Camping Lindesnes

Camping Lindesnes

4 reviews over Camping Lindesnes in het Nederlands

Ga er voor de derde keer naar toe

M.Verschoor, 13-5-2017

Geweldige campinghouder , alles keurig netjes , hebben hele mooie cabin , en kan er goed vissen , bootje te huur,
Gereisd met partner in mei 2015

Pure ellende

Gwen, 22-10-2015

Spijt spijt spijt! Wat was dit jammer. Door de recensies op internet en het charme camping boekje van de Anwb hier uitgekomen, maar echt ellende! Wij kwamen aan met slecht weer en een knulletje en meid waren de camping op dat moment aan het runnen. We reden achter de jongen aan die ons de plek wees, geloof me, op een parkeerplaats heb je meer plek. Hutje mutje het leek wel een festival camping. Niks privacy, we hoorden de TV uit de camper naast ons. Omdat er veeeeeeel te veel gasten op de camping waren dan de plaatsen het toelieten, werd er gewerkt met haspels en verlengsnoeren. Dus op een paal waar normaal 4 campers/tenten/ caravans aan stonden, stonden er nu 10!!!! En ja dat gaat fout! Stroom viel uit en daar moest een monteur voor komen.... Sanitair, 2 wc's voor de dames en 2 douches voor de dames, zelfde voor de heren.

Tip, ben je zelfvoorzienend rij 2 km door naar de camper plaats bij de vuurtoren. Meer privacy, veel mooier, rust en ruimte!

Gereisd met partner in juli 2015

Grandioze plek,

jeanette_1, 13-10-2012

Grandioze plek, helaas is de camping veel te klein om zoveel bezoekers in het hoogseizoen aan te kunnen. Wel erg vriendelijke mensen, het sanitair is een beetje hopeloos; verouderd en veel te weinig op zoveel mensen.

Doordat het de enige camping in de buurt is, is het echt propvol. Jammer, we waren hier nog graag wat langer gebleven, maar door het hoogseizoen had je echt iets van; snel wegwezen hier! De omgeving is heel erg mooi, ook de vuurtoren en het hele gebied daar.

Gereisd familie in augustus 2012

mooie ligging

hennie de Vries, 19-6-2009

Wij hebben op deze camping een hytte gehuurd. Het sanitair is wel netjes maar niet erg modern. De camping ligt ong. 100mtr. van de zee. De ontvangst is erg vriendelijk. De bekende vuurtoren ligt ong. 4km. verderop. Omgeving is erg mooi.

Onder de vuurtoren zijn nog bunkers en gangenstelsels waar je door kan lopen.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lindesnes in Spangereid (Vest-Agder), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lindesnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lindesnes scoort een 7 uit 10 op basis van 7 reviews.