Camping Ekeberg

Camping Ekeberg
Ekeberg
5,6

25 reviews over Camping Ekeberg in het Nederlands

Het was laat, dus geen keuze!

Jan, 27-8-2016

Wij kwamen om 18.30 uur in Oslo aan en hebben deze camping van tevoren uitgezocht. Door wegomleggingen was de camping moeilijk te vinden. Een hele grote camping, waar maar weinig echte vlakke plekken zijn. Erg druk en weinig campinggevoel.

Sanitair is niet helemaal proper. Wij zijn maar voor 1 nacht gebleven, maar de meeste indruk was de prijs, erg duur voor het gebodene.

Gereisd met partner in juni 2016

nooit meer

marie korving, 23-8-2016

ik had gekeken op en de prijs was 270 kr. per nacht toen ik daar kwam moest ik 300 kr. betalen want zeiden ze de site in het engels was niet goed bjigewerkt. Konden geen electriciteit krijgen vanwege vikingen (nooit van gehoord)in de grond en brandgevaar, dit terwijl we in heel zweden en noorwegen gewoon electriciteit hebben gehad. en dan ook nog betalen voor het opladen van een telefoon of zo voor 10. kronen. de keuken was ook een ramp. water koken in een waterkoker kon niet. electrische platen deden het niet altijd en de tent site is veel te ver van het sanitair. de campers stonden op een vlak veld dichtbij het sanitair, terwijl zij voorzieningen hebben om te koken en sanitair hebben. de tenten stonden op een hobbellig veld, want nog een drassig was omdat het veel had geregend. nooit meer naartoe gaan dus. de laatste nacht kwam er ook nog een lawaaig stel uit indonesie die luid praatte tot diep midden in de nacht. en telefoon opalden in de badkamer mocht niet. gewoon een veel te dure camping dus.
Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellige stadscamping

Bart & Kirsten, 21-8-2016

Het is een komen en gaan van mensen, dat brengt gezelligheid. Het is een echte stadscamping. Als je daarvoor komt is het een prima camping om Oslo te bezoeken. Je kunt via het wandelpad naar de stad in 20 min. Je kunt koken op elektrische platen. Douche kost 15 NOK per keer. Dat is best prijzig, er was wel genoeg douche en toilet gelegenheid en het zag er netjes uit. Je kunt lang genoeg douchen. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad, het is makkelijk te bereiken vanaf de boot. Ik zou hier zeker gaan staan na aankomst van de boot om een dag Oslo te bezoeken.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima camping in Oslo

Renee, 20-7-2016

Grote stadscamping heel dichtbij het centrum. Van Oslo op de Ekeberg. Deze berg is 200 meter hoog en haar beneden fietsen is een uitdaging, omhoog fietsen zo goed als onmogelijk. Meer dan voldoende sanitair en nog schoon ook. Het Ekepark (grenzend aan de camping) is zeer mooi en bevat een 20-tal bijzondere kunstwerken. Met 320NOK per nacht met een caravan en 15NOK voor een douce is het niet de goedkoopste camping. Winkeltje op de camping is ronduit duur. Helaas geen speeltuin op de camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een prima stadscamping

Familie Peeters, 13-12-2015

Wij hebben een aantal dagen op deze camping doorgebracht. Een prima uitvalsbasis als je de stad wilt verkennen (bus stopt bij de camping, maar je kunt ook lopen naar de stad).

Gevarieerd publiek maar we hebben ons nooit onveilig gevoeld. Inderdaad is het electra wat rommelig, zeker als je laat aankomt en dan nog een plek moet zoeken. Het is dus aan te bevelen om niet halverwege de avond te arriveren.

Sanitair was prima. Groot en wij herkennen niet de berichten dat het er niet schoon zou zijn. Als we nog een keer naar Oslo zouden gaan zouden we zeker weer terug keren. Niet om daar een aantal dagen niets te doen maar wel om als uitvalsbasis de stad te bezoeken (en zo is de camping ook bedoeld)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Herrie camping

Egbert, 15-8-2015

vreselijk geluidoverlsst

Jongeren buiten decamping hebben house party

Gereisd met vrienden in januari 2015

Dure stadcamping

Annelies, 4-8-2015

Bij de late aankomst werd ons een plaats verkocht met elektra voor onze caravan voor 2 nachten. Vrij om te gaan staan waar je wilt. Als het zo moet gaan dan prefereer ik een camping met vaste plaatsen. Electra was met de grootste moeite te vinden en toen hadden we hem geplaatst op een heel onregelmatig terrein. We kregen de caravan niet recht. Weer moeten opbreken en gelukkig vonden we een plaatsje ergens vooraan. Dat ging gelukkig wel.goed. Onze eerste Noorwegen ervaring! De volgende dag verscheen er een twee asser die voor een Duitse buur van ons was gaan staan. Hun auto hadden ze voor ons uitzicht gezet. Vervolgens werd dit huis grondig schoongemaakt. Ik heb een campingmedewerker hierop en over het gebrek aan electr. voorzieningen aangesproken. Hij heeft me geprobeerd om te praten om te blijven en beloofde hierover zijn manager te contacten. Nu lees ik dezelfde ervaringen van mensen die in eerdere jaren zijn geweest. Weet dus waaraan je begint, speciaal in het hoogseizoen.
Gereisd met partner in juli 2015

Mooie locatie, duur en rommeltje

Helliemond, 4-7-2015

Ideaal boven Oslo centrum gelegen, erg zakelijke en ontvangst niet wat we gewend zijn in Noorwegen (ongeïnteresseerd, betalen en wegwezen, vragen stellen mmm). Een grote open grasveld met verhogingen en electra (maar raar verdeelt en kapotte openingen). Goed voor 1 nachtje maar langer zou ik niet doen. Snackbar vooraan aanwezig. Wifi kost 50 Nok. Douchen kost 15 nok per 4 min. Er staan ook caravans van 12 meter met volk wat niet op vakantie is! Luidruchtig tot ongeveer 12 uur 's Nachtschilder dan rustig! Maar houdt hier rekening mee als je vroeg weg wilt, ivm nachtrust.
Gereisd met partner in juni 2015

prima camping

Sjoerd, 22-7-2013

Prima camping met erg mooie ligging. Je kijkt uit over het mooie Oslo. Het sanitair is wel wat minder verzorgd en kan wel een keertje vaker schoongemaakt worden. Echter is het nog net acceptabel.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Rommelige camping met mooi uitzicht

Marc en Corine, 5-7-2013

Een goede uitvalbasis om Oslo te bezoeken. Toen wij er waren met de camper waren er (te)weinig stroompunten en stonden alle campers op kluitje. Camping was ook niet echt vlak te groot en te masaal voor ons. Sanitair was ook niet netjes. Wel makkelijk ze werken met een pasje om te douchen die je kan opwaarderen.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ekeberg in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ekeberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ekeberg scoort een 5.55 uit 10 op basis van 28 reviews.