Loen

Matig

22 reviews over Camping LoVik & Hytter in het Nederlands

Vieze hut, vieze bedden

A.v.Duijn, 3-7-2017

Slechte camping , ga hier niet naar toe.
    Gereisd met partner in juli 2017

Gedateerde hut, maar prima sanitair.

Lares, 3-11-2016

Mooie uitvalsbasis. Gelegen nabij Jostedalsbreen en Stryn. Prachtig gebied! Brak water. Gedateerde hut: klein, slecht bed. Wel prima sanitair!

Prima!

Jan, 15-8-2016

Na het lezen van de recensies waren we erg benieuwd waar we terecht zouden komen.

Het viel ons alles mee. Huisje was netjes schoon, wel wat verouderd. Maar prima voor een paar nachten. Sanitair zag er top uit en was netjes schoon. Vriendelijke meneer achter de receptie.

Minder leuke gezinscamping.

Heidi, 12-8-2016

We zijn op deze camping 1 nacht verbleven en dat was voldoende. De trekkershut die wij hadden lag aan de andere kant van de weg. Dit was de doorgaande weg en er werd geregeld gebruik van gemaakt. Niet de drukte zoals we die in Nederland kennen, maar ook niet ideaal als scheiding tussen de hoofdcamping en het neventerrein. De speeltuin bevond zich op het hoofdterrein, wat niet handig is met kinderen. Voor de veiligheid moest er iemand mee. De trekkershut (nr. 13) was basic. Wel (koud) water, maar geen bestek, borden, pannen e.d.. De hut heeft 1 stapelbed in een afgescheiden ruimte en een slaapbank. Deze sliep alleen goed als je de aanwezige dekbedden eronder legde. Was een tip van de buurman. En wij hebben ook lekker geslapen. De hut was wel schoon en het uitzicht adembenemend. De man achter de receptie is er een met veel humor. Lachen is gegarandeerd bij aankomst. Op het neventerrein is een nieuw sanitairgebouw geplaatst en was heel netjes. De frequentie van schoonmaken mag wel omhoog.
      Gereisd familie in juli 2016

Voor 1 nacht prima camping

Jeroen, 6-8-2016

Ligging niet echt mooi, maar als doorreis camping prima. Speciaal gevraagd naar een hut aan de kant van de fjord, aangezien we hier al eens eerder geweest waren en toen weggestopt zaten aan de andere kant van de weg achter een oud hotel.

Vies en niet gastvrij.

W. de Jong, 3-8-2016

De camping ligt aan een doorgaande weg, die je voornamelijk overdag hoort. In de buurt kun je heel fijn wandelen en ligt deze camping centraal om bv gletsjer te bezoeken. Het sanitair is nieuw maar wordt nauwelijks schoongemaakt. Voorbeeld haren op wasbakken lag er na drie dagen nog! De eigenaar straalt geen "welkom" gevoel uit. Onze indruk is dat hij de camping erbij doet. (heeft veel vaste gasten op een ander groot terrein) Bij aanmelding niet te zien. Of: " Kom later maar terug ben nu aan het werk....." Als meer dan 30 jaar kampeerervaring is dit wel het dieptepunt!
      Gereisd met partner in juni 2016

Vieze, oude en zielloze camping..

patricks, 21-7-2016

wat een trieste bedoening is dat!

Ik campeer al heel wat jaartjes maar zo'n zielloze camping heb ik nog nooit gezien. De camping heeft zijn hoogtepunt in de jaren zeventig gehad.

Het huisje waar wij in zaten zat 5 meter naast de doorgaande weg waar vrachtauto's en touringcars langs razen. Het huisje stonk nog muffer dan mijn kruipruimte thuis en de meubels waren oud en versleten. De bedden zaten vol vlekken en was niet meer dan een volledig doorgezakt schuimmatras. Echt te vies om aan te raken!

We hebben in onze auto geslapen en gelukkig kon onze reisorganisatie een andere locatie boeken waardoor we er niet langer hoefde te blijven.

Alles is oud. Voor de wifi moet betaald worden en de traktoren en vuilcontainers staan vol in het zicht.

Zelfs de campingeigenaar lijkt het niet meer te zien zitten, althans, dat straalt hij uit.

Mocht u in Loen willen overnachten, wat absoluut de moeite waard is, kijk dan op een van de andere mooie campings richting de gletsjer.

Gereisd met partner in juli 2016

Vies en gedateerd huisje

Aafke, 17-7-2016

Je kijkt leuk weg over het water, maar dat is het enige. Het water achter het huisje maakt veel geluid. Alles is vies en oud in het huisje, dus durf je niets aan te raken of er te koken.

Wel een mooie omgeving, maar zoek dan verder naar een andere locatie.

Gereisd met partner in juli 2016

Vergane glorie

Marlie, 14-6-2016

Deze camping mist de nodige liefde. Alles heeft achterstallig onderhoud en ziet er daardoor onverzorgd en jaren 70 uit. De camping wordt gedeeld door een drukke weg. De kampeerhutten zijn allemaal gesitueerd met de uitzichtpunt naar die weg in plaats van naar de mooie omgeving. De hut was verre van schoon. Hetzelfde geldt voor het nieuwe toilet- en douchegebouw. Ook daar achterstallig onderhoud zoals kapotte lampen en niet schoon. Neem de moeite een stukje verderop richting gletsjer te rijden. Daar zijn volop mooie campings op een mooiere plek beschikbaar.
      Gereisd met partner in juni 2016

Viel hartstikke mee!

C en G, 29-8-2015

Wij hadden een hutje aan de overkant van de weg (camping is aan beide zijden van de weg). Hutje zag er netjes uit. Sanitair gebouw was nieuw en was schoon.Tegen alle verwachtingen in (na het lezen van de slechte beoordelingen op deze site), viel het onze hartstikke mee.
      Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping LoVik & Hytter** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping LoVik & Hytter in Loen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping LoVik & Hytter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping LoVik & Hytter scoort een 5.08 uit 10 op basis van 24 reviews.