Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clarion Collection Amanda bij :

1 review over Hotel Clarion Collection Amanda in het Nederlands

Aanrader!

Jos en Vera Smits, 3-8-2012

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel, en kunnen het iedereen aanraden. Mooie ruime kamer (we hadden wel de luxe geboekt) en tal van kleine extra''s zoals de hele dag gratis koffie en thee en ''s middags je eigen wafels maken. Bij de kamerprijs zat het diner in begrepen, daar hebben we in het verleden slechte ervaringen mee gehad, maar bij dit hotel was het prima. Je kon gebruik maken van een niet al te uitgebreid maar zeer smakelijk buffet, en ook om 22.00 uur was er nog voldioende te eten. Ligging in het hsryjr vsn \haugesund aan de haven was ook leuk.Kortom een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Collection Amanda in Haugesund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Collection Amanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Collection Amanda scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.