8,2

10 reviews over Camping Lystang in het Nederlands

Prachtig!

mariska, 4-8-2017

Fijne ontvangst door eigenaresse en haar man. Wij verbleven 1 nacht in een huisje, het uitzicht was onbetaalbaar! Wat een mooie camping. Sanitair was prima in orde. Huis was knus en gezellig, goed bed en met een keuken en toilet. Wij hadden langer willen blijven want wat is het hier mooi!
Gereisd met partner in juli 2017

absoluut voor herhaling vatbaar.

Ingrid, 6-9-2016

Goed sanitair. De eigenaar is heel duidelijk wat betreft de regels en handhaaft deze ook. De eigenaar heeft heel veel informatie ter beschikking.

Kano's en zwemvesten zijn gratis te gebruiken.

De steile helling is geen probleem, want de eigenaar brengt de caravan, vouwwagen voor je naar boven indien nodig.

Gereisd familie in juli 2016

fantastisch

duivenvoorde, 30-6-2016

We zijn hier 6 dagen geweest, het hadden ook wel 6 weken mogen zijn. Leuke gesprekken met de eigenaren gehad en als afsluiting feest op 23 juni. Nogmaals bedankt.
Gereisd met partner in juni 2016

leuke kleine camping, maar een raar ontvangst.

Berthy , 3-8-2015

Bij aankomst werden we welkom geheten door de eigenaar, de eerste woorden die hij zei waren: is je toiletpot leeg, want die kun je hier niet legen. We kwamen aan met een camper. We schrokken een beetje van deze reactie. We zijn toch 2 nachten gebleven, leuke kleine camping aan het water , mooie wandelingen in de omgeving.
Gereisd met partner in juli 2015

Onverwacht leuke camping

Sil, 25-7-2015

Op de gok naar deze camping gereden. Voor in principe 1 dag maar we zijn er 9 gebleven. Voor sommige even schrikken een steile afdaling naar de camping en de plek, maar ook voor de geen 4x4 bezitters is er een oplossing, de camping eigenaar zorgt gewoon dat je caravan weer boven komt. Prachtige plek, aan het water en ook een aantal verharde plekken. Gratis douchen en als je stroom gebruikt ook het gebruik van wasmachine en droger. Wel even een steile klim terug naar het sanitairgebouw. Het gebruik van de kano's en zwemvesten is gratis. De leiding van de camping is in handen van een Nederlander die een bron van informatie is. Even een leuke route naar de "Gaustatoppen" geen probleem. Wij hebben genoten en komen zeker hier terug.
Gereisd familie in juli 2015

Prima Camping!

thomasvandervange, 6-10-2014

Zeer aangenaam verblijf gehad op deze camping.

Hartelijke eigenaren, die je tips en informatie geven over de activiteiten in de buurt. Telemark was mede hierdoor een prima afsluiting van onze vakantie.

Het gratis gebruik van de kano's en hut bij het water, schone sanitair en goede ligging ten opzicht van de boot maakt het een goede uitvalsbasis.

Gereisd met partner in september 2014

Geweldige laatste stop!

Marije Baan-vd Velden, 11-8-2014

Deze camping is een beoordeling waard! Naar onze mening nog niet echt ontdekt. Rustige terassencamping met uitzicht op het water! Eigenaar doet niet moeilijk ( alleen over de hond als je die even los hebt) gratis gebruik van kano's, wasmachine, douche enz! All inclusive noemden wij het:) en dat voor een goede prijs!
Gereisd met partner in juli 2014

Hei!

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Dit stellen we erg op prijs.

Even een kleine reactie over het honden verhaal: Hier in Noorwegen is het sinds 2004/2005 bij wet verboden om honden op openbare plekken, zoals camping-stranden-parken enz., los te laten lopen. Ook al luistert de hond heel erg goed naar de baas. Ik heb de wet niet bedacht, het is gewoon zoals het is.

Dus nogmaals: honden zijn welkom bij ons, maar moeten ten allen tijde aangelijnd zijn.

Charmante verrassing. Prachtige tentplek.

Wim en Geke, 9-8-2014

Aan het eind van de oprit ligt de camping onder je. Je ziet terrassen, water, een paar kano's, een nieuwe vogelkijkhut en een zwemsteiger. En je weet meteen dat het goed is. Campingbaas Pabe heet je vriendelijk welkom en doet verder niet moeilijk. Oké, je moet even heuvelop naar de wc's. Deze camping zou onder de categorie 'charmecampings' moeten vallen. Ook wij zaten in Pabe's huiskamer bij de WK-wedstrijd. 't Was, ondanks de verloren wedstrijd, een mooie avond.
Gereisd met partner in juli 2014

Hei!

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij stellen dit erg op prijs.

Prachtige camping

Martijn, 29-7-2014

Lystang is een prachtige (kleine) camping aan een mooi meer met zeer vriendelijke eigenaren. We mochten thuis bij Pabe voetbal kijken (WK 2014) de kano's zijn vrij om te gebruiken en ook de wasmachine is gratis. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in en om het water.
Gereisd familie in juli 2014

Hei!

Bedankt voor de mooi beoordeling.

Wij stellen dit zeer op prijs.

Wat een rust en uitzicht

Rene, 25-7-2013

Pabe Sipkema en Norunn Haughold hebben nieuw leven in deze camping geblazen. Afgelopen mei zijn ze na een grondige renovatie open gegaan. 6 hutten in de verhuur, eenvoudig en schoon sanitair, kook en afwasgelegenheid. Afwasmachine, wasmachine en droogtrommel tegen betaling. Terrassen voor tenten en caravans. Onder aan het meer een paar mooie plekken voor caravans en campers. Bootverhuur en gratis gebruik van kayak en kano's. Gratis wifi. Minimarkt op 5 minuten en grotere supermarkten in Notodden op 15 minuten rijden. Daar ook je chemisch toilet ledigen. Dat mag helaas niet op de camping. Pabe kan met zijn 4wd bus de caravan evt weer boven aan de receptie brengen. Het is een stijl gravelpad maar mag geen belemmering zijn om deze camping voorbij te rijden.
Gereisd familie in juli 2013

Hei!

Jullie waren de eerste met een mooie wardering over onze camping.

Een beetje late reactie, maar alsnog hartelijk dank daarvoor.

Wij stellen het erg op prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lystang in Notodden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lystang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lystang scoort een 8.23 uit 10 op basis van 10 reviews.