Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Stavanger? Hieronder vind je alle accommodaties in Stavanger.
Waardering

3 dec 2016

Stavanger
8,1
28 reviews
Wordt Stavanger je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Stavanger.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Stavanger bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

32 Accommodaties Noorwegen, Rogaland, Stavanger

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van Stavanger

Stavanger scoort een 8,1 uit 10, op basis van 28 reviews
Wordt Stavanger je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Stavanger. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Stavanger. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Stavanger. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 2 Appartementen, 1 Camping, 21 Hotels, 7 Aparthotels en 1 Bed and Breakfast in Stavanger. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 833 vakantiefoto's van Stavanger. Je kunt 3 video's van Stavanger bekijken. Lees de 28 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Stavanger. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Stavanger. Bekijk ook andere accommodaties in Noorwegen. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rogaland.