Pension Nordbø

Pension Nordbø
Nordbø

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Nordbø bij:

1 review over Pension Nordbø in het Nederlands

Echte aanrader

Lut, 19-8-2011

De Nederlandse eigenaars hebben het pensionaat recent grotendeels gerenoveerd.

De vijf gezellige kamers met een eigen wastafel hebben twee gemeenschappelijke, ruime, moderne douches en twee aparte wc's. Alles is er heel goed onderhouden.

Er is ook een eetcafé met een kleine menukaart, heel handig. Wij hebben hier heel lekker en gezellig gegeten in de tuin met het geluid van het stromende water in de buurt.

Het ontbijt vonden wij ook lekker. Het was zelfs van vers sinaasappelsap en fruit voorzien.

De eigenaars zijn heel vriendelijk en doen erg hun best om het naar je zin te maken.

Wij vonden het ook een heel goede locatie voor de wandeling naar de Gaustatoppen en een bezoek aan de staafkerk van Heddal.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Nordbø in Hjartdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Nordbø zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Nordbø scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.