Hotel Quality Sogndal ***

6,2

7 reviews over Hotel Quality Sogndal in het Nederlands

Rommelig hotel

monfili, 20-5-2017

De aankomst is minder fraai. Je moet met je koffers over trappen en slecht onderhouden paadjes om dan langs de achterkant via de bar naar binnen te geraken. We maakten er een opmerking over maar deze werd genegeerd door de aanwezige receptionisten. Over de receptionist tijdens de nacht echter geen slecht woord. Deze was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden half pension en je eet duidelijk mee met wat de bustoeristen krijgen. De tweede dag waren er andere bussen en kregen we weer hetzelfde als de dag ervoor maar nadat we dit aangaven dat we dit reeds de dag voordien hadden gegeten werd er iets anders voorzien. Het eten is niet hoogstaand te noemen maar eerder cafetaria niveau. Er is continu gratis thee en koffie wat we konden appreciëren. Er zijn 2 bars maar geen enkele is ooit geopend, ook niet op een zaterdagavond. Wat resulteerde in altijd vuile tafels die niet werden zuiver gemaakt nadat mensen hun koffie hadden genuttigd. De kamer op zich was in orde alsook het ontbijt. Zwembad was helaas een opslagruimte.
Gereisd met partner in mei 2017

Hotelkamer vergane glorie

M.J., 18-8-2016

Op de begane grond zag het hotel er modern uit. Onze standaard tweepersoonskamer bevond zich in een gang die uit de jaren 60 dateerde en dat was goed te zien. De kamer was bovendien onbeschrijfelijk warm, terwijl het buiten maar 23 graden C. was. De overigens bijzonder aardige receptioniste zei dat dit een bekend probleem was en gaf ons een tafelventilator mee, die vooral herrie produceerde.
Gereisd met vrienden in juli 2016

mooie omgeving

Jet, 27-6-2016

Hotel ligt centraal om in de omgeving leuke uitstapjes te maken. Ontbijt is heel goed ook overdag gratis koffie. eten is ook lekker in de restaurants. kamer is schoon maar balkons ogen verouderd. Kamer aan de achterkant heeft geen mooi uitzicht.
Gereisd met partner in juni 2016

Net niet.

bg_santen, 5-7-2015

Oogt als een kantoor.

Ontbijt was goed, restaurants waren goed.

Service was slecht.

verkeerde sleutels voor kamers, verwarring daardoor.

meubileer defect (kussen op bank geheel opengescheurd ).

Gereisd met vrienden in juli 2015

Tja....

rita, 31-10-2013

Het hotel heeft aan de buitenkant absoluut geen uitstraling. Het lijkt een op een kantoor. Het heeft een mooie ontbijtruimte waar ook nog eens een uitstekend ontbijtbuffet verzorgd wordt. In het restaurant is het eten wat minder. Prijs/kwaliteit komen hier niet overeen. Op het dak is een pizzeria die wel het bezoeken waard is. Prima eten, gezellig zitten. Het personeel is zowel bij de receptie als in de restaurants heel vriendelijk. De kamers kamers stellen niet veel voor. wanneer we stonden hadden we een mooi uitzicht. Behalve een indrukwekkend kolkende rivier die dwars door het dorpje loopt is er weinig te zien. Geen wandelmogelijkheden.
Gereisd met partner in januari 2013

Net niet

GJ, 28-7-2013

Bizar hotel eigenlijk. Van buiten is het net een kantoor, receptie ook. Restaurant is weer groot bruin café. Kamers zijn netjes en schoon, maar de afwerking is zo matig. Gaten in de muur, schilderijtjes weg, lelijke latjes, lekkende douche, etc. Allemaal geen ramp, maar gewoon net niet. Geen airco, kamers op het zuiden en nauwelijks lucht mogelijkheid... Als het warm is, blijft het warm. Het ontbijt is dan wel weer goed.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

MerelR, 4-5-2007

Hotel ligt midden in het stadje aan een drukke straat. Wij zaten aan de goede kant van het hotel met prachtig uitzicht. Het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Zwembad is best leuk maar ook toe aan een opknapbeurt. Onze kamer was goed en schoon. Het eten is voldoende en goed, maar niet uitmuntend
Gereisd familie in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Sogndal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Sogndal in Sogndal , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Sogndal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Sogndal scoort een 6.16 uit 10 op basis van 7 reviews.