7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Solvåg Fjordferie**** bij :

3 reviews over Appartement Solvåg Fjordferie in het Nederlands

Heel leuk huisje, veel privacy, geweldig uitzicht

cynthia, 2-8-2017

Er zijn bijna geen reviews te vinden over dit huisje, daarom voeg ik deze toe.

Het gaat om nummer 45, 1 iemand klaagt over de ingang die bij landbouwgif ligt.

Dit klopt niet, je ingang ligt idd bij boerenspullen maar dat merk je alleen als je aan komt rijden en geeft je juist een leuk gevoel van echt noorse boerderijen.

Uitzicht over de fjorden is geweldig, Goede bedden, perfecte wifi, uitgebreide keuken. Mooie glazen voorkant en een leuk terras aan de zijkant.Kortom echt niks mis mee. Wij hebben er 3 fijne dagen gehad

Gereisd familie in juli 2017

gedateerd appartement met mooi uitzicht

gedateerd appartement, 1-8-2015

Klein en ouderwets ingericht appartement met prachtig uitzicht. De appartementen worden verhuurd door een vriendelijke eigenaar, maar het is duidelijk dat hij het er bij doet naast zijn boerenbedrijf. De ingang van ons appartement lag tussen de landbouw spullen (waaronder landbouwgif) en er stond dagelijks een trekker voor onze deur en er liepen werklui heen en weer voor de deur. Niet erg pittoresk als je op vakantie bent. Bovendien moesten we vragen of ze de trekker weg wilden halen als we weg wilden. Binnen was het erg ouderwets en niet zo goed onderhouden. Ook wat muffig allemaal. Pluspunten: schitterend uitzicht, hele goede wifi (terwijl je in de middle of nowhere bent) en dichtbij Preikestolen en Stavanger. Verder is de directe omgeving nogal saai.
    Gereisd familie in augustus 2015

Groot maar erg ouderwets

Fam Klaver, 6-8-2014

Drie nachten verbleven in het type A aan een baai (vriendelijke Duitse eigenaar). Dit is een vrij groot (90 m2) oud woonhuis (jaren 60-70) waar sinds die tijd haast niets meer aan gerestyled is (er is maar één huis van dit type). We hebben 168 euro per nacht betaald en vonden dit zeer overdreven als je kijkt naar de datering van het interieur.

De foto in de folder van touroperator is van het type B (rode huisjes). Dit zijn kleinere huisjes maar veel luxer (nieuw).

We hebben ter plekke de douchestang moeten repareren en de douche moeten ontstoppen. Er is een zeer karige uitrusting qua bestek en pannen. Er is wel een grote koelkast (en een grote vriezer die uit stond).

Wat we al wel wisten is dat het huis zeer afgelegen ligt (Preikestolen ligt op 3 kwartier rijden) maar de omgeving is prachtig. Wifi verbinding aanwezig maar zwak en vaak alleen op het balkon / terras te ontvangen.

Huisjes type B worden veel gehuurd door Duitse gasten die zeevissen.

Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Solvåg Fjordferie in Fister, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Solvåg Fjordferie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Solvåg Fjordferie scoort een 7.38 uit 10 op basis van 3 reviews.