Beoordelingen Bungalow Hyttegrend Stardalen****

Hyttegrend Stardalen****
8 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Hyttegrend Stardalen****
Stardalen Hyttegrend ANS , N-6843 , Skei i Jolster

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hyttegrend Stardalen**** in Skei i Jolster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hyttegrend Stardalen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Hyttegrend Stardalen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hyttegrend Stardalen**** in Skei i Jolster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hyttegrend Stardalen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Hyttegrend Stardalen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Bungalow Hyttegrend Stardalen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Noorwegen. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Sogn og Fjordane. Vergelijk Bungalow Hyttegrend Stardalen**** met andere accommodaties in Skei i Jolster.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

8 beoordelingen over Hyttegrend Stardalen****

8 beoordelingen
8,6
8,3
8,4
7,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Aug. 2012
"Wat een mooi dal!"vertalen
Nienke
5,0
8,0

05-09-2012 Er liggen een stuk of 8 huisjes verspreid over een mooi natuurgebiedje. Je hebt hier totaal geen last van de buren. Het huisje is prima ingericht en voorzien van een wasmachine. In de omgeving (vooral bij Skei) is genoeg te doen en te zien, vooral een rondtocht om het Jolstervatnet is erg mooi! Volg ook eens de weg naar het eind van het Stardalen, waar je ook leuk met de kinderen in de beek kunt spelen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Nette en compleet vakantiehuis"vertalen
Rene
9,0

12-07-2012 Dit huisje had alles wat je er van mag verwachten. van vloerverwarming tot wasmachine. Het was wel een beetje te warm in het huisje en we hebben niet gevonden hoe je de warmte kon regelen. Een speeltuin of iets dergelijks is er niet. Aan het begin van het "park" ligt een erg hobbelig voetbalveld van zand en grind. en een volleybalveld. Wordt zo te zien niet onderhouden. Er is een mogelijkheid voor wifi maar het signaal is wel erg zwak. Code is te verkrijgen via sommerkaffee, daar waar je ook je sleutel voor het appartement moet ophalen.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Leuke huisjes, prachtige omgeving"vertalen
Andre
6,0

15-08-2011 Mooie huisjes, alleen de slaapkamers zijn aan de kleine kant en de bedden (te) zacht. Heel veel wandelmogelijkheden in de schitterende omgeving.

De beste prijzen en last minutes voor Bungalow Hyttegrend Stardalen***...

met partner, Juli 2011
"Prachtig uitzicht maar een beetje viezig"vertalen
bartennadine
8,0

30-07-2011 We hadden huisje nr 1 met prachtig uitzicht op de bergen. De ligging was daarom prachtig en lekker rustig wel nog een 20 minuten van Skei zelf vandaan. De omgeving is prachtig! Het huisje was alleen niet goed schoongemaakt door onze voorgangers. Overal vonden we haren terug en de vloer was vies. We vonden het huisje een beetje vies. De service was ook niet persoonlijk. Je moet sleutel ophalen bij Stardalen Sommercafe waar een meisje de sleutel meegeeft en dat is alles. Geen uitleg, praatje, niets. Wel gevraagd om internetaansluiting en we kregen gratis een code mee om draadloos te kunnen internetten. Skei ligt in gebied van de Jostedalsbreen gletsjer, de grootste gletsjer van het Europese vasteland, dus verschillende uitstapjes naar vertakkingen daarvan zijn vanuit deze locatie goed te doen. Wij zijn naar Briksdalbreen gletsjer gegaan. Ontzettend toeristisch maar wel prachtig.

met partner, Sept. 2010
"Midden in de natuur!"vertalen
Wilma Mensink
7,0

15-09-2010 Wij zijn begin september 4 nachten in Stardalen Hyttegrend geweest. Huisje is voorzien van alle gemakken; vooral de wasmachine was handig voor de tussendoor-was.
In het huisje lag een boekje waar alle gasten iets over het huisje en omgeving kwijt konden. Er werd door de meeste mensen heel positief geschreven over ene Jakob. Dit bleek de beheerder te zijn die tijdens ons verblijf even een praatje kwam maken en wat vertelde over de omgeving. De huisjes staan midden in de natuur en liggen heerlijk rustig. Vanuit je huisje heb je uitzicht op de uitloper van een gletsjer. Vanuit Stardalen (Skei) hebben we diverse gletsjers in de buurt bezocht (Boyabreen, Suphellabreen en Kjenndalsbreen). Ook de beroemde Briksdalbreen ligt een km of 80 van Skei. Omdat deze gletsjer erg toeristisch is hebben we ervoor gekozen om hier niet naar toe te gaan. Wij hebben een prima vakantie gehad in Stardalen!

met oudere kinderen, Aug. 2009
"Een schitterende plek in de mooie natuur"vertalen
ria
10,0

16-08-2009 bijv. "Bungalow Hyttegrend Stardalen**** in Skei i Jolster is... een aanrader voor een ieder die lekker wil leven in de natuur.
Een schitterend huis in een schitternde omgeving.
Het viel ons alleen op dat er haast alleen maar Nederlandse bezoekers waren.

met partner, Juli 2008
"Fantastische bestemming voor natuurliefhebbers"vertalen
C.Bas
8,0

15-05-2009 Vorig jaar waren wij voor de derde maal een aantal dagen in Stardalen tijdens onze (10e) vakantie in Noorwegen. Deze bestemming is echt geweldig als je van rust en natuur houdt. Goed ingerichte huisjes met veel vrijheid en privacy rondom en geweldig uitzicht op de bergen.
Je kan hier de mooiste wandeltochten maken. Gebruik hiervoor de "Turkart Jolster" (1:60000) waarop veel wandeltochten staan aangegeven en beschreven. Ook de moeilijkheidsgraad en tijdsduur staan er op. Heel handig en te koop bij tankstations en winkels.
Vergeet niet om goed schoeisel en regenkleding mee te nemen en een voorraadje eten en drinken.
De terugweg is altijd langer dan je denkt.
Fam. C.Bas, Alblasserdam

met partner
Attie
7,0

30-08-2007 Mooie en ruime bungalows. Wij waren er in aug 2007 en onze bungalow was net gereviseerd. We hadden nieuwe pannen, nieuwe houtkachel, nieuwe meubels in de woonkamer, allemaal prima dus. De bungalows liggen op mooie afstand van elkaar. Je ziet de andere huisjes wel, maar er zit wel een metertje of 100 tussen. Tevens vloerverwarming aanwezig. De ligging is mooi. Er is een uitgebreide infomap in bungalow aanwezig met tips en informatie over trips en wandelingen. Ook onze baby van 11 maanden had het naar zijn zin.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?