water, Club Soda) $ 6,25 p.p. per dag (kinderen tot 12 jaar $ 4 per dag). Ultimate Beverage Package: Onbeperkt vruchtensappen, frisdrank (via frisdrank automaat), water, koffie en thee. Vaste selectie van bieren (binnenlands bier per fles), mixdranken, cocktails en wijnen per glas van $10 of minder $ 49 p.p.p.d. Alle prijzen zijn exclusief de service toeslag van 15% (zie ook bij fooien) en zijn aan wijziging onderhevig.

Hoe zit het nu met het drankenpakket (1 reacties)
R.B.
11-1-2014
Op het reisbureau werd aangegeven dat het drankpakket 50 euro pp per dag kost. Op meerdere plekken op internet las ik dat het om 50 euro per week ging. Wie is recent op de jade geweest en weet hoe het zit en wat je er voor krijgt. Komt er dan ook nog toeslag/tip bovenop?

13-1-2014
dat is per dag per persoon en alleen voor alcoholische dranken. Frisdranken en koffie/thee zijn niet inbegrepen. Je kunt beter een fles wijn kopen, die kun je voor meer dagen gebruiken.

Transfer Ciampino Airport-Civitavecchia (1 reacties)
Frans Landers
5-12-2013
Wij cruisen met de Jade op 8 jan. 2014 vanuit Civitavecchia. Hoe kan een redelijk geprijste transfer voor 4 passagiers worden geregeld 's morgens om ong. 10.30 u. vanaf Ciampino airport? Schip vertrekt om 17.00 u. Wij vinden de aangeboden taxi's nogal aan de prijs. Ook eventueel terug.

13-1-2014
Wij hebben retour geboekt voor 4 personen bij Airport-Transfers-Direct.com. Kostte 265 euro totaal. Je reserveert vooraf en betaalt pas na de transfer.

transfer Rome Fiumicino Civitaveccia (1 reacties)
Jan Willem
6-9-2013
Is het goed te doen om met de trein van Rome Fiumicino naar de haven te gaan of is het handiger om een transfer vooraf te regelen. Hoe laat kan je al terecht op het schip als je om 17.00 uur vertrekt?

je kunt vanaf ongeveer 12:00 uur aan boord

Drankenpakket (1 reacties)
Esther
16-8-2013
Wij gaan binnenkort een cruise maken met de Norwegian Jade en willen een drankenpakket nemen van 50 Dollar per persoon. Mijn vraag is komt daar dan ook nog service kosten en btw bovenop??? Bij elk drankje dat je besteld?

Ludwig
25-8-2013
Nee, je betaald 15% fooi bij de aanschaf van het drankenpakket en daarna niets extra.

restaurants (1 reacties)
marieke
7-6-2013
welke restaurants zijn betalend op het schip, ik las ergens dat er maar 2 restaurants zijn waar niet extra voor betaald hoeft te worden, is dat zo? en welke restaurants zijn dit en zijn deze ok? Als we elke avond voor gezin met 2 kids moeten bijbetalen wordt het wellicht nog een prijzige cruise.....bedankt voor tips

13-6-2013
Het buffet restaurant is gratis en zeer goed, ook erg veel keus. Eten wij altijd 2/3 van de dagen. Alizar en Grand Passific zijn la cart restaurants en gratis, ook erg goed. Blue lagoon is ook gratis maar kleine kaart=24 uur restaurant. Great Outdoors overlapt altijd het Garden Cafe. Maar je geen zorgen eten is prima en wij aten altijd alleen maar gratis op de Jade (al 3 reizen). Fijne reis. Ps. TIP: Ontbijt in Papa's Italian (ontbijt gratis, NIET druk!!)

Wie weet (2 reacties)
Anneke
7-4-2013
Voordat we gaan cruisen verblijven we eerst twee dagen in een hotel in Mestre. Wie kan mij vertellen hoe ik het makkelijkste vanaf het vliegveld Marco Polo daar naartoe kan reizen..

13-6-2013
Gewoon een taxi nemen, afstand valt mee. Wel vooraf taxi prijs afspreken !!

Ingrid
14-6-2013
Wij zijn met de trein geweest heel goed te doen en niet zo duur een taxi kost al gauw 130/150 euro. OP de terugreis word je door het schip afgezet met een bus aan het begin van de haven hier stonden mensen welke busvervoer aanboden naar de luchthaven voor 20 euro pp heel goed geregeld ook werden excursies aangeboden naar Rome.

jade vertrek 6 april 2013 (2 reacties)
ingrid
14-3-2013
zijn er nog meer mensen die vertrekken vanaf civitavecchia op 6 april 2013 ?

13-6-2013
Wij niet, wel geweest. Ligt erg ver van Rome af. Neem de trein !!

Ingrid
14-6-2013
We hebben op de heenreis de trein genomen prima te doen en op de terugreis hebben we vanaf de haveningang geboekt voor een busrit naar de luchthaven voor 20euro pp. geregeld door een reisburootje de mensen stonden bij de haven met borden. luxe touringcar rechtstreeks naar de luchthaven

Voltage (1 reacties)
Christie
23-2-2013
Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe het met de voltage en de stopcontacten geregeld is? Alvast bedankt voor je reactie,

Leo
10-3-2013
110 volt en een stopcontact van 220 volt

Gezinnen met (jonge kinderen) van 22 dec - 2 jan? (0 reacties)
biancaatje73
18-11-2012
Zijn er gezinnen die de cruise van 22 december - 2 januari gaan doen? Wij hebben 2 jonge meiden van 4 en 6 jaar en zijn benieuwd of er andere Nederlandse kinderen zijn aan boord. Dank voor jullie reacties!

excursies in Israel en Egypte (2 reacties)
J de N
20-9-2012
Wij gaan van 1 tot 12 december naar oa Israel en Egypte. Wie weet of het zelf organiseren van excursies in die landen haalbaar is en hoe je dit het beste kan doen . Zijn er anderen die dezelfde reis gaan maken? Mogelijk is het samen regelen van een busje voor excursies een optie. Alle informatie over excursies in deze landen vanaf de boot is welkom

1 2 3 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?