Vakantiepark Fossum

Vakantiepark Fossum
Fossum

2 reviews over Vakantiepark Fossum in het Nederlands

familie de Vries, 28-6-2008

we zijn hier al 3x geweest, de kinderen vinden het geweldig, ook als zijn er maar 2 schommels. ze vermaken zich in het water, op de rotsen, in het bos.zeer goed sanitair, lekker eten, alleen wel een beetje duur. Camping is zeker niet duur, en heeft een prachtig uitzicht over het meer. Plek zelf uit te kiezen,ook als de eigenaars even weg zijn. zeer vriendelijke mensen, kortom een aanrader, misschien gaan we er weer heen.
Gereisd familie in juni 2008

Deep Dish Chase, 10-9-2007

Wij zaten in cabin 11, de blokhut bovenaan het terrein. Een heel romantische plek om te verblijven. Het toiletgebouw was goed schoon. Echter moet je wel voor elke douchebeurt 10kr. betalen. Achter het toiletgebouw is een geweldige veranda. Heel mooi om hier 's avonds te zitten. Kortom, een heel goed verblijf gehad en de eigenaren zijn geweldig vriendelijk en behulpzaam. Het is echter geen goedkope verblijfplaats.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Fossum in Fyresdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Fossum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Fossum scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.