Hotel Clarion Collection Bryggeparken ****

Hotel Clarion Collection Bryggeparken
Clarion Collection Bryggeparken

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clarion Collection Bryggeparken bij:

1 review over Hotel Clarion Collection Bryggeparken in het Nederlands

Carla, 9-8-2006

Vrij nieuw hotel; smaakvol met lichte meubels ingericht. Ligt leuk aan een haven met fonteinen. Kleine promenade met wat bankjes en wat restaurantjes. Hotel is gebouwd in de stijl van oude pakhuizen. Tijdens ons verblijf waren er naast ons wat bouwactiviteiten. Hier hadden we geen last van maar het belemmerde het uitzicht wel.

Kamers hebben weinig kastruimte.

Hotel ligt op loopafstand van het centrum van Skien. Skien is niet echt supergezellig maar er is een overdekt winkelcentrum en een leuk openluchtmuseum.

Skien ligt gunstig als je het wil combineren met de boot van Larvik. (ruim een half uur rijden.)

Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Collection Bryggeparken in Skien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Collection Bryggeparken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Collection Bryggeparken scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.