Camping Vindedal Camping og Hytter

Camping Vindedal Camping og Hytter
Vindedal Camping og Hytter
9,1

7 reviews over Camping Vindedal Camping og Hytter in het Nederlands

Prachtige week beleefd zowel op de camping als in

Els, 16-8-2017

Prachtige ligging met vrij uitzicht op Sognefjord!!Heel mooi terrein en zeer mooie hytte!!Aardige behulpzame eigenaar en Nederlands echtpaar dat assisteert!!Een echte aanrader!!
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldige camping!

Vincent, 31-10-2016

Na in 2009 hier ook al eens geweest te zijn; nog eens aangelegd, de tijd heeft hier stil gestaan, er is niet veranderd, Rust, ruimte, een fenomenaal uitzicht, behulpzame eigenaar die ondersteund wordt door nederlands pensionisten echtpaar. Voor rustzoekers is dit een aanrader, geen jachtige campers die sávonds tot diep in de avond aan komen en sóchtends voor dag en dauw weer van de camping racen om hun tienduizend k door scandinavie vol te maken en niets gezien te hebben! En voor de vogelaars onder ons is dit echt Walhalla, met een groep Notenkrakers op de camping en verder nog talloze soorten. Dit is een fantastische plaats!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Unieke camping - prachtig uitzicht en ruimte

Gezin uit Amsterdam, 15-8-2016

Wat een parel is deze kleine camping. Vanaf het hele tentenveld prachtig uitzicht over de Sognfjord. Aardige Noorse eigenaar en een Nederlands echtpaar werkt er ook in het hoogseizoen. Wat heerlijk om in het Nederlands telefonisch te kunnen reserveren! De camping verhuurt ook hutten.

Heerlijke rustige camping, met schoon sanitair. Veel mogelijkheden in de omgeving: van zwemmen of vissen in de privéhaven van de eigenaar, tot een tocht over de Auerlandsfjellet, naar de Borgund Stavkerk of de gletsjer Nigaardsbreen.

Kortom: een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch uitzicht, rustig plek

gezin uit Tilburg, 12-7-2014

Wat een mooie camping! Wij hadden een hytte (nr 5) met een fantastisch uitzicht over het fjord! Deze camping ligt wat hoger op een zeer rustige plek, maar toch dicht bij het startpunt van de prachtige Nationale Toeristische Route ''Aurlandsfjellet" tussen Laerdal en Aurland. Ook het mooie dorpje Laerdal ligt op een afstand van ongeveer 10 minuten rijden. De huisjes zijn heel mooi en de prijs is heel redelijk! Sanitair is eenvoudig, maar heel schoon. De vriendelijke Noorse eigenaar, wordt in de zomermaanden door een zeer gastvrij en enthousiast Nederlands echtpaar ondersteund. De website van de camping is zeer beperkt, maar laat je hierdoor zeker niet afschrikken. Wij vonden het een van de mooiste campings op onze rondreis. De camping is niet/lastig bereikbaar voor caravans ivm de (laatste meters) steile weg er naar toe. Deze is overigens met een personenauto prima te rijden.
Gereisd met partner in juli 2014

Idyllisch!

Jos & Wil, 24-6-2012

In juni hebben we drie nachten op deze camping gebivakkeerd en genoten van de prachtige ligging. Wij kampeerden op een langwerpig veldje met fantastisch uitzicht op het sognefjord. De camping ligt aan een doodlopend weggetje. Zeer vriendelijke campingeigenaar. Sanitair is ouderwets maar goed schoongehouden. Wij vonden het sanitairgebouw charmant. De camping beschikt over hutten die je kunt huren. Deze staan op wonderbaarlijk prachtige plekjes, schoon maar zijn ook erg gedateerd. Dit alles gecombineerd met een prachtige omgeving (aurlandsfjeld, naoroyfjord, eindeloze wandelmogelijkheden) maken dat wij hier zeker zullen terugkomen. (De camping is ongeschikt voor grote campers en autoos met caravan vanwege een stijle helling voordat je op de camping komt. Wellicht wel bereikbaar met vierwielaandrijving).
Gereisd met partner in juni 2012

Heerlijke plek

Jannie, 28-7-2010

Zomer 2010 een aantal dagen gekampeerd met prachtig uitzicht op het Sognjefjord. Prachtige hutten, zeer goed onderhouden. Sanitair eenvoudig maar ook heel netjes. Noorse eigenaar met hulp van Nederlandse vrienden runt de camping, zeer gastvrij. Heerlijk rustige camping. Binnen half uur ben je met de auto in Laerdal voor de boodschappen, leuk rustiek dorpje (World Heritage). Met ferry's ben je zo weer een eind verder het Sognjefjord in. (speciale tunnel van Seim naar Ofredal - geen hand voor ogen.......)

Tocht van Aurland naar Laerdal (Aurlandsvegen) was prachtig, maar wel steil voor ons autootje.

Tot de volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Mooi gelegen hytter aan fjord

Sanna, 13-8-2008

's morgens en 's avonds zwemmen met een beetje geluk de bruinvissen voorbij. Ligt niet aan doorgaande weg, maar gunstig t.o.v. Aurlandsvegen/Flam/Borgund.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vindedal Camping og Hytter in Laerdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vindedal Camping og Hytter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vindedal Camping og Hytter scoort een 9.11 uit 10 op basis van 8 reviews.