8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Hyttegrend Stardalen**** bij :

8 reviews over Bungalow Hyttegrend Stardalen in het Nederlands

Wat een mooi dal!

Nienke, 5-9-2012

Er liggen een stuk of 8 huisjes verspreid over een mooi natuurgebiedje. Je hebt hier totaal geen last van de buren. Het huisje is prima ingericht en voorzien van een wasmachine. In de omgeving (vooral bij Skei) is genoeg te doen en te zien, vooral een rondtocht om het Jolstervatnet is erg mooi! Volg ook eens de weg naar het eind van het Stardalen, waar je ook leuk met de kinderen in de beek kunt spelen.
    Gereisd familie in augustus 2012

nette en compleet vakantiehuis

Rene, 12-7-2012

Dit huisje had alles wat je er van mag verwachten. van vloerverwarming tot wasmachine. Het was wel een beetje te warm in het huisje en we hebben niet gevonden hoe je de warmte kon regelen. Een speeltuin of iets dergelijks is er niet. Aan het begin van het "park" ligt een erg hobbelig voetbalveld van zand en grind. en een volleybalveld. Wordt zo te zien niet onderhouden. Er is een mogelijkheid voor wifi maar het signaal is wel erg zwak. Code is te verkrijgen via sommerkaffee, daar waar je ook je sleutel voor het appartement moet ophalen.
    Gereisd familie in juli 2012

Leuke huisjes, prachtige omgeving

Andre, 15-8-2011

Mooie huisjes, alleen de slaapkamers zijn aan de kleine kant en de bedden (te) zacht. Heel veel wandelmogelijkheden in de schitterende omgeving.
    Gereisd familie in juli 2011

Prachtig uitzicht maar een beetje viezig

bartennadine, 30-7-2011

We hadden huisje nr 1 met prachtig uitzicht op de bergen. De ligging was daarom prachtig en lekker rustig wel nog een 20 minuten van Skei zelf vandaan. De omgeving is prachtig! Het huisje was alleen niet goed schoongemaakt door onze voorgangers. Overal vonden we haren terug en de vloer was vies. We vonden het huisje een beetje vies. De service was ook niet persoonlijk. Je moet sleutel ophalen bij Stardalen Sommercafe waar een meisje de sleutel meegeeft en dat is alles. Geen uitleg, praatje, niets. Wel gevraagd om internetaansluiting en we kregen gratis een code mee om draadloos te kunnen internetten. Skei ligt in gebied van de Jostedalsbreen gletsjer, de grootste gletsjer van het Europese vasteland, dus verschillende uitstapjes naar vertakkingen daarvan zijn vanuit deze locatie goed te doen. Wij zijn naar Briksdalbreen gletsjer gegaan. Ontzettend toeristisch maar wel prachtig.
      Gereisd met partner in juli 2011

Midden in de natuur!

Wilma Mensink, 15-9-2010

Wij zijn begin september 4 nachten in Stardalen Hyttegrend geweest. Huisje is voorzien van alle gemakken; vooral de wasmachine was handig voor de tussendoor-was.

In het huisje lag een boekje waar alle gasten iets over het huisje en omgeving kwijt konden. Er werd door de meeste mensen heel positief geschreven over ene Jakob. Dit bleek de beheerder te zijn die tijdens ons verblijf even een praatje kwam maken en wat vertelde over de omgeving. De huisjes staan midden in de natuur en liggen heerlijk rustig. Vanuit je huisje heb je uitzicht op de uitloper van een gletsjer. Vanuit Stardalen (Skei) hebben we diverse gletsjers in de buurt bezocht (Boyabreen, Suphellabreen en Kjenndalsbreen). Ook de beroemde Briksdalbreen ligt een km of 80 van Skei. Omdat deze gletsjer erg toeristisch is hebben we ervoor gekozen om hier niet naar toe te gaan. Wij hebben een prima vakantie gehad in Stardalen!

Gereisd met partner in september 2010

Een schitterende plek in de mooie natuur

ria, 16-8-2009

bijv. "Bungalow Hyttegrend Stardalen**** in Skei i Jolster is... een aanrader voor een ieder die lekker wil leven in de natuur.

Een schitterend huis in een schitternde omgeving.

Het viel ons alleen op dat er haast alleen maar Nederlandse bezoekers waren.

Gereisd familie in augustus 2009

Fantastische bestemming voor natuurliefhebbers

C.Bas, 15-5-2009

Vorig jaar waren wij voor de derde maal een aantal dagen in Stardalen tijdens onze (10e) vakantie in Noorwegen. Deze bestemming is echt geweldig als je van rust en natuur houdt. Goed ingerichte huisjes met veel vrijheid en privacy rondom en geweldig uitzicht op de bergen.

Je kan hier de mooiste wandeltochten maken. Gebruik hiervoor de "Turkart Jolster" (1:60000) waarop veel wandeltochten staan aangegeven en beschreven. Ook de moeilijkheidsgraad en tijdsduur staan er op. Heel handig en te koop bij tankstations en winkels.

Vergeet niet om goed schoeisel en regenkleding mee te nemen en een voorraadje eten en drinken.

De terugweg is altijd langer dan je denkt.

Fam. C.Bas, Alblasserdam

Gereisd met partner in juli 2008

Attie, 30-8-2007

Mooie en ruime bungalows. Wij waren er in aug 2007 en onze bungalow was net gereviseerd. We hadden nieuwe pannen, nieuwe houtkachel, nieuwe meubels in de woonkamer, allemaal prima dus. De bungalows liggen op mooie afstand van elkaar. Je ziet de andere huisjes wel, maar er zit wel een metertje of 100 tussen. Tevens vloerverwarming aanwezig. De ligging is mooi. Er is een uitgebreide infomap in bungalow aanwezig met tips en informatie over trips en wandelingen. Ook onze baby van 11 maanden had het naar zijn zin.
        Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hyttegrend Stardalen in Skei i Jolster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hyttegrend Stardalen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Hyttegrend Stardalen scoort een 8.3 uit 10 op basis van 8 reviews.