Hotel City **

Onvoldoende

3 reviews over Hotel City in het Nederlands

Slecht hotel

paul, 3-12-2009

Bij het commentaar van onze voorgangers kunnen we nog toevoegen dat er 's nachts erg veel lawaai is van dronken Noren die alsmaar heen en weer lopen naar het station. JE ligt de halve nacht wakker. Het enige goede aan het hotel was dat we er een City Pass bij kregen en derhalve gratis toegang hadden tot openbaar vervoer en alle musea.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

sarlemijn, 14-9-2007

schandalig dat ze dit nog een hotel [ op de vierde verdieping] durven noemen de lift zat vast tussen de etages, volgens boekje anwb alle kamers hebben douche en toilet allen vergeten ze erbij te vermelden dat je het samen met 25 andere kamers moet delen, zelfs een wasbak was ver te zoeken op de kamer, wij hebben dan ook direct de sleutels terug gegeven.
Gereisd familie in augustus 2007

Henk en Ineke ten Cate, 14-7-2007

Het personeel was vriendelijk; dat is ook het enige positieve. Wilt U een schimmelinfectie oplopen geen probleem; het tapijt op de kamer is hier perfect voor uitgerust. Toiletten/Douche zijn ruim voorzien van haren en maandverband. De ligging is in het centrum van Oslo; lekker dicht bij de prostituees en juncks.Het tweepersoonsbed staat perfect achter elkaar als 2 x 1 persoons.
Gereisd met partner in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City scoort een 2.33 uit 10 op basis van 3 reviews.