Appartement Park Apartments Bygdøy Alle

Oslo
Appartement Park Apartments Bygdøy Alle
Park Apartments Bygdøy Alle

1 review over Appartement Park Apartments Bygdøy Alle in het Nederlands

Modern ingericht appartement voor een goede prijs!

MarcenMo, 27-11-2010

Overnachten in Oslo is vrij prijzig en wij waren dan ook blij dat we een paar dagen voor vertrek dit appartement vonden. Een goed appartement en relatief niet duur in het centrum van Oslo. Wij hebben vanaf het appartement alles te voet gedaan en dat was prima te doen. De haven is ontzettend dichtbij, waar je een leuke rondvaart kan maken door het Oslofjord om te genieten van de prachtige natuur rondom Oslo. Ook het paleis en de paleistuinen, waar je heerlijk kan zitten en wandelen, zijn heel dichtbij. Rondom het appartement zitten leuke winkels en er zitten verschillende Japanse sushibars, met heerlijke sushi voor niet al te veel geld. Het appartement heeft een complete keuken met een vaatwasser en een bartafel met krukken om aan te eten. Het bed is wat aan de kleine kant, maar dat maakt het gelijk ook weer knus. Voor ons was het in ieder geval geen probleem. Het is niet voor mensen die op zoek zijn naar veel luxe, maar voor een stedentrip is het een uitstekende uitvalsbasis!
Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Park Apartments Bygdøy Alle in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Park Apartments Bygdøy Alle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Park Apartments Bygdøy Alle scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.