Hotel Hopstock ****

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Hopstock in het Nederlands

Nooit meer Hotel & Motel Hopstock in Vik i Sogn

Simone, 21-10-2009

Hopstock Hotel in Vik is ronduit slecht en zeker zijn erg hoge prijs niet waard. Het gebouw is sterk verouderd en het personeel slecht afgestemd op de gasten. De kamers en de badkamers zijn ronduit vies. Een klacht bij de receptie over het ontbreken van goede schoonmaak werd niet serieus genomen (De kamer kon niet vies zijn). Het eten was zeer matig; het vlees met onbestendige saus van de ene dag bleek hetzelfde vlees als dat in het buffet, de volgende dag.

Het was wel zeer opvallend dat er alleen maar Nederlandse toeristen waren, via Buro Scandinavia en verder geen andere reisorganisaties. De grote maar vooral lege parkeerplaats voor bussen duidt op andere tijden.

Bij thuiskomst een klacht ingediend bij bure Scandinavia maar helaas leverde dat niet meer op dan 'dat ze het door zullen geven aan de productmanager in Noorwegen'.

Daarom maar een advies via Zoover: Ga niet naar Hopstock Hotel in Vik i Sogn

Dit hotel nooit meer!!

Piet, 30-8-2009

Hotel is opgenomen als alternatief hotel in een rondreis van Buro Scandinavia.

Er moest behoorlijk voor worden bijbetaald en onze verwachtingen waren hoog.

We kregen een vreemd ontvangst, waarbij de smoezelige kok het woord deed.

Kamer was niet van deze tijd, oud meubilair, etc. Het sanitair was sterk verouderd en de douche/wc stonk. De TV was opgehangen aan een beugel, die bij verstelling door het hele hotel hoorbaar was.

Kamers super gehorig, de buurman maakte iets met klittenband los wat in onze kamer duidelijk hoorbaar was en gesprekken waren gewoon te volgen.

Onverwacht bezoek van iemand die zonder kloppen en met een sleutel ineens binnen stapte en zonder uitleg weer snel verdween (geen schoonmaakpersoneel)

Eten was matig , bediening slecht, buffet was van een slechte en dubieuze kwaliteit

Duidelijk onderbezetting door niet geschoold horeca personeel.

Wij sluiten ons aan bij eerder advies: mijd dit vreselijke hotel!!

Gereisd met partner in augustus 2009

Een vreselijk slecht hotel!

Frank, 17-8-2009

We hadden dit hotel mede geselecteerd op de Zoover beoordeling van 8,3. Drie nachten geboekt vanuit Nederland. Bij aankomst werden we al direct heel vervelend onthaald door de kok/eigenaar. Deze bizarre ontvangst werd nog versterkt door de zeer verouderde en niet schone kamer: panties onder het bed, zwaar versleten matras en een stinkende badkamer. Het avondeten was zeer matig. Dit is beslist geen vier, drie of twee sterren hotel. Dat het hotel veel terugloop vanuit de slechte service werd tevens bevestigd door de zware onderbezetting. We hebben het met moeite twee nachten volgemaakt en zelfs een dag eerder uitgecheckt. Bij het uitchecken gaf de medewerker geen enkele blijk van medeleven. Sterker: wij waren beslist niet de eersten die vroegtijdig dit bijna 1 sterrehotelletje verlieten.

Ons oprecht advies: mijd dit vreselijke hotel!!

jaco, 15-8-2006

Hotel bestaat uit 3 delen, het stenen hoofdgebouw met de receptie, restaurant,koffie ruimte en een aantal prima kamers. dan is er het oude gedeelte met veel goedkopere kamers, maar is eerlijk gezegd niet echt je van het.en het houten bijgebouw met echt prima kamers, maar is wel gehorig.beide gebouwen hebben een eerste verdieping maar geen lift.het eten in het restaurant is echt goed (buffet) en op een dag dat wij er waren heeft zelfs de koning van noorwegen daar zitten eten die in het fjord met zijn schip voor anker was gegaan.heel vriendelijk personeel, en een klein zwembad.bij voldoende deelname regelde de hotelier zelfs een helikoptertocht boven de gletsiers.
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopstock in Vik i Sogn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopstock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hopstock scoort een 3.25 uit 10 op basis van 4 reviews.