Oslo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel First Grims Grenka bij :

3 reviews over Hotel First Grims Grenka in het Nederlands

Spijt

Denka, 4-8-2017

Donker hotel met heel veel achterstallig onderhoud. Tapijten zijn vies en smerig. De lounge op het dak is aardig, maar de drankjes zijn ontzettend duur. De locatie is prima en de hostess ontzettend aardig. Volgens TripAdvisor wordt dit hotel met 4,5 ster gewaardeerd, maar kan me dat niet voorstellen. We wilden alweer weg toen we op de kamer kwamen. Ook de bijbehorende foto's van de kamers wijken zoveel af, dan wat wij hebben gezien. WiFi is vrij en de gratis koffie bij de receptie is heerlijk. Spijt hebben we van onze boeking in het hotel, maar niet van Noorwegen, want dat is een fantastisch land met super aardige mensen
Gereisd familie in augustus 2017

Top Hotel in Oslo

reiziger100, 21-3-2014

Mooi Boutique Hotel in Oslo. Ideaal als zakenhotel maar zou ook voor een prive trip zeer goed zijn. Zeer vriendelijke ontvangst en vanwege een afgezegde afspraak kon ik op verzoek zonder problemen een "late check out" krijgen. Eten in eigen restaurant Madu zeer goed. Mooie design kamers met goede bedden.
Gereisd zakelijk in maart 2014

J. Jansen, 18-9-2003

Fantastisch hotel op prima plek in hartje centrum. Neem als het kan een junior suite, erg ruim en mooie houten vloer. Ook de jacuzzi op het dakterras is een aanrader!
    Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel First Grims Grenka bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Grims Grenka in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Grims Grenka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel First Grims Grenka scoort een 7.82 uit 10 op basis van 8 reviews.