Vraag en Antwoord (Cruise)schip Norwegian Jade*****

1 2 3 4 volgende

Roken (2 reacties)
Freddy
4-8-2014
Zijn er aparte plaatsen voorzien voor rokers ?, zo ja op welk dek ?

Dirkje
5-8-2014
Bij bar bali hari (boven zwembad) aan bakboord zijde, en op alle buiten gang paden, bij de asbakken.

Dirkje
5-8-2014
Oh, en een rookruimte binnen bij de bar Magnums

Drankenpakketten (2 reacties)
Henny
26-7-2014
Wie kan mij wat meer duidelijkheid geven over de drankenpakketten op de norwegian jade. Is het duurdere pakket alleen voor alcoholische dranken? Kun je 2 verschillende pakketten nemen per hut? Zit koffie bij de prijs inbegrepen?

rene
29-7-2014
Wij hadden 2 keer een soda Ckage. Verschillende pakketten binnen een hut is m.i. niet mogelijk. Koffie is niet inbegrepen, maar prijzen van losse dranken zijn schappelijk te noemen. Alcohol package bedraagt 60 dollar per dag en je moet dus een stevige drinker zijn om dit 'eruit te halen'. De pakketten zijn enkel voorhet volledig aantal reisdagen af te nemen. Afhankelijk van de drankbehoefte (alcohol) is het een overweging om een soda package te nemen en alcoholische dranken los af te nemen. Nuttig je overdag ook al alcohol dan is het alcohol package te overwegen.

Dirk
1-8-2014
Verschillende drank pakketten binnen één hut zijn wel degelijk mogelijk! Als je een drankpakket aanschaft krijg je een sticker op je persoons gebonden keycard. Wij hadden corks and caps onze dochter het soda package. Overigens vind ik het corks & caps pakket wel aan te bevelen, 1 glas wijn kost namelijk ongeveer $ 8,= excl. de verplichte 15 % toeslag.

bagage achterlaten in cruise terminal (0 reacties)
Aerens Yannick
17-7-2014
Wij vertrekken volgende week op cruise en vertrekken vanuit Venetie. We hebben voor vertrek met ons cruiseschip in Venetie nog een overnachting bijgeboekt. Weet iemand of we onze bagage kunnen achterlaten in de luchthaven of al naar de cruise terminal kunnen brengen? Heb geen zin om al onze bagage mee te zeulen en zou alleen een kleine handbagage mee naar ons hotel in Venetiê willen nemen. Alvast bedankt Yannick

auto huren (0 reacties)
erica
15-7-2014
Dit word onze eerste cruise..26 juli .Kunnen wij gemakkelijk een auto huren vanaf de havens ? Alvast bedankt

Parkeren (1 reacties)
Jos Hoezen
4-6-2014
Wij gaan met de auto naar Venetië om in juli met de Norwegian Jade te gaan cruisen. Moet je van te voren een parkeerplaats reserveren en is dat op loopafstand van het schip? of gaan er busjes ?

Fookje_1
6-7-2014
Ja de parkeerplaats is op loopafstand. En er rijden busjes.

Visum turkije (1 reacties)
Caroline
12-5-2014
Wij doen deze zomer Kusadasi aan. Is het verstandig vooraf een visum te kopen of kan dit ook ter plekke? Ik heb begrepen als je in Kusadasi blijft dat er geen visum nodig is, maar als je ergens anders heen wil (bijvoorbeeld Efeze) dat het dan wel noodzakelijk is.

Patricia
1-7-2014
Beste, Ik heb begrepen van het reisbureau dat een visum niet hoeft omdat je niet in Kusadasi verblijft, je vertrekt namelijk dezelfde dag weer.

kosten van een drankje (1 reacties)
Ita Linssen
25-3-2014
We hebben voor deze zomer ook een cruises geboekt bij Norwegian Jade. Als je geen drankpakket koopt en je wil gewoon een glaasje wijn of pilsje drinken of een fles wijn kopen. Wat kost dit dan?

Loes Beukelman
3-5-2014
als je een coctail neemt,dan ben je wel wat meer kwijt,maar een cola is normale prijs

transfer (2 reacties)
Viola
17-3-2014
Hallo. Eind mei ga ik voor het eerst een cruisereis maken met de Norwegian Jade samen met mijn familie. We vliegen op het vliegveld in Venetie (Marco Polo). Wie kan mij vertellen hoe je vervolgens het gemakkelijkst (en goedkoopst) bij de haven kan komen. Vast bedankt!!

jan van der voort
28-4-2014
Vanaf het vliegveld gaat er een bus naar het centrum van venetie ( laatste halte ) Vervolgens is het dan nog ongeveer 300 meter lopen. Wil je nog meer weten over de jade mail me dan. Groetjes jan van der voort

jan van der voort
28-4-2014
Mijn mail elske.en.jan@online.nl

Aanwezig (2 reacties)
Anoniempje
11-2-2014
Chickie en hunk van 22 12-7-2014 aanweziggggg!

ES
11-2-2014
Wat gezellig !! Wij als 21 jarige zijn ook aanwezig !

Jacqy
14-4-2014
Wij zijn aanwezig (12-7) met drie meiden (14,16 & 18) en een jongen van 13.... De kids verheugen zich enorm op deze vakantie. Zij waren eerst huiverig wat betreft de combi kinderen en cruisen maar zijn sinds onze cruise van oktober jl. verkocht! Sterker nog.... ze willen niets anders meer :)

Softdrink pakket (6 reacties)
16-1-2014
Wij gaan 12 juli 2014 met onze zoons van 17 jaar 15 dagen met de Jade. Kan iemand meer vertellen over het frisdrank pakket ! Krijg je een polsbandje om ofzoiets en kan je ook daarmee in alle restaurants en bars frisdrank bestellen? Verder zijn tips om de drank rekening laag te houden welkom!

ES
11-2-2014
Wat leuk dat er nog meer Nederlanders en jeugd zijn op de cruise van 12-07-2014 ! Gaan jullie toevallig ook een dag eerder al naar venetië reizen of hebben jullie de tickets niet apart geboekt ? Groetjes, ES

4-3-2014
Ja wij hebben inderdaad apart geboekt en gaan ook een dag eerder naar Venetië . Dat kwam beter uit! Hebben jullie al eens eerder een cruise met Norwegian gemaakt? Ik hoop dat er voor jongere mensen /tieners ook genoeg te doen is? Ben ook benieuwd of er nog meer Nederlanders aan boord zijn.

Caroline
8-3-2014
Leuk inderdaad dat er meer NL jeugd is! Wij gaan ook 12 juli vanaf Venetie samen met onze dochter van 16.

Jacqy
14-4-2014
Op de site van Cruise Travel staat de volgenden info, heel schappelijk wat betreft het softdrink pakket: Norwegian Cruise Line Frisdrank v.a. $ 3,00 Bier v.a. $ 4,95 - $ 6,95 Wijn glas v.a. $ 5,75 Wijn fles v.a. $ 28,00 Whisky etc. v.a. $ 6,25 Cocktail v.a. $ 7,95 Drankpakketten: Unlimited Soft Drinks: onbeperkt vruchtensappen, frisdrank (Pepsi, Diet Pepsi, Sierra Mist, Mt. Dew, Ginger Ale, Tonic Water, Club Soda) $ 6,25 p.p. per dag (kinderen tot 12 jaar $ 4 per dag). Ultimate Beverage Package: Onbeperkt vruchtensappen, frisdrank (via frisdrank automaat), water, koffie en thee. Vaste selectie van bieren (binnenlands bier per fles), mixdranken, cocktails en wijnen per glas van $10 of minder $ 49 p.p.p.d. Alle prijzen zijn exclusief de service toeslag van 15% (zie ook bij fooien) en zijn aan wijziging onderhevig.

6-6-2014
Ja en nu moeten ze elkaar nog tegen komen, kan nog best lastig worden op zo'n grote boot!

jolanda_vossen
8-6-2014
Ultimate Beverage Package kost inmiddels $ 54 en hier komt nog de 15% bovenop.

Hoe zit het nu met het drankenpakket (1 reacties)
R.B.
11-1-2014
Op het reisbureau werd aangegeven dat het drankpakket 50 euro pp per dag kost. Op meerdere plekken op internet las ik dat het om 50 euro per week ging. Wie is recent op de jade geweest en weet hoe het zit en wat je er voor krijgt. Komt er dan ook nog toeslag/tip bovenop?

bettyp59
13-1-2014
dat is per dag per persoon en alleen voor alcoholische dranken. Frisdranken en koffie/thee zijn niet inbegrepen. Je kunt beter een fles wijn kopen, die kun je voor meer dagen gebruiken.

Transfer Ciampino Airport-Civitavecchia (1 reacties)
Frans Landers
5-12-2013
Wij cruisen met de Jade op 8 jan. 2014 vanuit Civitavecchia. Hoe kan een redelijk geprijste transfer voor 4 passagiers worden geregeld 's morgens om ong. 10.30 u. vanaf Ciampino airport? Schip vertrekt om 17.00 u. Wij vinden de aangeboden taxi's nogal aan de prijs. Ook eventueel terug.

1 2 3 4 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?